نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمود فکری: کسی از هتل خارج نشود 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود فکری دیشب برای حفظ انسجام شاگردانش و نظم اردو، اعلام کرد همه بازیکنان حتی آنهایی که مجوز حضور در میدان ندارند نیز باید در اردو بمانند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلال تا چند دقیقه دیگر به مصاف مس رفسنجان می رود تا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را استارت بزند. اردوی شبانه روزی آبی‌ها برای این مسابقه از عصر جمعه آغاز شد و به همین خاطر مهم‌ترین اتفاقات رخ داده در خلال این اردو را مرور خواهیم کرد.

پیگیری نتایج 
بازیکنان و مربیان استقلال عصر جمعه به صورت جدی پیگیر نتایج دیدارها بودند. البته کاملاً بدیهی بود اتفاقات رخ داده در جریان جدال سایپا - پرسپولیس اهمیت بیشتری برایشان داشت ولی از سایر مسابقات نیز غفلت نمی‌کردند. به ویژه مسابقه تراکتور - نفت مسجدسلیمان که به دلایل مختلف برای استقلالی‌ها مهم بود.

دغدغه پنجره 
از همان دقایق آغازین برپایی اردو، بحث باز شدن یا نشدن پنجره نقل و انتقالات استقلال میان بازیکنان و مربیان مطرح بود .کادر فنی با جدیت مسئله را دنبال می‌کرد و می‌خواستند بدانند  در نهایت می‌توانند از خریدهای تازه خودشان استفاده کنند یا خیر. البته بازیکنان جدید هم بسیار پیگیر بودند و دلشان می‌خواست در اولین مسابقه استقلال حضور پیدا کنند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و داستان بازگشایی پنجره به اواسط هفته موکول شد.

تعجب از پیروزی نساجی 
پیروزی ارزشمند و مهم نساجی در خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک یکی از سوژه‌هایی بود که بازیکنان استقلال پیرامون آن در اردو صحبت می‌کردند و جمعه شب هنگام صرف شام ضمن اشاره به برتری مقتدرانه نماینده مازندران، از رقم خوردن چنین نتیجه‌ای متعجب بودند.

آذری با کدام مجوز؟
انتشار عکس از سعید آذری در ورزشگاه هنگام برگزاری جدال ذوب‌آهن - فولاد یکی دیگر از سوژه‌هایی بود که باعث تعجب تعدادی از بازیکنان استقلال شده بود. آنها مدعی بودند با توجه به محروم شدن مدیر عامل باشگاه فولاد از فعالیت‌های ورزشی، قاعدتاً نباید او را در استادیوم می‌دیدند. البته برخی از بازیکنان دیگر و مسئولان باشگاه استقلال نیز اعتقاد داشتند سعید آذری به حکم اعتراض کرده و تا وقتی جواب اعتراضش نیاید، شاید مشکلی برای همراهی فولاد نداشته باشد!

عبداللهی در اردو 
نصرالله عبداللهی پیشکسوت خوشنام استقلال که طی دهه‌های گذشته سمت‌های مختلفی را در این تیم تجربه کرده است، ظهر امروز در اردو حاضر شد تا قوت قلب محمود فکری و شاگردانش باشد. حضور عمونصی با استقبال گرم کادر فنی همراه شد.

همه در اردو بمانند 
با وجود ارسال نامه تأییدیه وکیل شفر مبنی بر دریافت پول خودش، کارهای اداری مربوط به بازگشایی پنجره نقل و انتقالات استقلال انجام نشد و بازیکنان جدید این تیم اجازه همراهی سایر آبی‌پوشان در جدال مقابل مس رفسنجان را پیدا نکردند ولی محمود فکری برای حفظ انسجام شاگردانش و نظم اردو، اعلام کرد همه بازیکنان حتی آنهاییکه مجوز حضور در میدان ندارند نیز باید در اردو بمانند و کنار سایر نفرات قرار داشته باشند.

آخرین جلسه فنی 
آخرین جلسه کادر فنی استقلال برای بازیکنان امروز پیش از صرف ناهار برگزار شد تا تک تک نفراتی که قرار بود به عنوان ترکیب ثابت وارد زمین شوند، به طور کامل پیرامون شرح وظایف خودشان توجیه شده باشند.

حرکت به سوی ورزشگاه 
کاروان استقلال ساعت ۱۴/۳۵ هتل را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک کرد تا زمان کافی برای در اختیار گرفتن رختکن، تعویض لباس و گرم کردن قبل از بازی داشته باشد. با توجه به اقامت آنها در هتل المپیک، استقلالی‌ها  خیلی سریع  به استادیوم رسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی