چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
۱۰ |
۰
عکس| استوری صداوسیمایی محمد علیپور در حمایت از تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور با انتشار یک استوری از تغییر باورها برای پخش بازی های این تیم از صدا و سیما نوشت.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ برتری تراکتوری ها در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال، مدیران این باشگاه را به این باور رسانده که به عنوان پرطرفدارترین تیم کشور، صداوسیما باید بازی‌های این تیم از شبکه ۳ به صورت زنده پخش شود.

محمد علیپور مدیرعامل تراکتور نه تنها در نامه‌ای مفصل به صداوسیما خواستار پخش زنده بازی‌های این تیم شد که با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: باور عمومی بر آن است که در رسانه ملی همه چیز به تیم‌های پایتخت ختم می‌شود. ولی ما به عنوان پرهوادارترین تیم ایران امیدواریم با روشن شدن چراغ پخش زنده بازی‌های تراکتور در شبکه ۳ سیما خلاف این باور ثابت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    واقعا باورشون شده آقا اگه تراکتوری ها تونستن ثابت کنن که سایت afc هک نشده ما هم باور میکنیم که این رای ها درست بوده اونموقع که تماشاگر ها میتونستن برن ورزشگاه فقط تو بازی هایی که استقلال و پرسپولیس میرفتن یادرگار امام ورزشگاه پر میشد بقیه بازی ها به 10 هزارتا تماشاگر هم نمیرسید اونوقت چه جوری ادعای این رو دارن که پرطرفدارترین تیم ایرانن؟پس درست که میگن یه دروغ رو اگه چندین بار برای خودت تکرار کنی باورت میشه که راست
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    جوک سال تراکتور پر هوادارترین تیم ایران هست خخخخخخخحخخخ واقعا خنده دار هست
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    پر هوادار تریییییییییییییییییییین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجید IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    توهم ترتر در حد لالیگا
  • شمسعلی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    من خودم اذری هستم و اتفاقا اصالت تبریزی هم دارم ولی حاضرم پرسپولیس قهرمان شه شما قهرمان نشید
  • آنالیزور پرسپولیسی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    ببینید بین آقایون بچه ها و افراد بالای ۴۰،۵۰ سال به ندرت پیگیر فوتبالن تازه بین جوونا هم حدود نصفشون پیگیرن، این علاقه بین خانم ها که دیگه کاملا مشخصه چطوریه، در بهترین حالت توی کل ایران ۱۵ میلیون فوتبال دوست واقعی هست بقیه سیاهی لشگرن و فقط روزای خوب یا بازیای حساس سر و کله شون پیدا میشه. که از این ۱۵ میلیون حدود نصفش پرسپولیسی هستن استقلام با یه اختلاف ۱۰ درصدی دومه تراکتورم پرطرفدارترین تیم شهرستانیه. بیشتر کسایی که میگن ما طرفدار تراکتوریم هنوز قلبا یا قرمزن یا آبی فقط سر لجبازی با پایتخت نشینان به ظاهر طرفدار تراکتورن که اگه راستم بگن مگه جمعیت آذربایجان چند درصد جمعیت کل ایرانه؟کاش پخش بازیای این تیم ها رو اینترنتی کنن و هر هواداری مجبور بشه واسه دیدن بازی حداقل ۵ تومن پول بده اونوقت مشخص میشه هرتیمی چقدر هوادار واقعی داره
    • 000 TW ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      واقعاکه آنالیزوری
    • آنالیزور پرسپولیسی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      اردتمندیم❤
    • ابرام US ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      ما و ما ونصف ما و نیمه ای از نصف ما .......گر تو هم با ما شوی ما جملگی صد میشویم . خب آنالیزور گرامی و عزیز اولا اگر تونستی جواب این معادله ما رو بدی که تازه شق القمر نکردی . به این نمیگن زبلی و آنالیزوری رفیق عزیز . ما بچه ها ی همون ۴۰ ٬۵۰ ساله هم هم جواب این معمارو مثل آب خوردن میدادیم . اینکه بیای و به اسم آنالیزور هی اعداد وارقام ۱۰ ٬ ۱۵ ملیونی اونهم با تقریب و کتره ای وکنا ر هم چیدن نتیجه بگیری که میری تو مایه ها برادر عزیزمون مُهنِّس زنوزی و شرکا ء گرانقدرشون ٬ و یا اگر خواستی هر کاری بکنی بکن ٬اما نکن کاری که بزارن بحساب ما پرسپولیسی ها که عالم و آدم مقرّ اند که نه اهل دوز و کلک و چا خانیم ونه گز نکرده قیچی رو میریم تا دینش و میدیم دست مشتری . داداش این مشتری شاید ما یه اش رو نداشته باشه تا جنس مارو تحویل بگیره ٬ خب تکلیف چی میشه . پس وفتی خواستی جنس خوب به مشتری تحویل بدی نرو تو ما یه ها ی تاس و آس و پاس . بیا تو خط خود ما و یه کلّه برو تا گارد ما شین . هرچیش رو هم خواستی بیشتر بفهمی با یه کامنت بیا تا داش ابرام روشنت کنه . برو برا خودت ٬زت زیاد٬ با مرام یا حق.
  • سپاهانی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    تو ایران فقط پیروزی پیروزی پیروزی والسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی