۱
مهدی طارمی، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی در میان برترین لژیونرهای هفته آسیا +لینک نظرسنجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه ملی‌پوش فوتبال ایران که در هفته گذشته برای تیم‌های خود گلزنی کردند، نامزد بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال قاره کهن شدند.

خبرورزشیلژیونرها؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربرانش خواست تا بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را انتخاب کنند که نام سه مهاجم ایرانی در این فهرست دیده می‌شود.

AFC درباره این بازیکنان نوشت:

مهدی طارمی با آمار  یک گل و ۸۲ درصد صحت پاس در ۶۷ دقیقه مقابل پورتیموننزه
طارمی که فصل گذشته ۱۸ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند، از زمان پیوستن به غول‌های اروپا در آگوست نتوانسته بود گلزنی کند، اما او از  یکی از شادترین لحظاتش در پیراهن معروف راه‌راه آبی و سفید لذت برد. در حالی که دیدار آنها مقابل پورتیموننزه در نیمه اول با نتیجه یک - یک گره خورده بود، مهاجم ایرانی با ضربه سر محکم خود، اولین گلش را برای باشگاه جدیدش در لیگ به ثمر رساند. طارمی عملکردی تأثیرگذار در زمین داشت و به تیمش برای یک پیروزی مهم کمک کرد.

علی قلی‌زاده با آمار یک گل، ۸۳ درصد صحت پاس و ۶ دریبل موفق در ۹۰ دقیقه مقابل میشلن
قلی‌زاده با گلزنی برای تیم بالای جدولی شارلروا، به فصل عالی خود در لیگ برتر بلژیک ادامه داد. او که پاسی اشتباه از بازیکن حریف دریافت کرد، سومین گل فصل خود را در کمال خونسردی و با کلاسی بالا به ثمر رساند. هرچند ناتوانی شارلروا در پیروزی باعث لغزش آنها به رتبه سوم جدول شد.

کاوه رضایی با آمار یک گل و ۳ بازپس‌گیری توپ در زمین حریف مقابل میشلن
موفقیت قلی‌زاده با شارلروا به همراه هم‌تیمی ایرانی‌اش که فُرم درخشان ابتدای فصل را با گلزنی در همان مسابقه نشان داد، رقم می‌خورد. پس از پنج بازی بدون گل، رضایی با ضربه سری تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا تعداد گل‌های خود در لیگ را به شش گل در ۱۰ مسابقه برساند و یک قدم به رکورد ۵۰ گل زده در لیگ برتر بلژیک نزدیک‌تر شود.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا کلیک کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آزاد IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    ظاهرأ عراقیها خیلی از ما بیکارترن!!! تنها کشوری که تو نظرسنجی ازما جلو زدن عراقیها هستن! (╯︵╰,)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی