درخواست استاندار از علیرضا دبیر؛ یک مازنی در هیئت رئیسه‌کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین‌زادگان استاندار مازندران خطاب به رییس ‌فدراسیون کشتی گفت: اگر کشتی‌مازندران در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد باید در هیات‌رئیسه فدراسیون‌کشتی یک‌عضو داشته باشد.

خبرورزشی/ کشتی؛ علیرضا دبیر رییس‌ فدراسیون ‌کشتی مهمان ‌ویژه جلسه فرمانداران با استاندار مازندران بود. دبیر دربخشی از سخنانش گفت: صحبت برای کشتی دراین جلسه مهم، قابل تقدیر است. استاندار مازندران یک‌ مسول کشتی دوست است که یک ظرفیت برای ورزش‌اول کشور محسوب می‌شود. مازندران جزء استان‌هایی است که باید برای کشتی آن بیشتر تلاش کرد. در وهله اول مازندران نیازمند یک حامی‌مالی است. سالن‌های نیمه‌تمام را باید تکمیل کرده و  به دهیاری‌ها بدهند تا ورزش کشتی را در روستاها احیا کنند. همه فوتبال را دوست داریم اما نباید کل بودجه ورزش را فقط برای فوتبال هزینه کرد و رشته‌های دیگر محروم بمانند.
دراین دیدار حسین‌زادگان استاندارمازندران نیز خطاب به رییس‌فدراسیون گفت: اگر کشتی‌مازندران در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد باید در هیئت‌رئیسه فدراسیون‌کشتی یک‌عضو داشته باشد. سالها درفدراسیون، به‌ کشتی این ‌استان کم ‌توجهی شده است. توقع داریم به ‌مربیان سازنده مازندران توجه ویژه شود و درکادرفنی تیم‌های ‌ملی رده‌های مختلف حضور داشته باشند. فرمانداران درانتظار برنامه عملیاتی فدراسیون‌ کشتی هستند تا از کشتی حمایت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی