نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بیانیه باشگاه استقلال علیه وینفرد شفر: او و وکیلش گروگان‌کشی می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در خصوص پرونده وینفرد شفر و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب این مربی را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی، اعلام رای نماید.

بر این اساس، باشگاه استقلال با مستنداتی که ارائه داده است، همه طلب شفر را واریز کرده و مبلغ طلب وی به حساب وکیل ایشان این نشسته است.

متاسفانه تلاش‌های مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آنها برای ارائه تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست و به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد گروکشی دارد چرا که او، وینفرد شفر و ساشا شفر تصور نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه آقای شفر علیرغم ادعای حرفه‌ای‌گری و علاقمندی به هواداران پرشور استقلال نه تنها حاضر به همکاری نیست، بلکه با گروکشی و وقت‌کشی در تلاش است پولی که حق ساشا شفر نیست را از استقلال بگیرد که قطعا باشگاه زیربار این زیاده خواهی نخواهد رفت.

این در حالی است که اگر سرمربی اسبق بر اساس اصول حرفه‌ای فوتبال، با استقلال همکاری می‌کرد، پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شد و نگرانی در این زمینه وجود نداشت.

با این اوصاف، امیدواریم با توجه به مستندات و مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، وینفرد شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند.

خاطر نشان می‌شود؛ باشگاه استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی، پرونده های مشابهی (جپاروف و باشگاه پاختاکور) را هم پیش رو داشت که بلافاصله پس از واریز طلب آنها و با همکاری شایسته آنان، پرونده مربوطه در فیفا بسته شد.

بیشتر بخوانید: تا پولم را ندهید، نمی‌گذارم پنجره استقلال باز شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    دروازه بان سایپا توی عمر ورزشیش اینقدر خوب نبوده و نخواهد بود.
    • hamed IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      اولا که از کجا میدونی دیگه اینقدر خوب نخواهد بود؟ پیشگویی؟ دوما منادی دروازه بانیه که بارها تیمهای بزرگ از جمله استقلال خواستنش. فکر کردی یهو از لیگ محلات اومده شده بازیکن؟
  • هاشم DE ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    در مورد استقلال و آقای شفر باید بگویم که از طرف هواداران استقلال مدیران و مسئولان این باشگاه آنقدر ضد و نقیض گفته اند که شده اند چوپان دروغگو. من به شخصه به هیچکدام از صحبتهای این اشخاص اطمینان ندارم . دروغ شده خوراک برای افرادی که در استقلال مشغول هستند. در پرونده آقای رشید مظاهری هنوز ارگان مسئول نتوانسته به نتیجه برسد جریان چیست؟ خجالت آور ه.
    • آبی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      وکیل شفر ساعت هفت و نیم گویا به فیفا اعلام کرده که پولها دریافت شده و تائید کردن
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    کینگ شفر ناراحته پسرش پول نگرفته و توی فیفا محکوم شده خخخخخخ اونوقت پنجره استقلال رو بازی نمی کنه ! راستی شال آبی شفر رو یادتون نره استقلالیها خخخخخخخخ .البته شفر که‌متهم نمیشه وزیر ورزش فقط فحش می خوره بنده خدا
  • صمدقلی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    شیر موقشنگ ژرمن که خبرورزشی جان بارها برای ایجاد تقابل با برانکو داستان‌های عاشقانه اون و استقلال تیتر و سوتیترش بود گویا توزرد از آب دراومده. داستان‌های عاشقانه جعلی از جمله من اصلا پولی نمی خواهم.ششصد درصد بهتون تخفیف می دهم. البته این بابا هم تحت همنشینی با بازوهای رسانه ای مافیای آبی و آموزشهای لازم از طرف اونها، رگ خواب هوداران عزیز استقلال، خوب دستش اومده بود و هر چند گاهی با تکرار کد وزیر پرسپولیسی موجب سوت و کف و هوای اونها می شد.
  • تاج کبیر IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    ت ازمانی که خلیل زاده در استقلال حضور دارد استقلال به هیچ جایی نخواهد رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی