نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
۰ |
۰
آندره‌آ پیرلو: مجبور شدم رونالدو را تعویض کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از تساوی تیمش مقابل لاتزیو گفت که شاگردانش باید با پیروزی ورزشگاه المپیکو را ترک می‌کردند.

خبرورزشیسری آ ایتالیا؛ آندره‌آ پیرلو که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفتم سری A ایتالیا در خانه لاتزیو، برتری یک بر صفر خود را در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده بازی از دست دادند و به تساوی یک-یک بسنده کردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و لاتزیو تا پیش از گلی که زد، یک شوت هم به چارچوب دروازه ما نزد.

وی افزود: ما در صورتی به قهرمانی می‌رسیم که حواس‌مان به هر جزئیاتی باشد، در 10 ثانیه پایانی بازی نتوانستیم توپ را خوب کنترل کنیم و همین باعث شد تا لاتزیو به گل تساوی برسد. ذهنیت در بازی مهمترین چیز است. اگر شما به زمین بازی بروید و ذهنیتی مثبت نداشته باشید، عملکرد بدی از خود ارائه می‌دهید. ما شایسته نتیجه‌ای بهتر از تساوی بودیم.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره بیرون کشیدن فوق‌ستاره پرتغالی‌اش در دقیقه 73 بازی که از ناحیه قوزک پا هم آسیب دید، اظهار داشت: رونالدو بازیکنی کلیدی ‌نه‌تنها برای ما، بلکه برای تمامی تیم‌هایی که برای‌شان تاکنون بازی کرده، بوده است. او از ناحیه قوزک پا مشکلی داشت و مجبور شدیم او را بیرون بکشیم.

پیرلو در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی هم که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدند، عالی کار کردند و ما تنها مشکلاتی بابت حفظ توپ و مدیریت برخی سبک بازی‌ها داشتیم. ما برای این بازی کیه‌زا را در اختیار نداشتیم، کیه‌لینی مصدوم بود، الکس ساندرو و ماتیس دلیخت را هم به دلیل آسیب‌دیدگی نداشتیم، اما دنبال بهانه‌گیری نیستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی