نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
۰ |
۵
برتری تاتنهام، رم و ناپولی در هفته سوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاتنهام، رم و ناپولی در آغاز هفته سوم لیگ اروپا موفق به شکست رقبا شدند.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ هفته سوم لیگ اروپا امشب با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین‌ها تاتنهام، رم و ناپولی پیروز شدند و رنجرز برد ارزشمندی مقابل بنفیکا را از دست داد.


در گروه A، رم موفق شد با ۵ گل کلوژ را شکست دهد تا به تنهایی با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. میختاریان در دقیقه ۲ ، ایبانیس در دقیقه ۲۳، مایورال در دقایق ۳۴ و ۸۳ و پدرو در دقیقه ۸۹ برای جالوروسی گل زدند.


در گروه B راپیدوین موفق شد ۴ بر ۳ داندالک را مغلوب کند. این اولین برد تیم اتریشی در لیگ اروپا بود.


در گروه C، بایرلورکوزن موفق شد هاپوئل را ۴ بر ۲ شکست دهد و نیس مقابل اسلاویاپراگ ۳ بر ۲ شکست خورد. در این گروه اسلاویا و لورکوزن با ۶ امتیاز اول و دوم هستند.


در گروه D، رنجرز که تا دقیقه آخر از بنفیکا پیش بود در نهایت تن به تساوی ۳-۳ داد. گونسالوس (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۲۴، کامارا در دقیقه ۲۵ و مورلوس در دقیقه ۵۱ برای رنجرز و گولدسون (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۲، سیلوا در دقیقه ۷۷ و نونیس در دقیقه ۹۰ برای بنفیکا گلزنی کردند. این و تیم با ۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه هستند.

لخ‌پوزنان در دیگر بازی این گروه موفق شد ۳ بر یک استانداردلیژ را شکست دهد. 


در گروه E، رئال‌سوسیداد با یک گل آلکمار را شکست داد، اما تیم هلندی همچنان با ۶ امتیاز صدرنشین است. سوسیداد با همین میزان امتیاز سوم است.

ناپولی هم با برتری ۲ بر یک مقابل ریکا ۶ امتیازی شد. دِمه در دقیقه ۴۳ و براوت (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۶۲ برای پارتنوپی گل زدند.


در گروه I، سیواس‌اسپور ۲ بر صفر قره‌باغ را برد. در این گروه ویارئال ۶ امتیازی صدرنشین است.


در گروه J هم تاتنهام که به بلغارستان سفر کرده بود، لودوگورتس را ۳ بر یک برد. برای اسپرز، کین در دقیقه ۱۳، مورا در دقیقه ۳۳ و لوسلو در دقیقه ۶۲ گل زدند. کِسِرو در دقیقه ۵۰ تک‌گل لودوگورتس را زد. اسپرز با این برد ۶ امتیازی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی