نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
توفان توییتری ایرانی‌ها علیه کریستیانو رونالدو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عده‌ای از کاربران ایرانی و حتی غیرایرانی در شبکه اجتماعی توییتر، به نوعی علیه کریستیانو رونالدو موضع گرفته و از او انتقاد کردند.

خبرورزشیتیم‌های ملی؛ کریستیانو رونالدو در جدال تیم ملی پرتغال مقابل آندور گلزنی کرده تا به رکورد علی دایی نزدیک‌تر شود. البته ساعاتی پس از این اتفاق، عده‌ای از کاربران ایرانی و حتی غیرایرانی در شبکه اجتماعی توییتر، به نوعی علیه این چهره سرشناس پرتغالی موضع گرفته و از او انتقاد کردند.

تعدادی از منتقدان رونالدو اساساً کاری به علی دایی هم نداشته و پای او را نیز به میان نکشیده بودند ولی قاطعانه تأکید داشتند شرایط برای این بازیکن در قیاس با فوتبالیست‌های مطرح سایر قاره‌ها برابر نیست و اگر رونالدو در آمریکا یا آفریقا فوتبالیست شده بود، به احتمال بسیار زیاد نمی‌توانست به چنین موفقیتی که هم‌اکنون در آستانه آن قرار گرفته، دست پیدا کند.

البته نکته جالب توجه اینجاست که شهریار فوتبال ایران اصلاً مقابل ستاره پرتغالی بابت شکسته شدن احتمالی رکورد او تحت عنوان بهترین گلزن ملی فوتبال جهان موضع منفی اتخاذ نکرده و مدعی شده رکوردها برای شکستن خلق می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    خدایی زشته اینکارا و باعث خدشه دار شدن وجه ی کشور میشه!!! این چه کاریه آخه؟؟؟ طرف زحمت میکشه و گل میزنه خدا بهش استعداد داده، مگه زمانیکه دایی رکورد پوشکاش رو شکست مجارستانی ها علیه دایی موضع گرفتن؟؟؟؟ این فضای مجازی هم شده دردسر برا همه
    • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      افسوس بر شما گل های ک علی دایی زده فکر وکردید ب کره ژاپن زده نه همش تیما سطح پایین نکنید اینکارو
    • پیمان IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      چرا نوشتید ایرانی ها. فقط پرسپولیسی ها هستند که عاشق علی دایی هستند و میرن فحش میدن. پس عمل زشت لنگیا رو به همه ایرانی ها نسبت ندید
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    هیچ وقت گول کمیت نخورید علی لابی سالها به جای یک جوان آماده در خط حمله بود و با گلزنی به افغانستان و گوام و مالدیو و تیم های درپیتی دیگه امار گلزنی اش بالا برد رونالدو به اسپانیا و آلمان گل می زد علی لابی به افغانستان و مالدیو!
  • حسن IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    علی دایی نصف گلش به گوام مالدیو زده اگر رونالدو تو اسیا بازی می کرد صد در صد رکورد علی دایی می زد
  • علی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    مگه شمسایی رکوردارفوتسال نبود چراتواوج خط زدن دوسال بعدازخط زدن شدبهتریرن بازیکن آسیا ایران هم فرق میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی