خسرو حیدری جانشین کریم باقری در تیم ملی می شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به زودی جانشین کریم باقری در تیم ملی فوتبال مشخص می‌شود که در حال حاضر خسرو حیدری اصلی ترین گزینه است.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ بعد از حضور وحید هاشمیان در کادر فنی اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال از کریم باقری هم خواست به کادر فنی تیم ملی ملحق شود که با توجه به شرایط مالی فدراسیون فوتبال، مربی پرسپولیس این پیشنهاد را قبول نکرد. البته کریم باقری به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بود هم در اردوی تیم پرسپولیس حاضر شود و هم در اردوی تیم ملی. به خصوص که تمرینات و بازی‌های این دو تیم با هم تداخل نداشت.

در نهایت باقری از بین پرسپولیس و تیم ملی تیم باشگاهی را انتخاب کرد. حالا به جای کریم باقری، فدراسیون فوتبال در حال برنامه‌ریزی روی خسرو حیدری است. بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که به تازگی در کلاس‌های مربیگری هم شرکت کرده است. خسرو حیدری از سوی باشگاه نساجی هم دعوت به کار شده بود اما به بهانه حضور در کادر فنی تیم ملی، حضور در کادر فنی نساجی را قبول نکرد. این موضوعی است که سرمربی نساجی بدان اشاره کرد. قرار است در روزهای آتی نشستی میان دبیرکل و خسرو حیدری برگزار و راه‌های همکاری مشترک در تیم ملی مورد بررسی قرار گیرد و اگر همه چیز خوب پیش‌ برود، هیچ بعید نیست بعد از بازی با بوسنی خسرو حیدری به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. 

آیا خسرو حیدری می‌تواند در تیم ملی تبدیل به کریم باقری شود؟ باید منتظر گذر زمان بود و البته فدراسیون فوتبال معتقد است خسرو حیدری می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند. ابتدا به این خاطر که از نظر شرایط سنی به بازیکنان نزدیک است و از سویی شخصیت آرامی دارد و می‌تواند رابط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    این کجا و آن کجا شاه کریم یدونست
    • YasserDivaR IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      خسرو حیدری به صد تا کریم باقری میارزه. کریم می خواد بره برای فینال آسیا که اونجا شیشپولیس می بازه و ما کلی می خندیم و خوشحالی می کنیم.
    • اس اسی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      شاه کریم کار سختی تو پرسپولیس داره و نمیتونه جدا بشه او مسئول سوا کردن بازیکنان پرسپولیس هنگام دعوا مرافعه با بازیکنان رقیبه !
    • ناشناس IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      یه قرار بذارید النصریها بیان ایران یا شما برید اونجا قلیونهاتونم با خودتون ببرید اونجا دیگه جمعتون جمع میشه با هم یه قلیون بزنید و شادی کنید چون بیشتر ازاین انتظاری ازتون نمیره .
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      امید سی سی{...} بهت گفتم برو سر درس و مشقت
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    خسرو حیدری و مجتبی جباری با اخلاق ترین پیشکسوتهای معاصر استقلالند به نظرم چون به پرسپولیس احترام می گذارند
  • ناشناس IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    برای حیدری احترام قائلم ،ولی هر گردی گردو نیست
  • ممد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    باسلام بنظر کارشناس ها کریم چیز دیگه هست ان کجا واین کجا
  • .،. IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    فقط امیدوارم کسی بیاد که به فکر تیم سابق خودش نباشه و اصلا به لیگ داخلی نگاه نکنه، یه زمانی کیروش بود اصلا به تیمای لیگ داخلی زیاد اهمیت نمی داد و فقط تمرکزش رو لژیونرها ی شاغل تو اروپا بود واسه همینم بود که حداقل یه ذره تو جهان آبرو داشتیم و حتی تا رده ۲۰ فیفا هم رفتیم ولی الان همه می خوان تیم ملی از بازیکنای تیمای خودشون پر بشه قابل توجه همونا که میگن باید بازیکنای استقلال و پرسپولیس و .... تیمای داخلی تو تیم ملی پر بشن! نه خداوکیلی خودتون خجالت نمیکشید بازیکنای همون بوسنی که باهاش بازی داریم و از ما ضعیف ترن هستن تو آرسنال و آ اس رم و بارسلونا و میلان و تورینو و... بازیکن دارن اونوقت بازیکنای ما تو استقلال و پرسپولیس و تراکتورو سپاهان و تیمای داخلی! هشت سال زحمت کیروش واسه فوتبال ایران داره چ طور حیف میشه واقعا تاسف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی