۲
عکس| واکنش رسانه‌های پرتغالی به انصراف طارمی از حضور در تیم‌ملی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه معتبر پرتغالی با انتشار عکس و خبری از مهدی طارمی در صفحه اصلی خود، اعلام کرد این مهاجم برای رسیدن به ترکیب اصلی پورتو قید بازی در تیم ملی ایران را زد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ غیبت مهدی طارمی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی یکی از اتفاقاتی بود که در روزهای گذشته مورد توجه رسانه‌های ایران و پرتغال قرار گرفت. یک روز بعد از اعلام لیست تیم ملی بعضی از رسانه‌های پرتغال خبر دادند طارمی خودش از حضور در تیم ملی ایران انصراف داده است.

روزنامه معتبر «رکورد» پرتغال در شماره امروز خود هم خبری را درباره مهدی طارمی روی جلد خود کار کرده است.

رکورد نوشت: «طارمی همراه تیم ملی ایران نیست و در پورتو حضور دارد. این به هماهنگی بیشتر و مداوم طارمی کمک و او را به ترکیب اصلی تیم نزدیکتر می‌کند. او در دیدار آخر مقابل پورتومیننز گلزنی کرد.»


تصویری از مهدی طارمی روی جلد روزنامه رکورد

روزنامه «اوجوگو» هم گزارشی را درباره طارمی منتشر کرده است. این روزنامه تاکید کرده است که طارمی برای متقاعد کردن «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو از حضور در تیم ایران خودداری کرده است.

اوجوگو نوشت: «مهاجم پورتو از دراگان اسکوچیچ درخواست کرد تا او را برای بازی دوستانه مقابل بوسنی دعوت نکند تا با سرعت بیشتری در پورتو هماهنگ شود. این تصمیم باعث خوشنودی کونسیسائو شده؛ در حالی که شگفتی و تعجب بعضی از مسئولان ایران را در پی داشته است.»

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است: «طارمی که در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ نزدیک به ۶ میلیون یورو از تیم ریوآوه به خدمت گرفته شد، تاکنون ۹ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است اما در هیچ مسابقه‌ای در ترکیب اصلی قرار نداشته. با این شرایط، مهاجم ۲۸ ساله امیدوار است به کادر فنی این تیم تعهدش را برای گرفتن جایگاه در پورتو ثابت کند و نشان بدهد ارزش قرار گرفتن در دیدار با فابریل در مرحله سوم جام حذفی را دارد.»


گزارش مهدی طارمی در روزنامه اوجوگو پرتغال

هنوز دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صورت مستقیم و شفاف درباره تصمیم طارمی صحبت نداشته و موضع خود را درباره این تصمیم اعلام نکرده است.

تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجشنبه در شهر سارایوو به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگووین می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    ایشالا که بازی بعدی فیکسه
  • deep blue IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    سلام هر سربازی که در فراخوان ، اولویت ملی را در نظر نگیرد ، لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را ندارد ، رویکرد کی روش با افراد متمرد را به یاد آوریم که سرمشقی برای سرمربی فعلی و آتی تیم های ملی شود ، اکر این ناز و کرشمه مورد موافقت قرار گیرد ، همه گیر خواهدشد . خود دانند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی