نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شفاف‌سازی رئیس باشگاه ریوآوه در مورد فروش مهدی طارمی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه ریوآوه اعلام کرد که فروش مهدی طارمی به پورتو کار سختی بود ولی هیچ چیز را در این معامله پنهان نکرده است.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ «آنتونیو سیلوا کامپوس» رئیس باشگاه ریوآوه بعد از گذشت چند ماه پروسه فروش مهدی طارمی و نونو سانتوس دو بازیکن سابق این باشگاه را به تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون تشریح کرد و آن‌را کار سختی دانست که به خوبی از عهده‌اش بر آمده است.

وی گفت: انجام این معاملات کار بسیار دشواری بود. می‌توانم بگویم ساعت‌های زیادی زمان برد و سفرهایی بین لیسبون و پورتو صورت گرفت. بعضی از جلسات هم در طول راه بود.

کامپوس تاکید کرد: باشگاه ریوآوه رابطه خوبی با هر دو باشگاه پورتو و اسپورتینگ دارد. تلاش برای مذاکره با دو باشگاهی که به یک خرید مشترک علاقه‌مند بودند، آسان نبود. سعی کردم تا جایی که ممکن است با روسای آن دو باشگاه صادق باشم. هرگز چیزی را پنهان نکردم و آنها را فریب ندادم. هم به پورتو و هم به اسپورتینگ اعلام کردم که باشگاه مقابل خواهان این بازیکنان است. نمی‌خواستم با فروش یک بازیکن، رابطه ریوآوه با یکی از این باشگاه‌ها قطع شود.

رئیس باشگاه ریوآوه ادامه داد: تلاش خودم را به کار بستم و سانتوس به اسپورتینگ و طارمی به پورتو رفت. بازیکنان خود را بین دو باشگاه تقسیم کردیم و معامله خوبی انجام دادیم و توانستیم با هم دوست بمانیم.

کامپوس همچنین تاکید کرد که رقم دقیق نقل و انتقال طارمی و سانتوس بعداً به اعضای باشگاه اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی