نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حسن اشجاری: استقلال تیم خوبی است و امیدوارم امسال هوادارانش آرامش داشته باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شهرداری آستارا گفت: امسال همه اعضای استقلال واقعاً استقلالی هستند. امیدوارم یک مدیرعامل فوتبالی هم بالای سر این تیم بگذارند. چندین سال است تماشاگران روی آرامش را ندیدند اما امیدوارم امسال تجربه‌اش کنند. 

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ استقلال در ۴ بازی تدارکاتی خود پیش از شروع فصل در سه بازی به پیروزی رسید و تنها در یک بازی متوقف شد. شهرداری آستارا، تیم تازه‌وارد به لیگ یک، با سرمربیگری حسن اشجاری تیمی بود که استقلال را متوقف کرد. اشجاری در خصوص بازی‌ تدارکاتی مقابل استقلال گفت: با پنج تیم بازی کردیم که سه تا از آنها لیگ برتری بودند و هیچ‌کدام از بازی‌ها را نباختیم. در خصوص بازی دوستانه با استقلال، از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم و همچنین کادر فنی استقلال که همبازیان خودم بودند یعنی حنیف و آرش و همچنین از پرویز مظلومی هم تشکر می‌کنم. از بزرگ‌ترم محمود فکری که باعث شد این بازی برگزار شود تشکر ویژه می‌کنم که کمک کرد محک جدی بخوریم. بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود شرایط بچه‌های ما کاملاً مشخص شود. 

بازیکن اسبق استقلال عنوان کرد: استقلال تیم خوبی دارد. خواهش می‌کنم اجازه بدهند همدل شود. امسال همه اعضای این تیم واقعاً استقلالی هستند. امیدوارم یک مدیرعامل فوتبالی هم بالای سر این تیم بگذارند. چندین سال است تماشاگران روی آرامش را ندیدند اما امیدوارم امسال تجربه‌اش کنند. 

او در خصوص وضعیت تیمش گفت: این تیم سال گذشته تقریباً چیزی که همه فکر می‌کردند معجزه است را به فعل تبدیل کرد. در این راه تمام عوامل تیم خیلی سختی کشیدند و در این سختی من خیلی زیاد تحت فشار بودم ولی هدف‌گذاری کامل داشتم. نسبت به بضاعت باشگاه تیم خوبی جمع کردم. ما مثل خیلی دیگر از باشگاه‌های لیگ یک قدرت مالی نداشتیم که پول آنچنانی بدهیم ولی سعی کردیم از بازیکنان بسیار مستعد و آینده‌دار برای آستارا استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    شما هم ادم بدی نیستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی