عکس| دراگان اسکوچیچ از هواداران تیم ملی رای اعتماد گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان حداقل تا حالا توانسته در جلب نظر ایرانی‌ها موفق عمل کند و رای اعتماد بگیرد.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ دراگان اسکوچیچ در روزهایی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت که دچار بحران عجیبی بود. از یک سو، شکست باورنکردنی مقابل بحرین و عراق و از سوی دیگر، شکایت سنگین مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران فشار زیادی بر روی اذهان عمومی وارد آورده بود.

در آن زمان، اسکوچیچ هدایت تیم ملی را پذیرفت ولی قبل از آن که به فکر اجرایی کردن برنامه‌هایش باشد، شیوع کرونا، دنیا را وارد قرنطینه کرد تا سختی کار برای این مربی کروات به بالاترین حد خود برسد. تمام بازی‌ها و کمپ‌های تیم ملی لغو شد و مشکلات زیادی به وجود آمد.

به هر حال، اسکوچیچ موفق شد تا به حال سه کمپ را پشت سر بگذارد و در پی آن، دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی رقم خورد که با دو ترکیب تقریبا متفاوت توانستیم به دو پیروزی مقابل ازبکستان و بوسنی و هرزگوین برسیم.

بعد از دیدار با بوسنی، از شما مخاطبان همیشگی خبرورزشی درخواست کردیم نظرتان را در مورد این مربی با ما در میان بگذارید. برآیند آمار نظرات، رای اعتماد به اسکوچیچ است. شما می‌توانید نظر مخاطبان را اینجا بخوانید.

اما در بخش نظرسنجی دو گزینه‌ای سایت نیز، رای اعتماد به اسکوچیچ ملموس است. او با عملکرد خود توانست حدود ۷۰ درصد از آرای مثبت را از طرفداران فوتبال در ایران دریافت کند و این موضوع می‌تواند در آینده، کار را برایش تسهیل کند.

گفتنی است؛ به دست آوردن رای اعتماد از هواداران سخت‌گیر فوتبال در کشورمان، یک برگ برنده برای این مربی کروات به حساب می‌آید. نظر شما چیست؟ شما می‌توانید در مورد نتیجه این رای‌گیری، نظر خود را در قسمت کامنت همین مطلب منعکس کنید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    شما سابقه این مربی رو نگاه کنید کدوم لیگ معتبر بوده؟! من دیگه حرفی ندارم داریم به دوباره دوران سیاه مایلی کهن میریم جالبه بدونید اونموقع هم بابامسعود معاون سازمان تربیت بدنی بود!! واقعا امیدوارم پیش بینی هام اشتباه دربیاد
    • امیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      از بابا مسعود گقتنت معلومه چرا با اسکوچیچ مشکل داری!!!
    • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      باشه حالا اشکاتو پاک کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی