یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۱ |
۰
عکس| تمرین استقلالی ها با لباس مسابقه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ درزمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین فکری برای دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت.

* ملی پوشان تیم استقلال به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی در تمرین امروز حضور نداشتند.

* تعدادی از بازیکنان تیم امید استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند. این نفرات در صورت شرایط فنی خوب در تمرینات ادامه فصل بزرگسالان حاضر خواهند شد.

* بازیکنان ترکیب اصلی دیدار با مس امروز جدای از سایر بازیکنان ریکاوری کردند. بقیه بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی این تیم تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. یکی از نکات عجیب که در تمرین امروز استقلال به چشم می خورد تمرین آبی پوشان با لباس مسابقه روز گذشته بود. این در حالی است که استقلالی ها پیش از این از یک برند آلمانی در تمرینات و بازی ها استفاده می کردند.

*داریوش شجاعیان بعد از مصدومیتی که در هفته های اخیر با آن مواجه شد امروز با لباس شخصی به مجموعه انقلاب رفت. این بازیکن در خصوص آخرین وضعیت خود توضیحاتی را به سرمربی استقلال ارائه کرد. شجاعیان از ناحیه همسترینگ مصدوم است.

* با نظر محمود فکری تمرینات تیم فوتبال استقلال ۲ روز تعطیل خواهد بود و آبی پوشان از روز سه شنبه برنامه های خود را برای بازی با فولاد از سر می گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hl IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    اشتباه نکنید استقلال دیروز با لباس تمرین توی مسابقه بازی کرد میگین نه برید عکس تمرین رو تو 2_3سال پیش ببینید.این طرح طرح چند سال قبل بود با برند لینینگ اگه دقت کنید قسمت برند برچسب زده شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی