نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
۰ |
۰
حرف آخر| سرنوشت مهم این پرونده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما اطلاعات دقیقی از روند پرونده مارک ویلموتس نداریم و خوشحال می‌شویم اگر به ما رسانه‌ها بگویند این پرونده چقدر پیشرفت داشته و چند جلسه برگزار شده و به کجا رسیده. خوشحال خواهیم شد چون باید به مردم جواب بدهیم.

خبرورزشیعلی جوادی؛ احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس دیروز گفت: «مقصران قرارداد ویلموتس آنقدر پول دارند که خیلی راحت می‌توانند پول قرارداد و غرامت ویلموتس (مجموعاً ۲۷۶ میلیارد تومان) را از جیب خودشان بپردازند.»

اینکه مقصران قرارداد ویلموتس چقدر پول دارند را نمی‌دانیم‌ اما این را خوب می‌دانیم که این پول حتماً باید از حساب شخص رئیس فدراسیون و نواب رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه پرداخت شود. ما اطلاعات دقیقی از روند پرونده نداریم و خوشحال می‌شویم اگر به ما رسانه‌ها بگویند این پرونده چقدر پیشرفت داشته و چند جلسه برگزار شده و به کجا رسیده. خوشحال خواهیم شد چون باید به مردم جواب بدهیم. مردم حق دارند بدانند مقصران تلخ‌ترین و سیاه‌ترین قرارداد فوتبال ایران چه سرنوشتی پیدا می‌کنند. مردم حق دارند بدانند آیا برای اولین بار مقصران هدر رفتن منابع ملی در فوتبال، به مجازات خواهند رسید یا این پرونده هم مشمول مرور زمان خواهد شد. 

قاضی‌زاده هاشمی به عنوان نماینده مردم که باید حق آنها را استیفا کند، هرچند وقت یک بار موضوع حساس قرارداد ویلموتس را مقابل چشمان همه می‌گیرد و امیدواریم آنقدر پیگیر بماند تا پرونده به رأی و سرانجام برسد و مقصران پرونده واقعاً پول را از جیب‌شان پرداخت کنند. این نه برای تنبیه مقصران این قرارداد که برای خاتمه دادن به رویه‌ای بسیار نادرست، ضروری است؛ اینکه مدیران گمان می‌کنند هیچ‌گاه تاوان تصمیم‌های زشت و اشتباه‌شان را نخواهند پرداخت و این جیب خالی مردم است که باید مدام خالی و خالی‌تر ‌شود. اگر یک بار مدیری تاوان تصمیم‌ها را خود پرداخت کند، مدیران آینده، با وسواس و دقت تصمیم می‌گیرند، چک می‌کشند یا پای برگه‌ها را امضا می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی