رونالدو و مسی را هم بگیرند در فینال آسیا بازی نمی‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها برای ادامه دادن به فصل بیستم نیاز مبرم به جذب بازیکن جدید دارند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است لیست نهایی جذب بازیکنان جدید را از یحیی گل‌محمدی تحویل بگیرند و اقدامات لازم را پیگیری کنند.

در این مورد اما فشار زیادی از سوی طرفداران تیم به کادرفنی وارد آمده و هواداران در فضای مجازی این سوال را مطرح می‌کنند که برنامه گل‌محمدی برای پر کردن جای عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان، محرومان پرسپولیس در فاز تهاجمی و شجاع خلیل‌زاده در خط حمله چیست.

یکی از مربیان پرسپولیس در گپ و گفتی دوستانه به ما گفت: «فکر می‌کردیم موضوع مشخص باشد اما دوستان و هواداران همچنان از ما در مورد لیست بازیکنان در فینال آسیا می‌پرسند. ما لیست‌مان را دو ماه قبل و پیش از بازگشت به رقابت‌های آسیایی رد کردیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا همان لیست را تا پایان بازی‌های این فصل قبول دارد. حتی اگر در این شرایط، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را هم جذب کنیم، نمی‌توانند در فینال ما را همراهی کنند!»

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه چند روز قبل به صورت رسمی این موضوع را مطرح کرد و گفت که باشگاه توانایی ندارد بازیکن جدیدی برای حضور در فینال آسیا جذب کند و اگر هر بازیکنی جذب تیم شود، فقط در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان فصل آینده به میدان می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    دقیقا .درفینال بایدروی همین نفرات تکیه کنیم.ولی بایدیه دفاع خوب داشته باشیم که درلیگ بازیکنه تابه سیدجلال فشارواردنیاد.فوروادری هم میخواهیم که بازی کردن درکنارش به عبدی کاریادبده.اعتمادبنفس بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی