استقلال به خاطر لئاندرو پادوانی محروم می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات تأیید نشده حکایت از آن دارد که بحث پرونده شکایت لئاندرو پادووانی از استقلال در فیفا دوباره مطرح شده و بعید نیست قضیه دردسرساز شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مقامات باشگاه استقلال این روزها بابت حل مشکل شفر، پرداخت طلب ازبکستانی‌ها و بازگشایی پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسیار خوشحال هستند و روند فوق را یک پیروزی مدیریتی برای خودشان تلقی می‌کنند که باعث شد سایه محرومیت از روی سر باشگاه عبور کند. البته چنین اتفاقی می‌تواند به لحاظ مالی باعث آرامش استقلال شود ولی به شرطی که موقتی نباشد. در همین خصوص شنیدیم احتمالاً استقلال با یک پرونده جدید دست به گریبان خواهد شد و بعید نیست طی روزهای آینده دردسر تازه‌ای انتظارش را بکشد. دردسری تازه به‌خاطر یک پرونده قدیمی. شایعات تأیید نشده حکایت از آن دارد که بحث پرونده شکایت لئاندرو پادوانی از استقلال در فیفا دوباره مطرح شده و بعید نیست قضیه دردسرساز شود. این‌طور که شنیده‌ایم، مدافع برزیلی استقلال در این شکایت روی بحث مطالبات خودش مانور چندانی نمی‌کند بلکه بابت مصدومیتی که باعث تمام شدن دوران فوتبالش و محروم شدن او از یک زندگی عادی شده، از استقلال شاکی است و غرامت می‌خواهد. غرامتی که رقم آن اصلاً هم کم نیست.

البته ظاهراً هنوز در این رابطه نامه‌ای از طرف فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه استقلال ارسال نشده و در این میان یکی از مسئولان باشگاه استقلال هم به خبرورزشی گفت‌: «تا این لحظه فیفا نامه‌ای پیرامون بحث غرامت پادوانی و درخواست او بابت دریافت خسارت از استقلال به خاطر تمام شدن دوران فوتبالش برای ما ارسال نکرده و حتی اگر بر فرض محال چنین اتفاقی هم رخ بدهد اصلاً این‌طور نیست که امروز نامه بدهند و فردا محروم کنند. حتی اگر فدراسیون جهانی فوتبال یک باشگاه بدهکار را مورد خطاب قرار بدهد، ابتدا برایش ضرب‌الاجل تعیین می‌کند و پس از آن سراغ سیاست‌های تنبیهی می‌رود. بنابراین حتی اگر پادوانی بابت مصدومیت سنگینی که در استقلال به آن دچار شد تقاضای غرامت بکند و فیفا تقاضای او را قابل بررسی بداند، ابتدا با استقلال مکاتبه می‌کند تا مستندات ارائه دهیم و پس از آن در صورت صدور رأی سراغ مراحل دیگر می‌رود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش جاعل US ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    خاینینی مانند شما سعودیها چه قدر لذت بخش است که آب خوش از گلویتان پایین نرود بلاخره خیانت کردن به پرسپولیس تاوان دارد که شما کیسه کشا حالا حالا باید این تاوان را مس بدهید
    • زندگی نامه م ننگینه چون لنگیم IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      دوستان یادتونه چقدر خوشحال بودن و پیام تبریک میفرستادن واسه العین برای شکست تاج و باز هم یادتونه واسه محروم کردن تاج رفتن تو پیج کورتوریک درخواست کردن بعد الان میان به تاجی ها میگن خیانت کار خخخخخ
    • لنگ کیسه نماد چرکپولیسه IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      اونوقت که با باخت تیم ملی به ژاپن خوشحالی میکردید به خاطر برانکو،اونموقع وطن فروشی نبود،بعدش هم از کی تا حالا لنگ شده وطن؟
    • مافیای کیسه IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      دوستان کیسه کش خوشحالی بخاطر برد و باخت کسی خیانت نیست، اینکه اطلاعات جعلی به کشور دشمن بدی تا مثلاً یه تیم از فینال محروم بشه خیانت و وطن فروشی محسوب میشه که خوشبختانه یا متأسفانه جنابان عالی مرتکب چنین عمل شنیعی شدین و هیچ‌جوری هم نمیشه جمعش کرد!
  • ss IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    این بنده خدا بخاطر استقلال فوتبالش تموم شد. واقعا حق داره که شکایت کنه
  • كيسه سوز IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    حق و حقوق اين بنده خدا ,خارحي هم هست همه زندكيش رو هم بابت كيسه از دست داده و اون وقتبا وقاحت تمام صحبت از داشتن وقت ميكنن،،ولى ا از اون جالبتر،،، كيسه كشايي بودن كه در مورد بي اخلاقي در مورد محمد انصاري كامنت ميزاشتن!!!! يني خدايي وقاحت رو فقط با كيسه كش بودن ،قابل تعريفه!!!!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    کیسه و محرومیت !!! مگه وزیر و رئیس بانک مرکزی و مجلس نباشند که کیسه محروم بشه
  • لنگی کش IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    کامنتارو که میخونم به اوج حقارت لنگیا پی میبرم که از دکل پادو بالا پیرن
  • آنالیزور FR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    داعش ورزشی ؛ چرا نظراتی که راجب تیم حکومتی هستش رو حذف میکنین و بهتون برمیخوره ، قلم فروشی تاوان داره که بالاخره تاوانش رو میدین
  • رادین IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    انشالله تعلیق مادامالعمر کیسه
    • آنالیزور CA ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      خیلی ها خواستن این تیم رو نابود کنن ولی نمیتونن! استقلال تو قلب ملت ایران هستش و به مظلومیت این مکتب بدهکارن
    • مافیای کیسه IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      از مظلومیت این مکتبخونه همین قدر بگم که زندگی و فوتبال بازیکن برزیلی غریب در کشورمون نابود شد اما بدتر از اون آقایون بزرگتر این مکتبخونه به امان خدا رهاش کردن! در قلب همه ی ایرانیها..... توهم شاخ و دم نداره که. تیم تخیلی و توهمی و دوپینگی و فتوشاپی و جعلی !
  • لنگ بابا مسعودی IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    خرید این بازیکنان و مربیان که الان همگی برای استقلال مشکل ساز شدند با زحمات شبانه روزی عوامل وزلرت در باشگاه همه از شاهکار های دوران بابا مسعود هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی