امین قاسمی‌نژاد: برای پرسپولیسی شدنم باشگاه تصمیم می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی نژاد مهاجم شهرخودرو مورد توجه باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهرخودرو بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر بود. او در بازی با ماشین‌سازی با زدن دو گل و دادن یک پاس گل نشان داد در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. حالا درخشش قاسمی‌نژاد باعث شده تا یحیی گل‌محمدی نام او را برای تقویت خط حمله پرسپولیس در لیست مورد نظرش قرار دهد، با این حال این مهاجم مازندرانی با شهرخودرو قرارداد دارد و جدایی‌اش از این تیم فقط باید با رضایت مهدی رحمتی و حمیداوی باشد. مهاجم شهرخودرو به سؤالات زیر این‌گونه پاسخ داده است.

فکر می‌کردی در اولین هفته لیگ برتر چنین عملکرد درخشانی داشته باشی؟
من امسال یک خط جلوتر آمدم. پارسال به‌عنوان هافبک یا وینگر بازی می‌کردم ولی امسال با تصمیم مهدی رحمتی به‌عنوان مهاجم نوک بازی می‌کنم که خودم هم بازی در این پست را دوست دارم. من وقتی به دروازه نزدیک‌تر باشم خطرناک‌تر هستم و خوشحالم که در شروع لیگ عملکرد خوبی داشتم. البته قبل از بازی هم این حس را داشتم که گل می‌زنم، حتی به یکی از دوستانم گفته بود که گل می‌زنم و این اتفاق هم رخ داد. این دو گل را هم به دخترم تقدیم می‌کنم که همیشه از او انرژی می‌گیرم.

بعد از چند سال بازی در لیگ برتر، آیا از موقعیت خودت در فوتبال ایران راضی هستی؟
خیر، راضی نیستم. سالی که با مربیگری گل‌محمدی سهمیه آسیا گرفتیم، ۱۰ گل زدم و ۶ پاس گل دادم و می‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم ولی این اتفاق رخ نداد. آن زمان مربی تیم ملی کی‌روش بود ولی دعوت نشدم. آن زمان تیم ما عالی بازی می‌کرد و نتایج بسیار خوبی گرفتیم ولی یک بازیکن هم از شهرخودرو به تیم ملی دعوت نمی‌شد. به هر حال برخی اتفاقات رخ داد تا نتوانم بیشتر از این خودم را نشان دهم.

حتماً می‌دانی رسانه‌ها خبر از تمایل پرسپولیس برای جذب تو داده‌اند و ظاهراً در لیست یحیی گل‌محمدی هستی؟
من هم این خبر را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم ولی تا الان شخصی با من در این خصوص صحبت نکرده است.

دوست داری به پرسپولیس بروی؟
بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است ولی این موضوع دست من نیست چون با شهرخودرو قرارداد دارم. باید دید اگر چنین پیشنهادی به باشگاه برسد، مسئولان و کادر فنی چه تصمیمی خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج-تیم اول ایران) IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    فکر کنم اگه قرار به خصوصی سازی باشه لنگ رو بدن به وزارت نفت چون هر روز دارن بازیکن میخرن و این همه هزینه میکنند آخرش هم میگن ما نصف کیسه کشها هزینه کردیم خخخخ لنگ این فصلم هیچی نمیشه خخخخ
    • کیسه مافیا ورزش واقعی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      دوباره میگم استقلال هر روز ۳۰۰ هزار یورو به دیاباته هر روز ۱۰۰ هزار یورو به میلیچ ۱۴ میلیارد به غفوری ۱۳ میلیارد به دانشگر ۷ میلیارد به نادری ۶ میلیارد به مظاهری و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه بلژیکی پرداخت ۶۰۰ هزار دلار به شفر در یک هفته نگاه کنید خرج های استقلال معلوک سوختی پماد بزن پماد بزن
    • آنالیزور FR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      چاه نفت رو هستم باهات !!!! ولی یه مسئله ایی هست تو اومدن این پسره ؛ این رمز کارتش رو به یحیی نگفته هنوز ، کارت کشیده و رمز رو نمیگه ! یحیی رو دو به شک کرده !!!))
    • تاج IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      الان لنگی ها میگن مقصر بابا مسعوده اگه نیاد خخخخخ
  • لنگ سوخته IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    بیا باشگاه درپیت لنگپولیش و فوتبالت رو نابود کن
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      گودرز همان لنگ سوخته هست
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      گودرز همان لنگ سوخته هست
  • کیسه مافیا ورزش واقعی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    بازیکن بسیار با کیفیتی هست خیلی خوب شوت می زند تکنیکی هم هست امیدوارم حداقل قاسمی تژاد را بیاورند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    قاسمی نژاد بازیکن خوبیه ولی بعید می دونم شهرخودرو به این سادگی اجازه خروج نمی ده ! فرجی چرا ممکنه ولی قاسمی نژاد ‌خیلی بعیده
  • فرح IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    اشتباه میکنی آقای قاسمی نژاد ،اونی که تصمیم میگیره بابا مسعوده نه باشگاه خخخخ
  • ستارگان لنگ آسیا US ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    اگه وزیر دست ب کار بشه حله ، مثل گلمحمدی وسط فصل بزور آوردن
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      خوب بلدی اسکی بری حاجی
    • Arash.rdj IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      بابا مسعود بابای کیسه هاست، همه جوره هواتونو داره، بدون درآمد این همه بازیکن خریدین و بدهی هاتونم پرداخت کردین. به راحتی از دعوای فرودگاهتون چشم پوشی کردن. آقای فکری رو بدون رضایت تیمش گرفتین و محکوم نشد و...
  • پرسپولیس سرور استقلال IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به پر افتخارترین تیم ایران احترام بگذارید کیسه♥️♥️♥️
  • سام IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    این بازیکن از اول هم در حد و اندازه پرسپولیس نبود و نیست . بارها گفتیم که ایشان بخاطر چند میلیون تومن مثل آب خوردن باشگاه عوض میکنه ولی برخی دوستان ایراد میگرفتند و مخالف بودن. ایشان یک پرسپولیسی نیست و پرسپولیس نیاز به بازیکنان متعصب داره نیاز به هوادار دو آتشه که تو زمین هم فوتبال بازی کنه. البته من منکر توانائی های این جوان نیستم. ولی برادرانه بهش سفارش میکنم که در تیمی بازی کن که ته قلبت دوستش داری، و گرنه در عرض دو ماه میفهمن و تبدیل به یک نیمکت نشین میشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی