نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رضا دهدار: من شخص عادی‌ام یا ملی‌پوشی که مدال جهانی گرفته؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش وزنه برداری کشورمان از فرماندار رامهرمز که برای اهدای زمینی به‌عنوان پاداش به او مخالفت کرد دلخور است.

خبرورزشیوزنه‌برداری؛ فرماندار رامهرمز بعد از یک سال و نیم با پیشنهاد شورای شهر برای اهدای زمینی به‌عنوان پاداش به رضا دهدار مخالفت کرد. رضا دهدار وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم که اوایل سال قبل در رقابت‌های جهانی تایلند دو مدال طلا و برنز حرکات دوضرب و مجموع این دسته را گرفت و قرار بود زمین پاداشش باشد اما با مخالفت فرماندار پاداش او از بین رفت. دهدار که خیلی شاکی است می‌گوید: «فرمانداری رامهرمز بعد از نزدیک به یک سال و نیم انتظار آب پاکی را روی دستم ریخت. شورای شهر با برگشتم از تایلند قول زمینی را برای پاداش به من داد و بعد از رفت و آمدهای زیاد، فرمانداری شهر به بهانه اینکه منع قانونی دارد و نمی‌تواند زمینی را به اشخاص عادی اهدا کند، زمین را نمی‌دهد. در حالی که تعداد زیادی از ملی‌پوشان حال و گذشته با مدال‌های جهانی و آسیایی از استانداری‌ها و فرمانداری‌های زادگاه‌شان زمین پاداش گرفته‌اند.»

وزنه‌بردار رامهرمزی از حرف فرماندار شهرش ناراحت است: «سؤال من از فرماندار رامهرمز این است که آیا منع قانونی تنها برای من وجود دارد و برای بقیه ملی‌پوشان نیست؟ من شخصی عادی هستم یا ملی‌پوشی که برای کشورم در رقابت‌های جهانی مدال گرفته‌ام؟ با شنیدن مخالفت فرمانداری رامهرمز با اهدای این زمین، انگیزه‌ام افت کرده، ولی همچنان تمریناتم را انجام می‌دهم.»

بهترین وزنه‌بردار سال قبل که با بهبودی مصدومیتش مدتی است تمریناتش را شروع کرده در تماس با برخواه شرایطش را به او اطلاع داده: «با شروع اردوی تیم ملی برای قهرمانی آسیای ازبکستان در تماس با سرمربی شرایط و میزان آمادگی‌ام را اطلاع دادم. گفتم شرایطم طوری است که نمی‌توانم در دور رفت لیگ وزنه بزنم و زمان بیشتری برای آمادگی لازم دارم. امیدوارم تا دو ماه مانده به سفر تیم ملی به ازبکستان در اوایل فروردین سال آینده به شرایط آرمانی برسم.»

او درباره حضورش در تیم ملی‌حفاری اهواز در لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های ایران اظهارداشت‌: «با اینکه پیشنهادات خوبی از دیگر تیم‌ها داشتم تصمیم گرفتم که همچنان در تیم ملی‌حفاری اهواز باقی بمانم و در این تیم وزنه بزنم. با صحبت‌های صورت گرفته در دور رفت وزنه نخواهم زد و در دور برگشت روی تخته خواهم رفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی