سعید آذری: امیر قلعه‌نویی دوست داشت محسن مسلمان به استقلال برود
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات اخیر محسن مسلمان بازیکن پیشین این تیم گفت: شرط ما برای انتقال محسن مسلمان گرفتن ۵۰۰ میلیون تومان و آندرانیک تیموریان از استقلال بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مصاحبه اخیر محسن مسلمان بازیکن سابق تیم ذوب آهن درباره درخواست استقلال برای جذبش در سال ۱۳۹۳ و در نهایت انتقالش به پرسپولیس بازتاب زیادی بین هواداران دو تیم پایتخت داشته است. مسلمان در این گفت‌وگو اعلام کرد سعید آذری مدیرعامل وقت ذوب آهن حاضر بود برای استقلال رضایتنامه را رایگان صادر کند ولی حضور در پرسپولیس مشروط به پرداخت پول از سوی این باشگاه به ذوبی‌ها بود. حالا آذری در این باره افشاگری کرده است:

*اصلاً بحث انتقال رایگان مسلمان به استقلال نبود. شرط ما برای استقلال این بود که آنها باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه آندرانیک تیموریان را به ذوب آهن بدهند. به نظرم اطلاعاتی که از سوی باشگاه استقلال به مسلمان داده‌اند، اشتباه است.

*مگر من مرتضی تبریزی را رایگان از ذوب آهن به استقلال منتقل کردم؟ برای یک نیم فصل انتقال تبریزی به استقلال ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال گرفتیم. شرط انتقال مسلمان هم به استقلال ۵۰۰ میلیون تومان بود در کنار گرفتن تیموریان. مکاتبات و اسناد این ادعا هم هنوز موجود است.

*همان زمان امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود. او یک روز تماس گرفت و گفت که مسلمان را می‌خواهم. از قلعه نویی پرسیدم شرایط مالی شما برای جذب مسلمان چطور است. او هم تاکید داشت که باید با مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسائل مالی صحبت کنم. وقتی با آقای افشارزاده مدیرعامل وقت استقلال صحبت کردم، همان دو شرط (۵۰۰ میلیون تومان + جذب تیموریان) را به ایشان عرض کردم. اتفاقاً افشارزاده از بنده به خاطر آن درخواست دلخور بود. چیزی که مسلمان اخیراً ادعا کرده، واقعیت نیست و مسئولیت این صحبت با خودش است.

*افشارزاده می‌گفت مسلمان را رایگان به ما بدهید! احتمالاً بحث مسلمان درباره انتقال رایگانش به استقلال از همین جا نشات می‌گیرد و او ادعا و درخواست استقلالی‌ها را عنوان می‌کند. اگر قرار بود بازیکنی را رایگان به استقلال بدهم، برای مرتضی تبریزی هم همین کار را می‌کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس SG ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    همه می دونن تو چه کیسه کشی هستی که گاهی می خوای به پرسپولیس نزدیک بشی اما پرسپولیس گول تو رو نمی خوره
    • مهدی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      داداش واقع بین باش و توهم نزن
    • حسن IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      لنگی.. از خود حرف درنیار
    • YasserDivaR IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      خدا کنه تیم شیشپولیس در فینال آسیا ببازه تا اشک همه لنگیا در بیاد
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    دروغ نگو دقیقا یادم هست اون مصاحبه را که هیچ حرف از تیموریان نزدی حتی خبرنگار پرسید چرا مبلغ رضایتنامه برای استقلال خیلی پایین گفتید جوابی که دادی هنوز توی گوشمه گفتی شرایط باشگاه ها فرق میکنه برای استقلال مبلغ اینه
    • کیسه کش IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      این مصاحبه هنوز هست سرچ کنید میاد اذری تو ذوب اهنم به استقلال خدمت میکرد
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    آقای_آذری_بهترین_مدیر_فوتبالی..دمش گرررم مدیر کار بلد، خدا کنه یه روزی مدیر عامل استقلال بشه تنها کسی که لیاقت مدیریت استقلال را دارد..فکر کنم مسلمان هم خیلی دوست داره استقلالی بشه امیدوارم باشگاه جذبش کند مشکل پلی میکر تیم حل میشه بخوایم فنی نگاه کنیم واقعا بازیکن خوبیه البته اگر حاشیه نداشته باشد..
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      بهترین مدیرعاملی که ذوب آهن او کیسه گل اعراب در اسیا بود!
  • امید اس اس IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    من مدیرعامل بودم سریع دیاباته و قایدی را اخراج می کردم مشکل استقلال بازیکنهای ضعیف هست
  • امبن IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    خوب هرچی بود خدا رو شکر که این بازیکن بی جنبه به استقلال نیومد
    • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      مطمئن باش میاد تیمتون .میخوان مثلا بمب بترکونن !!!دو روز دیگه میگن استقلال بمب ترکوند و یه پرسپولیسیه دیگه رو مجانی گرفت که پول که نمیگیره هیچ آپشنهای قراردادهای همه بازیکنان رو تقبل کرده و بعد بدو بدو میرن باهاش عکس میگیرن و یه متن قرارداد جعلی هم نشون میدن.دیگه همه میدونن تو فوتبال این مملکت چی میگذره آقایون.پس دست از این دلقک بازیها بردارید
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    فعلاً همون لنگی باش و در حسرت استقلالی بودن کامنت بذار تا بعد.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    محسن مسلمان:مدیران استقلال گفتند ما تو رو رایگان به استقلال می بریم جالبه برام!!!!این تیم صبغه طولانی در زمینه جذب رایگان ستارگان ایرانی داره !!!!!!!!!!!!!!!!
  • امید CA ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    مسلمان خودش نخواست بره کیسه. به هر حال اگه مسلمان خودش میخواست بره کیسه،اگه رایگان هم نمیدادش کیسه به زور و غیرقانونی میبردش مث بلبلی و مرادی و فکری و مظاهری و چندتای دیگه که پرونده شون بازه تیم حکومتی با داره بازیکنای ۲ میلیاردی رو با پیشنهاد ۲۰ میلیاردی اغپا میکنه ولی امسالم هیچ پخی نمیشن!
  • Amir perspolisi IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    آذری و استقلالی ها عزیز و خیرخواه تیم ما هستند درود به استقلالی های شریف هموطن دست یاری شما را می فشاریم به خصوص برای فینال
  • آبیته IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    مدیر لنگی سوز فدایی داری
  • مهرشاد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    یک میلیارد و هشتصد میلیون برای نیم فصل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای تبریزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی