رشید مظاهری: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی «دلی» استقلالی شدم
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

رشید مظاهری دروازه‌بان جدید استقلال به خبرورزشی گفت: خیال هواداران راحت باشد در این مدت به خوبی تمرین کردم و به جرأت می‌گویم برای بازی با پیراهن استقلال بمب انگیزه‌ام.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلالی‌ها فصل گذشته از درون دروازه خیلی ضربه خوردند به همین دلیل در فصل نقل و انتقالات گرفتن یک دروازه‌بان ششدانگ و مطمئن اولویت آنها بود. در نهایت هم رشید مظاهری گلر ملی‌پوش فصل گذشته تراکتور به جمع آبی‌پوشان اضافه شد تا خیال هواداران استقلال راحت شود. امروز فرصتی دست داد تا با رشید در خصوص شرایط خودش، حضور در استقلال، پیشنهاد پرسپولیس، ماجرای شکایت از تراکتور، غیبت در دیدار اول استقلال و آرزوهای بزرگش حرف بزنیم.

چه شد که به استقلال رفتی؟ 
خب من یک ‌سال تقریباً خوب در تبریز به همراه تراکتور داشتم ولی بعد از پایان فصل به دلیل یکسری مشکلات شخصی دیگر نمی‌توانستم در تراکتور بمانم. چند پیشنهاد خیلی خوب داشتم و از بین آنها تیم بزرگ استقلال را انتخاب کردم. الان هم خیلی خوشحالم که عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال هستم. 

از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی؟ 
بله؛ پرسپولیسی‌ها هم پیشنهاد دادند. فکر می‌کنم تقریباً پیشنهاد پرسپولیس و استقلال همزمان به دستم رسید ولی واقعاً «دلی» استقلال را انتخاب کردم و آبی‌پوش شدم. نمی‌خواهم شو بازی کنم و به هواداران دروغ بگویم چون آنهایی که مرا از نزدیک می‌شناسند می‌توانند شهادت دهند که دروغ در ذاتم نیست. من نه پرسپولیسی بودم و نه استقلالی ولی حالا جانم را برای استقلال و هوادارانش می‌گذارم تا تیم موفق شود. همیشه یاد گرفتم پول حلال به خانه ببرم، به همین دلیل پیراهن هر تیمی را که می‌پوشم همه چیزم را برای موفقیت آن تیم می‌گذارم. اینها را گفتم تا هواداران بدانند رشید مظاهری چقدر روی استقلال تعصب دارد و با جان و دل برای خوشحالی این هواداران کار می‌کند. می‌توانم یک چیزی بگویم؟ 

بفرمایید.
روز اولی که پیراهن استقلال را دستم گرفتم و آن را بر تن کردم یک حس فوق‌العاده‌ای داشتم که واقعاً تا به حال در زندگی ورزشی‌ام آن را تجربه نکرده بودم. این موضوع را فقط به همسر و چند تن از دوستان نزدیکم گفته بودم و دوست داشتم از اینجا با هواداران استقلال هم آن را در میان بگذارم. 

تو تجربه بازی در تیم‌های پرطرفدار را داری این موضوع چقدر می‌تواند در استقلال کمکت کند؟ 
خب قطعاً تأثیرگذار است. بازی در تیم‌های پرتماشاگر با سایر تیم‌ها متفاوت است و خدا را شکر من این تجربه را قبلاً داشتم و می‌توانم خودم را با تیم جدیدم وفق دهم. هر چند از نظر من بازی در استقلال که میلیون‌ها طرفدار دارد و به نوعی همه روی این تیم زوم هستند با تیم‌های پرطرفدار شهرستانی هم فرق می‌کند و بسیار سخت‌تر است. 

برسیم به داستان‌های تو و تراکتور که حضورت در استقلال را پیچیده کرد و استرس زیادی به هواداران داد. 
من فکر می‌کنم در مورد فسخ قرارداد من با تراکتور در این چند وقت حرف‌های زیادی زده شد. اول باید از هواداران استقلال بابت حمایت‌شان در چند وقت اخیر تشکر کنم. آنها در این مدت خیلی به من لطف داشتند و من ممنون‌شان هستم. برای حفظ آرامش تیم و تمرکز خودم در این مدت سکوت کردم ولی عده‌ای هدف‌دار شیطنت کردند و خواستند برای من و استقلال حاشیه به وجود بیاورند. خیلی نمی‌خواهم وارد جزئیات مربوط به تراکتور شوم ولی به امید خدا بعد از صدور رأی نهایی توسط کمیته تعیین وضعیت حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد که خواهم گفت. خیال هواداران راحت باشد در این مدت به خوبی تمرین کردم و به جرأت می‌گویم برای بازی با پیراهن استقلال بمب انگیزه‌ام. من نه محرومیتی دارم و نه کار غیر قانونی انجام دادم، با استقلال قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم. به محض اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود قراردادم ثبت خواهد شد و می‌توانم به میدان بروم. 

ولی تراکتوری‌ها ادعا کردند تو با استقلال تبانی کردی و بعد از فینال جام ‌حذفی با این تیم قرارداد بستی. 
اول باید بگویم حساب مردم تبریز و هواداران تراکتور از مدیران این تیم جداست. من یک ‌سال در شهرشان زندگی کردم و چیزی جز خوبی از مردمش ندیدم. سال‌هاست در سطح اول فوتبال بازی می‌کنم و خیلی‌ها مرا می‌شناسند و با من کار کردند. آنها می‌توانند شهادت دهند که من هیچ حاشیه‌ای در همه این سال‌ها نداشتم. گفتم که به وقتش صحبت خواهم کرد. در ضمن هر کسی به تعهد کاری من شک دارد می‌تواند از مربیان بزرگی مثل کی‌روش، اسکوچیچ، منصوریان، فکری، گل‌محمدی و... بپرسد. 

 در مورد رقابت با حسینی هم صحبت کن. 
ما اول رفیقیم بعد با هم رقابت داریم که در فوتبال باید هم به همین شکل باشد. ما کار خودمان را در تمرینات انجام می‌دهیم و کادر فنی خودش تشخیص می‌دهد از چه کسی استفاده کند. من اهداف بزرگی در سرم دارم و حتی یک لحظه هم از تلاش دست نمی‌کشم چون می‌خواهم هر طور شده به این اهداف برسم. 

چه اهدافی؟ بیشتر توضیح بده.
خب من طی سال‌های اخیر اکثراً در تیم ملی حضور داشتم و یکی از اهدافم بعد از استقلالی شدن این است که به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شوم. سال‌ها زحمت ‌کشیدم تا این اتفاق بیفتد، شک نکنید باز هم تلاش می‌کنم تا به خواسته خودم برسم. هدف بعدی من جام گرفتن با استقلال است. تیم ما پتانسیل زیادی دارد و می‌خواهیم امسال فصل متفاوتی را برای هوادارانمان رقم بزنیم. 

 قول قهرمانی به هواداران استقلال می‌دهی؟ 
قول دادن در فوتبال منطقی نیست؛ من که نمی‌خواهم کسی را گول بزنم چون باید با هواداران روراست بود اما به هواداران میلیونی‌مان قول می‌دهم تا پای جان برای گرفتن جام می‌جنگیم تا آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای با استقلال و در کنار هواداران دوست‌داشتنی این تیم داشته باشم. می‌دانم استقلال در چند فصل اخیر نتوانسته قهرمان لیگ شود؛ به امید خدا کل مجموعه تیم تلاش خواهد کرد تا این اتفاق در این فصل رخ دهد. هر چند می‌دانم کار بسیار سخت است ولی من به شخصه عاشق کارهای سخت هستم. 

محمود فکری هم در مصاحبه‌های اخیرش چند بار از تو تعریف کرد؛ به نظر ارتباط خوبی با هم دارید.
محمودخان به من لطف دارد و من هم خیلی خوشحالم که با ایشان کار می‌کنم. او یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال است و در مربیگری هم توانایی‌های خودش را نشان داده است. من به شخصه در همین مدت کم چیزهای زیادی از او آموختم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم‌ فصل فوق‌العاده‌ای برای استقلال و میلیون‌ها عاشق این تیم رقم بزنیم. 

نتوانستی مقابل مس رفسنجان به میدان بروی ولی در ورزشگاه حاضر بودی؛ دیدن بازی روی سکوها چه حسی داشت؟ 
خیلی دوست داشتم به تیم کمک می‌کردم ولی خب متأسفانه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به موقع باز نشد و نتوانستم در خدمت استقلال باشم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود تا بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شوند و شاهد استقلال پرقدرتی در ادامه فصل باشیم. اعتراف می‌کنم دیدن بازی از روی سکوها واقعاً سخت است و استرس زیادی به آدم وارد می‌کند ولی خدا را شکر بچه‌ها عالی بازی کردند و توانستیم استارت خوبی در لیگ داشته باشیم که به نظرم روحیه تیم را بسیار بالا می‌برد. امیدوارم همین روند را تا پایان ادامه دهیم و در آخر فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم. 

تو یکی از ملی‌پوشان استقلال هستی؛ در مورد تیم ملی هم صحبت کن. 
اول باید از کادر فنی تیم ملی و اسکوچیچ تشکر کنم که به من اعتماد کردند و به تیم ملی دعوت شدم که افتخار بسیار بزرگی است. راه سختی برای رسیدن به جام جهانی‌ پیش‌ رو داریم ولی می‌توانیم با اتحاد و همدلی به این هدف مهم برسیم. کادر فنی برای شناخت بهتر از بازیکنان و هماهنگی نیاز به بازی‌های تدارکاتی زیادی دارد. فکر می‌کنم بازی با بوسنی محک خوبی برای تیم ملی باشد. امیدوارم بتوانیم نتیجه مناسبی هم بگیریم. 

فیکس شدن در تیم ملی کار سختی است؛ چقدر امیدواری به این مهم برسی در حالی که رقبای قدرتمندی هم داری؟ 
بله کاملاً درست است؛ گلرهای بسیار خوبی در ایران و خارج از کشور داریم که هر کدام مدعی بازی کردن در تیم ملی هستند ولی من نه تنها ناامید نیستم بلکه روز به روز انگیزه بیشتری پیدا می‌کنم تا به این هدفم برسم. می‌دانم فیکس شدن در تیم ملی به خصوص بازی در جام جهانی‌ کار سختی است ولی گفتم که من عاشق کارهای سخت هستم و تا روزی که بازی می‌کنم برای رسیدن به اهدافم می‌جنگم. 

در فوتبال دنیا کار کدام دروازه‌بان را دنبال می‌کنی؟ 
خب من طرفدار سرسخت مانوئل نویر هستم و همیشه فیلم‌های بازی‌اش را می‌بینم و سبکش را دنبال می‌کنم. به نظرم در حال حاضر نویر بهترین گلر دنیاست و بعد هم از اوبلاک که در تیم اتلتیکومادرید بازی می‌کند خوشم می‌آید که او هم فوق‌العاده است. 

به عنوان سؤال آخر چقدر اهل فضای مجازی هستی و برایش وقت می‌گذاری؟ 
خب من نمی‌توانم بگویم اصلاً از فضای مجازی استفاده نمی‌کنم چون دروغ است ولی واقعاً خیلی برایش وقت نمی‌گذارم چون اهمیت زیادی برایم ندارد. نه دنبال فالوور جمع کردنم و نه اهل حواشی مختلفی که در فضای مجازی وجود دارد. همسر و دو فرزندم همه زندگی من هستند و همیشه سعی کردم بیشتر وقتم را برای آنها بگذارم و قطعاً از این به بعد هم به همین شکل خواهد بود. به نظرم فضای مجازی برای سرگرمی و ارتباط با هواداران برای من خوب است ولی زیاد وقت گذاشتن و دنبال کردن آن مرا از اهداف بزرگی که در سر دارم دور خواهد کرد که اصلاً این موضوع را دوست ندارم. کلاً هر چیزی که در مسیر رسیدن به هدفم خللی ایجاد کند به سرعت آن را حذف خواهم کرد. 

حرف پایانی؟
ممنون از تماس شما. حرف خاصی نیست فقط بار دیگر می‌خواهم از هواداران باشگاه بزرگ استقلال تشکر کنم که خیلی در این مدت مرا مورد لطف و محبت‌شان قرار دادند. امیدوارم بتوانم دلشان را شاد کنم و مهره مفیدی برای استقلال باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد پرسپوليسي IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    عين مرادمند خخخخخخخخخخخخخخ
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      مظاهری مظاهری عقاب آسیایی سرور ما پرسپولیسیایی
    • jrj IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      تنها بازیکن دلی فوتبال ایران محمدعباس زاده س بقیه دروغ میگن چه قرمز چه آبی چه تیمای دیگه
    • ابرام US ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      ایکه دل داده ای به استقلال ....... ایکه خوا هی خوری تو نانِ حلال ==== ====ای که با ما نشسته خوردی چای .... در کنارش دو تا بِرِشته بلال===== ======هر بلالی که خوردی و رفتی ......... شد حرام از برای ما ٬ تو حلال===== ====تو میگفتی که دل بما دادی ........ چشمکا نی که میزدی به بلال ===== ====دل هر ذرّه ای که بشکا فی ....... اندکی خا طرت رود ٬ به ملال ==== =====بستنی ها که پیش ما خوردی ...... توی لیوان ٬ نه همچو شکلِ بلال====== ====عا شق تیم ما شدی زچه رو ........ پر زدی ٬ رفتی تو به تیم « فتال»===== ====قا فیه تنگ شده نگقتم از آن .......... « قندلی » یا « فتل » بجا ی « فتال»===== ====قا فیه بر تو نیز تنگ آید ............. ای نبرده به سفره ٬نان حلال ======== ====تو بیفتی زپیش چشم همه ....... مگر آنکه خوری٬ تو نانِ حلال ======== ************( باز شد دیدگان من از خواب ....... به به از آفتاب عالمتاب )************
    • تاجی IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      جونم رشید . تنها کار خفن سعادتمند جذب تو بود . عاشقتیم بمب تاج
  • امید اس اس واقعی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    اولا اینکه دوستان بخدا من خود امید واقعیم ممکنه تتلیتی زیر پستم چرت بنویسه دمت گرم رشید جان الان جات در قلب آبی هاست خودمونیم ولی زنوزی بدجوری سوخت حالا باید بره همون تپه ها رو یه نگاه بندازه خخخخ
    • امید اس اس واقعی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      اقایون خانوما این متوهم دوباره داره به اسم من کانت میزنه.....یکی اینو از سایت بیرون کنننننننننننننننننننه
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      مظاهری عقاب آسیایی سرور قرمزایی
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      امید اس اس و رشید مظاهری سرور پرسپولیسند
    • امید اس اس واقعی ضد تتل IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      بخدا دروغ میگه خودش به اسم من کامنت زده من ضد تتل دارم
    • امید اس اس IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      به خدا اونی که گفته اینو بیرون کنید فیکه من همش قسم میخورم باورکنید
    • امید اس اس واقعی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      من تازه ساعت 9 اومدم نظرات رو خوندم که دیدم چندین نفر به اسم من اومدن کامنت گذاشتن.....اقای تتلیتی بیهوش بس کن..کل سایت رو شناختن....مسخرشو دراوردی دیگه یکیو اینو از سایت اخراجس کنه
    • امید اس اس واقعی ضد تتل IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      بخدا قسم اونی که میگه ساعت 9 اومدم خود تتلیتی فیک هست خودش فیکه خودش میگه بیرون کنید
    • ابرام US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      ایکه دل دل کنی خوری یه بلال ............ دلبری میکنی و نا ن حلال ================================================ ========میخوری میبری ٬ سوی خانه ................... چا ی قند پهلو در کنار بلال ======================================= ======== میکنی با دِلَت ٬ همه دِ لدِل ................ دُلدُ لِ مصطفی و پول حلال======================================== ======= روز گا رِ کسا نِ همچو تو را ............... تو نبینی ٬ چنان ملال ٬ ملال ========================================= ================================================================================================ =============( باز شد دیده گان من از خواب .......... به به از آفتاب عا لمتاب ) ==================
  • محمدم IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    مم به عنوان به هوادار پرسپولیس خوشحالم که از گاواهن زنوزی به استقلال اومدی فقط راستش یکم دروازه بان خوبی هستی استرس دارم
    • محمدم IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      تتلیتی نادان منفور به اسم من کامنت نزن من هیچوقت به تیم تراکتور نمیگم گاواهن
    • محمدم IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      اقایون...یکی این بیچاره رو دریابه.....هیچکدوم ازین دوتا کانت رو من ننوشتم...بچه های سایت خبر ورزشی خواهشا کاری کنید . . .
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      سوختن استقلالی ها از کامنت محمدم عجیب نیست کامنت های محمدم استقلالی سوز هست
    • امید اس اس واقعی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      این تتلیتی ساقیش خرابه
    • محمدم IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      آقا چی میگید فقط دومی که گفت من توهین نمیکنم کامنت منه تتلیتی بیهوش اینقد فیک نباش
    • محمدم IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      ای بابا......این چه وضعشه عاقا............این کامنت من کامنت واقعیه....بقیه همه فیک هستن...شورشو در اوردین دیگه
    • محمدم IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      خو بسه دیگه انسان باشید به اسم من کامنت نزارید
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    یادمه یه عده میگفتن مظاهری مال ماست پرسپولیسیه می بینم نیستن
    • ناشناس US ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      این بی لیاقت برای تیم غوره ویتیم کیسه قبلا چه گلی زده به تیم های قبلی بوی گند تبانی مکتب ناپاک میاد فروزان مظاهری
    • شکارچی تاریکی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      هرچی باشه مثل شجاع نیست آرررره
  • ناشناس US ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    بوی گند تبانی میاد از تیم ناپاک آخه غوره نشده مویز شدی قبلا عددی نبودی الان هیچی نیستی بی ارزش
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    ایشان مگر ذوب آهن نبودند هر روز می گفتن من دوست دارم بروم پرسپولیس از پرسپولیس پیشنهاد دارم حلا چی شد دلی استقلالی شد اگر بیرانوند فصل قبل در نقل و‌انتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا می شد همین رشید مظاهری در پرسپولیس بود و می گفت من از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم ولی دلی پرسپولیس شدم
    • لنگ کیسه نماد پرسپولیسه IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      از نظر شما کل بازیکنان لیگ و لژیونرها از بچگی با بستن لنگ میرفتن کیسه میکشیدن
  • محمدم IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    اینم یاد گرفته برای اینکه خودشو محبوب کنه این حرفارو بزنه.......اگه دلی استق لالی شدی پس اون کی بود میگفت لک رو از لیست خارج کنین تا من اضافه بشم..؟؟....پرپسولیس کبیر رو عشقه..وسلام....بوی سوختن میاد ازین ورا
    • کیسه مافیا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      استقلالیها سرور ما پیروزیها
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      کیسه مافیا نه کیسه مافیا ورزش
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    دلی یا میلیاردی مثل بقیه، فقط مراقب باش دل درد نگیری
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    خودتو نچسبون ب ما بگو پولکی بودم
    • پیروزی حقیر IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      استقلال و قشقایی و ایرانجوان بوشهر سرور پرسپولیسند
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      دوچرخه سواران حقیر
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    ب منم ۵۰ میلیارد بدن دلی طرفدار این اون میشم
  • شمسعلی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    یادمه پارسال هم همین حرفو برای تراکتور زدی و گفتی دلی انتخابش کردم و هزاران حرف دیگه..این دل تو چقدر هواییه هر طرف میره.امسال هم دلت هوای استقلال رو کرده سال بعد رو خدا داند
    • شمسعلی سرورته IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      شمسعلی سرور پرسپولیسه
  • کامران IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    رها کردن تیمت در فینال نشون داد خیلی دلی هستی و اصلا حرفه ای رفتار نمیکنی، به درد همون تیم آماتور میخوری
    • علی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      پس اوناییکه تیمشون رو تو فینال آسیا رها میکنن میرن لوگوی تیم عربی رو ماچ مالی میکنن باید کجا برن.
    • کامران IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      علی آقا ، قرارداد با یه تیم دیگه بستن در فصل نقل و انتقالات و قبل از مسابقه ای که چهار ماه دیگه هست کاملا حرفه ایه ولی بازی نکردن بازیکنی که با تیمش قرارداد داره، اونم در مقابل تیمی که قرارهس باهاش قرارداد امضا کنه و ترک اردو تیم فقط چند روز قبل از حساسترین مسابقه چه اسمی داره؟ فقط آماتور بودن. بازیکن آماتور ، تیم آماتور و با این کامنتت هوادار آماتور
    • Sara IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      من پرسپولیسیم ولی حالا این خوب بود تیمش فینال جام حذفی با کیسه بازی داشت ( راحت میتونستن ببرن ) شجاع ما چی ؟؟ اونم تیمش فینال جام حذفی بود یا فینال اسیااا اونوقت هم پرسپولیسی که آنقدر نیازش داشت
  • محمود IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    جالبه.هر کیسه کشی میاد کیسه پوش میشه یجوری خودشو به پرسپولیس وصل میکنه تا مثلا بگه من خیلی بازیکن با ارزشی هستم.به هرحال بهترین تیم ایران بودن این دردسر هارو داره که هرکسی از راه میرسه خودشو یه جوری بچسبونه به پرسپولیس تا مطرح بشه.پیشکسوتشون به پرسپولیس فحش میده مربی میشه.نمونه برهانی.بازیکن مصدوم یا از رده خارج شدشون(البته همشون یه جوری از رده خارجن) ادعا میکنه از پرسپولیس پیشنهاد داره(دقت کنید فقط ادعا میکنه)دوبرابر قبل قرارداد میبنده.نمونش تبریزی فصل پیش.بازیکن با پرسپولیسی ها کل کل میکنه میگیرنش.نمونش یزدانی.مطمئنا به همین خاطر هست که امثال نادری که تو پرسپولیس نیمکت نشین هستن میان کیسه تنشون میکنن ،کیسه کشا از خوشحالی پر درمیارن.الانم این رشید مظاهری که تو تبریز سر نخواستنش دعوا بود برای ما گنده گویی میکنه.
  • 000 TW ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    10ساله که داره به پرسپولیس چراغ سبزمیده .پیغام میفرسته پسغام میده .بعدرفتن بیرانوند کلی مصاحبه های قرمزمیکنه حالاهم میگه ازپرسپولیس پیشنهادداشتم.مردک تواگرازپرپسولیس پیشنهاددشتی تاحالاده بارذوقمرگ شده بودی که.
  • صمدقلی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    قربون اون دل نازک چند ده میلیاردیت بره صمدقلی
  • حمید IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    اگه نون حلال اینه که تیمت رو تو دو بازی اخر با وجود اینکه میدونستی گلر دوم مصدومه رها کنی و بری حلاله . صد رحمت به نون حروم . بوی تبانی میومد از این کارت . ولی خوب ذلیل شدین
  • شیش در چهار IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    ممکنه زبونی حرفی بوده باشه ولی امکان نداره یحیی واقعا به عنوان گزینه اولش میخواستتش ، پرسپولیس دروازه بان نداشت با رفتن بیرو واسه آسیا نیاز داشت به دروازه بانی که بازی کنه نه اینکه از ترس حرف و حدیث و محرومیت بعدش بازیش نده ، شاید امثال حقیقی تو لیست یحیی بوده باشن ولی امکان نداره اسم ایشون تو لیست خرید بوده باشه و یا حتی مذاکره جدی صورت گرفته باشه . ولی بهتر بود هم بازیکنای پرسپولیس هم استقلال با استفاده از این کلیدواژه های ثابت الکی دنبال محبوب شدن نمیگشتن . اینکه پیراهن آبی یا قرمز رو بپوشی منتی هست که سرتون گذاشته شده و شما هیچ منتی نه سر هوادار نه مربی و نه هیچ کس دیگه ای نمیتونید بذارید پولشو میگیرید ، وقتی یه باشگاه واقعا پول نداره یا موجودیش 8 میلیونه و خطر بیخ گوششه و ممکنه سقوط کنه و شما پاتونو میکنید تو یه کفش خودش نشون میده این غیرت و تعصب نیست بلکه پول خوبه .
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    دل درد نگیری جیبی
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    پرسپولیس به تو پیشنهاد داده بود ولی رفت با لک قرارداد بست نه؟باشه تو راست میگی
  • mb.javideh IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    جناب آقای مظاهری عزیز ابتدای فصل قبل هم گفتند که تراکتور را دلی انتخاب کردند و کلی تعریف و تمجید و از اینکه به یه تیم با هوادار زیاد اومدن خوشحالن ولی تهش چی شد دوبازی حساس مارو ول کرد رفت تازه بیشترین قرارداد تیم هم مال ایشون بود!!! رشید عزیز حساب ما هواداران با مدیران تیممون جدا نیست عزیز ما تا اخر هم از تیم هم مدیریت دفاع میکنیم شمام یه روز اومدی و یه روز هم رفتی که بسلامت
  • لنگیه فاسد DE ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    عقاب آسیا . عشق ما تاجیا . دوستت داریم
  • محمودی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    باشه . تو راست میگی. امسال چقدر بازیکن دلی داشتیم. آخر فصل همدیگر میبینیم تیم دل تو دلی ها.
  • شاهرخ خسروی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    متاسفانه رشید مظاهری دروغ میگه من اطلاعات کافی دارم این آقا همراه با خانواده پرسپولیسی میباشند البته پرسپولیس نیاز به چنین بازیکنانی نداره این آقا اون گلهای پارسال از شیخ دیاباته خورد ترسیده
  • ناشناس IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    دلهای رنگی رنگی!!!
  • ستاره سرخ IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    شما که کلا اینقدر راست بجای راستشو بگو میگن رشید مظاهری بگو. ولی حضرت استاد میفرمائین پرسپولیس با لک کی قرارداد بست شما کی با کیسه قرارداد بستی؟ دوم اینکه اندازه لک میتونستی تو آسیا جولان بدی؟ همون پنالتی که از مایکن گرفت به کل دوران بازی دغل کار تو میارزه. سوم برنامه نود دعوتت کرد عادل گفت پرسپولیسی یا استقلالی گفتی نمیتونم بگم نظرت در مورد اون چیه؟؟ همون موقع نمیتونستی بگی هیچکدوم؟ مثلا طرفدار نفت و گاز گچسارانم. بچه محلات در مورد چی میگن؟ آخرش اگه سعادتمندی درکار نبود بازم قرارداد می بستی؟خخخخ خوشم میاد هرکی میخواد اینا رو بچاپه خوب چاپلوسی میکنه. در ضمن توصیه میکنم فیلم گل هایی که خورده رو ببینین :)))))
  • ع. ر IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    جناب مظاهری خدا با پرسپولیس بوده که خیلی زود لک را در مسیرش قرار داده اگر ما میدونستیم این پسر اینقدر خوب و حرفه ای و آماده است مطمئن باش اصلا به تو پیشنهاد نمی دادیم در ضمن تو اولویت اول ما نبودی خیالت راحت، برو با دلت راحت باش.
  • ريس مافيا IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    خخخخخخخخخ.اين يارو پارسال هم گفته بود ازتيمهاي پرسپوليس و کيسه کاسه ليس پيشنهاد داشته اما دلي تراکتور را انتخاب کرده.
  • امید IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    شما که راست میگی ! اصلا پای اسکناس بیشتر مطرح نبود !
  • قهرمانان IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    مطمئنا ضعف خودشو متوجه شده که نمیتونه با بهترین دروازبان آسیا یعنی بیروی عزیز رقابت کنه ضمنا سالیانی است که ایشون به خلق و خوی کیسه ای که خوی ناجوانمردیه معتاد شده پس نمیتونست تو بهترین تیم لیگ که جای مردان بزرگ و قهرمانای واقعیه جایی داشته باشه و جایی رفت که خبری از مرد و مردونگی توش نبوده و نیست اینجوری راحت تره، پرسپولیس تقدس پیراهنش رو زیر سوال نخواهد برد. زنده باد تیم بزرگ مردمی پرسپولیس کبیر و همیشه قهرمان
  • سید بلال حسینی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    آقا این چه طرزشه،همش تبعیض،نمیزارن به ما بیشتر پول بدن،نمیخوان ما قهرمان بشیم
  • امیر IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    نادری هم مثل تو ۱۰ میلیارد گرفت و دلی قرار داد بست!! خخخخ
  • کیسه السعودی IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    خیلی تابلو بود اگر این نظر دلی رانمیگفتی.. فعلاً دیگه سوتی نده.
  • سرخپوشان بابا IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    مظاهری لنگی ها رو با خاک یکسان کرده
  • 0071704310 IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    خاک بچو
  • غریب اشنا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    چقدر پیام دادین نشان میدهد مظاهری گلر خوبی هست 8
  • 6 IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    دلي هم از كيسه ميري خخخخخخ
  • امیرحسین IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    از پرسپولیس پیشنهاد داشتی خخخخخ جوک سال پرسپولی سه تا دروازبان داشت اون وقت ما تو رو بخوایم بعدشم پرسپولیسی که سقف قرارداد داره با کیسه که ولخرج یهای میلیاردی می کنه مقایسه نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی