نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فرشاد پیوس: قوچان‌نژاد بهترین انتخاب برای خط حمله پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس گفت: به نظر من اگر بتوانند قوچان‌نژاد را بیاورند خیلی خوب است و کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در مورد وضعیت خط حمله این تیم به خبرورزشی گفت: «بازیکنان خوبی در خط حمله حضور دارند و به هر حال زحمت خودشان را می‌کشند ولی با توجه به تأیید محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر قطعاً پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گلزن و باتجربه دارد تا در فینال آسیا و رقابت‌های لیگ برتر دچار مشکل نشود.»

پیوس که این روزها در لیگ ۲ تیم دارد در ادامه پیرامون احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس گفت: «به نظر من اگر بتوانند این مهاجم را بیاورند خیلی خوب است و کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. قوچان‌نژاد یک مهاجم چپ و چهارچوب‌شناس است که تجربه بالایی هم دارد و به نظر من انتخاب بسیار خوبی است ولی باید دید می‌تواند از اروپا به پرسپولیس بیاید یا نه؟ آنچه مسلم است پرسپولیس در خط حمله قطعاً نیاز به تقویت دارد و باید یک مهاجم تراز اول بخرد؛ حتی اگر انتقال قوچان‌نژاد قطعی نشود پرسپولیس باید به فکر جذب یک مهاجم دیگر باشد و خط حمله‌اش را تقویت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 TW ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    بله آقافرشاد.بهترین انتخاب است.ولی باکدام پول؟ازآن ور.آیاوزیریکه به شدت گوش به فرمان کیسه پرستانه آیااجازه میده چنین بازیکنی به پرسپولیس بیاد؟
  • علی کانابیس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    بسیار مهاجم خوبیه و باید با اشتیاق به پرسپلیسه کبیر ک حرف اول رو در قاره کهن میزنه بیاد
  • پسر پرسپوليسي IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    قطعاً رضا قوچان نژاد مهاجم بي نظيريه؛ولي با كدوم پول ميخوايم بياريمش؟
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    از قوچان نژاد بهتر الان نداریم چون دیگه بازیکنی خوبی نیست که بدون تیم باشه و مهاحم خارجی هم نمیشه گرفت.قوچانژاد یکی از گزینه های عالیه واسه پرسپولیس
  • ابی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    شما لنگی ها به ضرب ستاره ها میخواین قهرمان بشین هیچی نیستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی