نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
۴ |
۰
طلسم پنج ساله پرویز مظلومی با محمود فکری شکست 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان در اولین مسابقه این تیم در لیگ برتر یک طلسم پنج ساله را شکست.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تا قبل از جدال مقابل مس رفسنجان، آخرین پیروزی استقلال در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر به تابستان سال ۹۴ باز می‌گشت. جدال مقابل سیاه جامگان در شهر مشهد که مرداد ماه آن سال برگزار شد و استقلال توانست میزبان خودش را با حساب ۲ بر یک شکست بدهد.

در آن مسابقه پرویز مظلومی هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده داشت و کسی فکر نمی‌کرد پس از آن، پیروزی در اولین جدال فصل برای استقلال به یک طلسم بدل شود اما چنین اتفاقی افتاد و از بازی با سیاه جامگان به بعداستقلال همواره فصول را با تساوی یا ناکامی آغاز کرد. از دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان گرفته تا زمان روی کار آمدن شفر و البته استراماچونی.سرانجام این طلسم در ورزشگاه آزادی توسط محمود فکری شکسته شد تا استقلال مجدداً پیکارهای لیگ برتر را با پیروزی استارت بزند و برای دوازدهمین مرتبه در تاریخ برگزاری این مسابقات ، هفته اول را کامیاب سپری کند. اتفاقی روحیه‌بخش که قطعاً هواداران این تیم را خوشحال کرده است.

نکته جالب توجه دیگر آنکه استقلال تاکنون سه مرتبه قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفته و در هر سه فصل مورد نظر ،در مسابقه هفته اول خودش پیروز شده  بود .حالا باید منتظر ماند و دید تاریخ برای محمود فکری هم به همین شکل تکرار می‌شود یا خیر ؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش جاعل US ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    چه قدر متوهم و خیالپرداز خدا نیاورد روزی که یک تیم به جای علم روز فوتبال و تاکتیک تیم و کلا مسائل فنی رو به این اراجیف بیاورد سومین دوره ی لیگ برتر پرسپولیس با بگوویچ سه بازی اول خود را برد با نتایج عالی ۸ بر ۲ پگاه و ۵ بر ۰ فجر سپاسی و یک برد دیگر که یادم نیست ولی بخاطر نا کار آمدی کادر فنی آن تیم شایسته که لایق ترین تیم برای قهرمانی بود پنجم شد پس دست از خرافات بر دارید و بداتید فقط مسائل فنی و روانی تیم را به جلو سوق میدهد نه برد و باخت در بازی اول
    • لنگ بی سواد IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      شما لنگی ها حرف نزنید بهتره اینجوری حقیر میشید
  • ۴۴۴۴ IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    دم گرم جفتتون پرویز مظلومی و محمود فکری
    • منصورخان اسطوره IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      این لنگی ها به پیام هایی که راجع به اتحاد و یکدلی پرویز و محمود هست رای منفی میدن!!!! البته حق دارن چون این اتحادی که روی نیمکت استقلال در این فصل هست مایه ی بدبختی لنگی ها خواهد شد. منتطر هفته هشتم هستیم!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی