نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
۰ |
۰
سعید آذری به کمیته اخلاق جواب داد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: روز گذشته به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفتم و به سوالات و مسائل در مورد محرومیتم جواب دادم.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ سعید آذری که چندی پیش فعالیت های فوتبالی اش توسط کمیته اخلاق تعلیق شده بود با حضور در کمیته اخلاق به اتهامات مطرح شده پاسخ داد:

*سال گذشته گفتم که ما در فولاد به دنبال یک برنامه سه ساله هستیم تا روز به روز بهتر شویم. الان هم در سال دوم برنامه خودمان هستیم و کارمان را پیش می‌بریم. اینکه کارشناسان چنین دیدی نسبت به فولاد دارند برای ما خوب است.

*ما روی رای اولیه اعتراض کردیم و اعتراض خودمان را هم به کمیته استیناف دادیم. روز گذشته در جلسه کمیته اخلاق شرکت کردم و به سوالات و مسائلی که درباره موضوع محرومیتم وجود داشت پاسخ دادم. آقای بهاروند دو بار، آقای طالقانی دو بار و آقای اصفهانیان یک بار به خاطر مصاحبه‌های من، شکایت کردند که در کمیته اخلاق پاسخگوی این مسائل بودم.

*گفتند که مصاحبه‌هایی که انجام دادم تمامیت و اعتبار فوتبال ایران را زیر سوال برده اما من با صحبت‌هایی که انجام دادم، گفتم که چنین چیزی نبوده و اگر صحبتی هم کردم از سر دلسوزی بوده و بر اساس دانش و واقعیت‌های جامعه فوتبال ما مطرح شده است. صحبت‌های من به هیچ عنوان توهین نبوده و حالا قرار است که دوستان این مسئله را بررسی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی