نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کمیته استیناف AFC با درخواست النصر عربستان برای تعویق بازی با پرسپولیس مخالفت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه النصر عربستان برای تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ باشگاه النصر عربستان در ادامه شکایت خود علیه باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف AFC، طی لایحه‌ای از این کمیته درخواست صدور دستور موقت برای تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت که این درخواست از سوی کمیته استیناف AFC رد شد.

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با درخواست باشگاه النصر برای تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده است.

در همین زمینه نیز باشگاه النصر لایحه خود در شکایت از باشگاه پرسپولیس را با کمک وکلای بین‌المللی به کمیته استیناف AFC ارسال کرده است و باشگاه پرسپولیس نیز تا روز چهارشنبه زمان دارد تا لایحه دفاعی خود در این پرونده را به کمیته استیناف ارسال کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    خطاب من النصر و بی ریشه های معلوم الحال داخلی هست : تلاشتون بی نتیجه ست.تلاش بیشتر خفت و سوزش بیشتر....
    • اردشیر IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      توهین نکن به هموطنت ،صرفا به خاطر یک تهمت که معلوم نیست راست باشه یا نه ،بعدشم کلا فوتبال ارزشش نداره
  • شاهین DE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    وقتی ما ریس فدراسیون نداریم. و ای اف سی می داند که رای نفر دیگری را لازم خواهد داشت طبیعی هست که هر بلایی سر ما بیاورد. اقای بهاروند فعلا با ارسال لایحه و اصلاحیه هر ماه یک بار به فیفا زمان را برای ریاست بر فوتبال بگیر . تا فوتبال ما را نابود کنی مگر شیخ اعراب در فوتبال خودشان نفوذ ندارند چرا فیفا ول کن ایران نیست. خوب دکانی برای ریاست باز کرده اید و هر کس هم اعتراضی کند فورا کمیته اخلاق را مجاب به فراخوانی می کنید مگر می شود یک فدراسیون دوسال ریس نداشته باشد. چرا انتخابات را برگزار نمی کنید. با فیفا چه مشکلی دارید. این وسط قطعا پرسپولیس به خاطر نداشتن ریس فدراسیون ایران قربانی خواهد شد. ال کثیر هم به خاطر نداشتن ریس فدراسیون قاطع قربانی شد . چرا فدراسیون ایران از ای اف سی شاکی این پرونده را جویا نمی شود . طرف دعوا کی بود. چه کسی پشت این قضیه بوده..الان الستقلال بود میزبانی را بار دیگر برایش مهیا می کردید. چرا کریمی مجاب کردید برای استقلال در اسیا بازی کند ولی ترابی علیپور را اعمل نظر نکردید . یک بام دو هوا تا کی. کمیته اخلاق چرا در قضیه دلاوران فرودگاه ورود نکرد !
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    خوشبحال خطیب و دوستان دکل نورد نادی الکیسه....تا ظرفیت دارید فحش بخورید و نفرین بشنوید
    • گلبول قرمز IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      لایک داری داشم...نفست گرم...درود بر پرسپولیس کبیر
  • اس اس آقای گل IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    النصر داره حلقه رو تنگ تر میکنه دارن با پرسپولیس بازی میکنن تا از cas حکم حذف پرسپولیس رو بگیرن واقعا حیف میشه پرسپولیس میتونست یه بار دیگه قهرمان آسیا بشه !!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی