نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رونالد کومان جواب کیکه ستین را داد: مسی برای من بهترین بازیکن جهان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو کومان سرمربی بارسلونا به اظهارات کیکه ستین سرمربی سابق این تیم درباره مسی واکنش نشان داد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ کیکه ستین، سرمربی پیشین بارسلونا چندی پیش در گفت‌وگویی عنوان کرده بود که کار با فوق ستاره آرژانتینی این تیم سخت است. رونالد کومان در نشست خبری پیش از دیدار بارسلونا برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «برای من لئو لهترین بازیکن جهان است. ذهنیت پیروزی و جاه‌طلبی را هر روز در او می‌بینم و برای کنار آمدن با او مشکلی ندارم. مسی کاپیتان تیمم است و من هر هفته با او در مورد مسائل داخل زمین و رختکن صحبت می‌کنم. با صحبت‌های ستین موافق نیستم اما به او احترام می‌گذارم.»

وی در خصوص انتقاداتی که به تیم بارسلونا می‌کنند، تصریح کرد: «انتقادات را درک می کنم چرا که گرفتن دو امتیاز از چهار بازی خوب نیست. مسئولیت این نتایج بر عهده من است. بابت اینکه در چهار بازی اخیر از ۱۲ امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کردیم، ناراحت هستم اما برای بهبود آن به تلاشم ادامه می‌دهم.»

کومان درباره بازی فردا شب گفت: «هدف ما این است که در بازی فردا مثل همیشه عالی بازی کرده و خلق موقعیت و گلزنی کنیم. در کنار این باید بازی‌های خانگی‌مان در لیگ قهرمانان را با برد به پایان ببریم. برخی بازیکنان دیناموکیف به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و حالا منتظر پاسخ تست‌های جدید هستند. امیدوارم بتوانیم فردا بازی کنیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کنیم و در حال حاضر تنها نیاز به گلزنی داریم. بابت اینکه در چهار بازی اخیر از ۱۲ امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کرده‌ایم، ناراحت هستیم، اما سخت در تلاش هستیم تا اوضاع را تغییر دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی