نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حمید مطهری: مدیر پرسپولیس حتماً موفق بوده که به این باشگاه آمده!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما این است که لیگ را با قدرت را با آغاز کنیم و با تمام توانمان مقابل سایپا قرار خواهیم گرفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حمید مطهری در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما شرایط بدی نیست و رفته رفته وضعیت بعد از مشخص شدن اوضاع باشگاه بهتر شده است. ما با قدرت و با تمام توان در حال تمرین کردن هستیم و شرایط تیم قابل قبول است و منتظر شروع مسابقات لیگ برتر هستیم. قطعا از هفته اول بازی‌ها هدف اصلی ما این است که لیگ را با قدرت و برد آغاز کنیم و با تمام توانمان مقابل سایپا قرار خواهیم گرفت.

وی درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس تصریح کرد: با آمدن مدیرعامل جدید، امیدواریم مسیر جدید و رو به رشدی را در پیش بگیریم. حتما سمیعی مدیر موفقی بوده که به پرسپولیس آمده است. ابراهیم شکوری از جنس ماست و او می‌تواند در امور مختلف به باشگاه و سمیعی کمک کند و رابط خوبی بین ما و باشگاه باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییرات گسترده این تیم برای فصل پیش‌رو، خاطرنشان کرد: امسال تغییرات زیاد داشتیم و این تغییرات همه جا مرسوم است. قطعا کار سخت‌تری در زمین داریم. ما با تلاش، یکدلی، همبستگی و انژری و حمایت هوادران کارمان را باقدرت پیش می‌بریم. هواداران هم باید ما را یاری و حمایت کنند تا بدون حاشیه بتوانیم نتایج خوبی مثل سال‌های گذشته کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی