نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حیدر سلیمانی: داور می‌توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است رضا عادل می‌توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حیدر سلیمانی در گفت‌وگویی درباره قضاوت رضا عادل در دیدار استقلال - مس رفسنجان گفت: تیم داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت و آقای عادل دوندگی‌اش در زمین خوب بود. اخطارهایی او که به بازیکنان دو تیم داد، هم مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: تنها سه اشتباه در قضاوت بود که البته این اشتباهات تأثیری در نتیجه بازی نداشت. در دقیقه ۱۵ و روی ضربه کرنر، خطایی روی آرش رضاوند در محوطه جریمه رخ داد که داور این صحنه را ندید و اگر دیده بود، اعلام پنالتی می‌کرد. در دقیقه ۷۹ هم کارت زردی به ارسلان مطهری نشان داد که دلیل آن تمارض بود، اما داور در دادن این کارت اشتباه کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد: صحنه‌ای که منجر به دریافت کارت ارسلان مطهری شد، به این صورت بود که مدافع مس فشاری روی مهاجم استقلال آورد، اما این فشار آنقدری نبود که داور را مجاب به اعلام خطای پنالتی کند. با این حال زمین خوردن مهاجم استقلال هم تمارض نبود و داور نباید او را با کارت زرد جریمه می‌کرد و ادامه بازی تصمیم بهتری بود.

سلیمانی آخرین اشتباه داور را به ضرر مس رفسنجان دانست و گفت: یک هند در دقیقه ۸۹ پشت محوطه مس رفسنجان به ضرر این تیم گرفته شد که این تصمیم هم اشتباه بود، چون توپ ابتدا به بدن بازیکن برخورد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    خدا بهمون رحم کرد که استقلال برد والا یه عده هوچی گر می اومدن می گفتن نمی خوان ما قهرمان شیم ! درمجموع استقلال و پرسپولیس اینقدر باید خوب باشند که داوری تاثیر در نتیجه آنها نگذارد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      مظفری زاده گفت پنالتی نبود
  • فوتبال پاک IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    ما استقلالیا به نگرفتن پنالتی عادت داریم تازه این که چیزی نیست گلهای سالم هم که میزدیم مردو اعلام میکردن چیزی نیست اینا از همون دستاوردهای بابا مسعود برای فوتبال ایران بوده دیگه چیزی نمونده دارن تموم میشن !!!!!!!!!!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      مثل حذف کردن سپاهان با دایو قائدی ، یک امتیاز گرفتن از شهرخودرو با دوگل ناسالم پنالتی و آفساید ، پنالتی اشتباهی که برای استقلال دربازی با سپاهان گرفته شد ! آخ بمیرم چه قدر شما مظلومید !!!!!! این مظلوم بازی ها رو تموم کن ! شما حتی بعضی وقتها کارشناس داوری رو هم قبول ندارید !!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی