نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سهیل مهدی: مسئولان در ورزشگاه‌ها حاضر نشوند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی‌ها باید بدون ازدحام برگزار شود و تمامی تیم‌ها باید این قوانین را رعایت کنند و درخواست داریم تا مسئولان تیم‌ها در ورزشگاه حاضر نشوند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سهیل مهدی درباره تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: همه باشگاه‌ها برای برگزاری نخستین دیدار خود در لیگ برتر تدارک سفر را دیده‌اند و امیدوارم مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: با توجه به قوانینی که در نظر گرفته شده تداخلی با برنامه‌ریزی انجام شده ندارد و فقط امیدوارم تیم‌ها از سفر با خودروی شخصی پرهیز کنند.

مهدی تصریح کرد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن رعایت شود و در این‌باره به روزرسانی اعمال شد و تمام دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا لحاظ می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به دستوری که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است بازی‌ها باید بدون ازدحام برگزار شود و تمامی تیم‌ها باید این قوانین را رعایت کنند و درخواست داریم تا مسئولان تیم‌ها در ورزشگاه حاضر نشوند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: فوتبال بدون تماشاگران جذابیتی ندارد و امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا، آنها در ورزشگاه حاضر شده و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    اقا کرونا خطر دارد جان بهتر از جام هست فوتبال را تعطیل کنید برای ماهای گرم سال.!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی