نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهرداری گرگان در بازی افتتاحیه لیگ برنده شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی افتتاحیه لیگ برتر فصل ۹۹ مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.

خبرورزشی/ بسکتبال؛ در نخستین دیدار از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های شهرداری گرگان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۸ بر ۷۸ تیم شهرداری گرگان خاتمه یافت.

آغاز کوارتر اول این دیدار همانطور که پیش‌بینی می‌شد، کیفیت قابل قبولی نداشت و به دلیل دور بودن طولانی مدت از شرایط مسابقه اشتباهات فردی هر دو تیم سبب شد زیر سبد موقعیت‌های کسب امتیاز زیادی از دست برود. مصدومیت پتی ستاره گرگان در ابتدای کوارتر نیز سبب شد تیم گرگان نتواند بازی قابل قبول ارائه بدهد و بازی جسورانه رفسنجانی‌ها در نهایت با برتری این تیم با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ در پایان کوارتر اول همراه شد.

در کوارتر دوم بازهم رفسنجانی بازی را بهتر آغاز کردند. شهرداری گرگان بارها تلاش کرد اختلاف را کم کند و حتی به یک قدمی رفسنجان رسید، اما بازهم مسی‌ها اختلاف را بیشتر کردند. در لحظات پایانی کوارتر شهرداری گرگان با درخشش سینا واحدی و جمشیدی در حالی که ۶ امتیاز عقب بود به بازی بازگشت و بازی باخته را با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ به پایان رساند.

در کوارتر سوم دو تیم با ارائه یک بازی برابر در کسب امتیاز کاملا برابر بودند و با کسب ۱۴ امتیاز تغییری در اختلاف دو تیم ایجاد نشد. در پایان کوارتر سوم شهرداری گرگان با حفظ اختلاف دو امتیازی با برتری ۵۲ بر ۵۰ مهیای کوارتر چهارم شد.

در کوارتر چهارم بازی بسیار نزدیک دنبال شد و دو تیم بارها از هم پیش افتادند. در حالی که تصور می‌شد گرگان بازی را با برد به پایان برساند و اختلاف امتیاز نسبتا خوبی ایجاد شده بود، رفسنجانی‌ها به بازی برگشتند و با برتری ۲۲ بر ۲۰ کوارتر را به پایان بردند تا بازی در امتیاز ۷۲ برای دو تیم برابر شود و بازی به وقت اضافه رود.

در وقت اضافه گرگانی ها از همان ابتدا خود را پیش انداختند که در ادامه تلاش مس رفسنجان راه به جایی نبرد تا سرانجام این دیدار نزدیک و نفس‌گیر با برتری ۸۸ بر ۷۸ به سود گرگان به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی