نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه فرهیختگان ورزشی دوشنبه ۱۳۹۹/۸/۱۲

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    واقعا یحیی گل محمدی چطوری روش میشه انصاری رو بذاره کنار؟!!!!!!! انصافا این یکبار رو نذارید بگم هرچی یحیی بگه خداییش دلم خون میشه که آقای انصاری رو میذارن توی لیست مازاد اصلا دلم براش وحشتناک می سوزه ! این بازیکن هم از پیشنهاد چشمگیر چینی گذشت هم دوبار رباط داد واقعا متاسفم ! یک ذره از اون تلاشتون رو که باید شجاع بمونه صرف این پسر کنید ضرر نمی کنید
  • حمید علوی CA ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    اگر رفتار آقای گل محمدی با بازیکنان محبوب و مورد احترام پرسپولیس مثل آقا مهدی مهدوی کیا، آقای محمد انصاری و نیز واکنشهای عجیب ایشون به دعوت باشگاه از برانکو و گابریل کالدرون برای مهمانی قهرمانی پرسپولیس رو معیار قرار بدیم، به این نتیجه میرسیم که احتمالا آقا یحیی از یه اختلال خاص روانی که باعث‌ میشه نسبت به محبوبیت دیگران بشدت حساس باشه رنج میبره. یکجور حسادت عجیب و عدم تحمل آدم‌های محبوب!
  • صمدقلی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    بارها تاکید کرده ام متاسفانه دشمنان پرسپولیس در این دو سال اخیر و بعد از آمدن ایرج عرب مشغول پایه ریزی فلسفه شکست خورده استقلال در این سالها هستند . اولین اقدام ایرج عرب برنامه ریزی یک پیش فصل اشتباه (نیم فصل دوم ) و بسیار شبیه به برنامه های غلط استقلال بود (اختصاص کمپ در ترکیه که بدلیل شرایط نامساعد آب و هوایی امکان آماده سازی مناسب را از تیم گرفت و بیاد داشته باشیم که در نیم فصل دوم اون سال پرسپولیس زحمت زیادی کشید و به دردسر زیادی افتاد برای تکرار قهرمانی . از دیگر فلسفه های اشتباه استقلال که متاسفانه داره در پرسپولیس عامدانه پایه ریزی می شود کنار گذاشتن بازیکنان مصدوم که یک سنت کاملا استقلالی بوده ، فراری دادن ستارگان صلی تیم و پاشوندن شاکله و ساختار کلی ، سپردن تیم به یک ایجنت خاص که همه بازیکنان کلیدی تیم باید با ایشون قرارداد داشته باشند ( نظیر وضعیت استقلال در چند سال گذشته ) که عملا موجب می شود آن ایجنت خاص سیاست گذاری کند . جالب این است که استقلال از اشتباهات گذشته خودش درس گرفته و الان داره دقیقا بر مبنای فلسفه موفق پرسپولیس در این سالها عمل می کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی