نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سجاد محرابی: شیطنت کردند تا حذفم کنند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بوکسور ملی‌پوش کشورمان به خبرورزشی گفت: شیطنت بعضی دوستان باعث شد تا فدراسیون محرابی را در اوج آمادگی کنار بگذارد.

خبرورزشیحسن صفوی؛ سجاد محرابی، بوکسور ملی‌پوش بعد از سال‌ها افتخارآفرینی برای ایران، حالا می‌خواهد در رینگ حرفه‌ای پرچم ایران را به اهتزاز درآورد. با مبارزه برای تیم boxrec. او یک ماهی است که همراه تینا آخوندتبار در بلاروس تمرین می‌کند تا دوشنبه بعد از سه سال با اولین حریف حرفه‌ای‌اش مبارزه کند. محرابی البته سودای برگشت به تیم ملی بوکس را دارد.

مدت زیادی است که از سجاد محرابی بوکسور سابق تیم ملی خبری نیست، از تیم ملی برای همیشه خداحافظی کرده‌ای؟ 
نه، من از تیم ملی بوکس خداحافظی نکرده‌ام و قطعاً بعد از موفقیت در مسابقات حرفه‌ای به تیم ملی برمی‌گردم اما فعلاً در مسابقات حرفه‌ای با تیم boxrec قرارداد سه ساله دارم و دوشنبه هفته آینده اولین مبارزه‌ام را برای این تیم انجام می‌دهم. البته قرار بود اولین مبارزه‌ام سال قبل برگزار شود اما با شیوع کرونا همه مسابقات لغو شد. البته تینا آخوندتبار هم برای یک بازی قرارداد بسته و همزمان در یک روز بازی داریم. 

چند ماه است که در بلاروس هستی؟
تقریباً یک ماه است که در این کشور اردو زده‌ایم و تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر دو مربی کاربلد انجام می‌دهیم، آزرم هنرجو هم برای موفقیت ما تلاش می‌کند و اقدامات لازم برای حضور ما در بلاروس را انجام داده است. 

طبق قرارداد، سالی چند مبارزه برای این تیم انجام می‌دهی؟
طبق قراردادم، قرار است سالی سه تا چهار بازی برای این سازمان انجام دهم اما کرونا خیلی ما را اذیت کرد و برنامه‌های ما کلاً به‌هم ریخت و بازی‌ها دیرتر برگزار می‌شود، اگر اوضاع کرونا به پایان برسد هر ماه یک بازی دارم. حالا چند روز به شروع مبارزه‌ام مانده و از لحاظ بدنی خیلی آماده‌ام. تقریباً سه سالی است که مبارزه رسمی نداشته‌ام و این اولین مبارزه رسمی من است. امیدوارم طبق برنامه پیش برود. 

اولین حریفت را کاملاً می‌شناسی؟
مربیان خوبی کنارم دارم، آنها در این مدت روی نقاط ضعف و قوتم کار کرده‌اند و فیلم مبارزات حریفم را به دقت آنالیز کرده‌اند و ضعف و قوت‌هایش را می‌شناسم. حریفم نفر سوم بوکس آماتور جهان است، قرار بود با این بوکسور سال قبل مبارزه کنم اما با شیوع کرونا بازی لغو شد. من با تمرین مداوم از سال قبل برای یک مبارزه سنگین آماده‌ام. 

تو و تینا آخوندتبار از مبارزه در بوکس حرفه‌ای چه هدفی دارید؟
هدف اول ما مدال مسابقات بوکس حرفه‌ای است. ما تلاش می‌کنیم تا در مسابقات حرفه‌ای که به‌صورت قانونی برگزار می‌شود بهترین مدال‌ها را برای ایران عزیزمان بگیریم. تلاش ما افتخارآفرینی برای ایران عزیز با اهتزاز پرچم‌مان است. 

حرفی مانده؟
شاید بعضی‌ها تصور کنند سجاد محرابی از تیم ملی خداحافظی کرده اما من می‌خواهم پرقدرت به تیم ملی برگردم، هرچند فعلاً هدف مهمی را برای خودم در نظر گرفته‌ام. بعضی به ظاهر دوست، تلاش کردند در مسابقات جهانی نباشم و از تیم ملی کنار گذاشته شوم. در آن مقطع از نظر قانون آیبا حضور من در مسابقات حرفه‌ای هیچ ممانعتی برای حضور در بوکس آماتور نداشت اما شیطنت بعضی دوستان باعث شد تا فدراسیون محرابی را در اوج آمادگی کنار بگذارد.  حالا در مسابقات حرفه‌ای مبارزه می‌کنم و با اثبات خودم دوباره با افتخار لباس تیم ملی بوکس را می‌پوشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی