نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۳ |
۰
مهدی عبدی‌ ۹ را خواست، ندادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم شمالی پرسپولیس از مدیران باشگاه درخواست کرد تا شماره ۹ این تیم را به او بدهند که با مخالفت روبه‌رو شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شماره ۱۶ پرسپولیس خیلی دوست داشت در فصل جدید پیراهن مهم شماره ۹ را بپوشد اما با مخالفت دست‌اندرکاران باشگاه روبه‌رو شد.

مهدی عبدی جوان باز هم مجبور است همان پیراهن شماره ۱۶ را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بپوشد. البته به کادر فنی و مدیران پرسپولیس پیشنهاد می‌کنیم پیراهن شماره ۹ را به مهدی عبدی بدهند. در حال حاضر این مهاجم جوان در غیاب عیسی آل‌کثیر محروم و مصدوم امید اصلی گلزنی در خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شود. وحید امیری بیشتر از آن که یک فوروارد تخصصی باشد یک مهاجم مکمل است و همان‌طور که نوشتیم وضعیت عیسی آل‌کثیر هم مشخص نیست. اغلب کارشناسان حقوقی معتقدند محرومیت ۶ ماهه مهاجم خوزستانی هم با توجه به قوانین سخت‌گیرانه فیفا و AFC بخشیده نخواهد شد. آرمان رمضانی هم با وجود قدرت سرزنی بالا از سرعت و شم گلزنی کمتری نسبت به مهدی عبدی برخوردار است.

بنابراین اعطای پیراهن شماره ۹ پرسپولیس به مهدی عبدی از هر حیث به سود تیم خواهد بود. روحیه این مهاجم جوان با پوشیدن پیراهن تک‌رقمی و مهم ۹ بالاتر رفته و از اعتمادبه‌نفس بیشتری برخوردار خواهد شد. شاید هم دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشته باشند که پوشیدن شماره ۹ ممکن است بار روانی زیادی روی دوش مهدی عبدی جوان بگذارد اما به نظر ما این‌طور نیست. او توانسته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ثابت کند مهاجم بااستعداد و گلزنی است و پوشیدن شماره ۹ اتفاقاً می‌تواند کمک شایانی به رشد این بازیکن کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    اولین ضربه مهلک جعفر سمیعی و علی رغبتی به پرسپولیس
  • ... IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    دادن شماره 9 به عبدی 3 حالت داره 1 بالا رفتن روحیه و انگیزه 2 بار روانی زیاد رو بازیکن 3 جوگیر شدن بازیکن و سرنوشتی مثل ترابی و خلیل زاده با توجه به اینکه این آقا مثل خلیل زاده و بقیه مدتی راه دفتر باشگاه رو با زمین تمرین اشتباه گرفته بود بهتره با شناختی که کادر فنی از بازیکن داره اینکار رو به اون ها بسپاریم
  • Amin.b IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    دقیقا همینطوره... یعنی واقعا انقدر سخته درک شرایط حساس و سرنوشت ساز باشگاه! این بازیکن فوروارد یکه تیم تو لیگو فیناله که انصافا نشون داده لیاقتشو داره بجای اینکه بهش روحیه بدید جلوی پیشرفتشم میگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی