کیانوش رستمی به جای اردو در اهواز وزنه می‌زند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برخلاف سال‌های قبل که رستمی حمایت علنی علی مرادی رئیس فدراسیون را داشت و مستقیماً با او در تماس بود و خواسته‌هایش را می‌گفت، این بار ظاهراً مرادی هم اطلاعی از این وزنه‌بردار ندارد.

خبرورزشیوزنه‌برداری؛ کیانوش رستمی ۱۴ روز بعد از شروع اردوی تیم ملی برای قهرمانی آسیای ازبکستان در کمپ آزادی هنوز غایب بزرگ اردو است، بدون اینکه دلیل غیبتش را به محمدحسین برخواه سرمربی، دستیارش یا فدراسیون اطلاع داده باشد. وزنه‌بردار کرمانشاهی سال‌هاست کار کادر فنی تیم ملی را قبول ندارد و به همین بهانه تمرین تنهایی را به اردوی تیم ملی ترجیح می‌دهد، این بار هم از حضور در اردوی تیم ملی امتناع کرده و همچنان در زادگاهش تمرین می‌کند. 

برخلاف سال‌های قبل که رستمی حمایت علنی علی مرادی رئیس فدراسیون را داشت و مستقیماً با او در تماس بود و خواسته‌هایش را می‌گفت، این بار ظاهراً مرادی هم اطلاعی از این وزنه‌بردار ندارد. پل ارتباطی رستمی با فدراسیون وزنه‌برداری در این ایام علی جباری دستیار محمدحسین برخواه بود که فعلاً با ابتلای جباری به کرونا قطع شده است. با اینکه گفته می‌شود کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری از غیبت رستمی در اردوی تیم ملی خوشحال است چرا که با نبود او اردو انضباط و آرامش دارد اما از طرفی شنیده می‌شود کیانوش رستمی در پی حضور دوباره در ترکیب تیم ملی و وزنه زدن در رقابت‌های قهرمانی آسیای تاشکند و انتخابی المپیک توکیو، است. 

او که بعد از المپیک ریو با تمرینات تنهایی‌اش ناکام بزرگ وزنه‌برداری ایران در چهار سال اخیر است اما حاضر نیست در اردوی تیم ملی هم حاضر شود، حالا با امتناع از تمرین در اردوی قرنطینه‌ای ۴۰ روزه، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در قهرمانی آسیای ازبکستان باید آذرماه در دور رفت لیگ وزنه‌برداری به میزبانی اهواز رکورد خوبی بزند. رستمی که شانس کمی برای سهمیه المپیک توکیو دارد و همراه سهراب مرادی دو وزنه‌بردار منتخب محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی در دسته ۹۶ کیلوگرم هستند، آخرین فرصتش برای تصاحب بلیت توکیو ازبکستان است و بس. البته تمرین در تنهایی همه ماجرای رستمی نیست و قهرمان المپیک ریو که برای فصل جدید لیگ با تیم سنگ آهن گهرزمین سیرجان به سرمربیگری بهداد سلیمی قرارداد بسته بر خلاف ملی‌پوشان که در اردوی تیم ملی رکوردگیری می‌کنند، در اهواز برای تیمش وزنه می‌زند. 

ثبت رکوردهای قابل قبول رستمی در دور رفت لیگ، حضورش در ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای قهرمانی آسیای ازبکستان را قطعی می‌کند وگرنه احتمالاً ترکیب تیم ملی را تغییر می‌دهد. هر چند او حتی اگر در دور فت لیگ وزنه‌برداری رکوردهای قابل توجهی ثبت کند، باز از تمرین در اردوی تیم ملی امتناع می‌کند و فروردین‌ماه سال آینده موقع سفر تیم ملی به تاشکند، به جمع مسافران اضافه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    ورزشکار واقعی اونیه که وزن ادبش بیشتر باشه ! نه این آقا که با کارهاش ، اقتدار مربیان و مسئولین رو زیر سوال میبره
    • ایران US ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      آنالیزورررررر خخخ خب اگه میخواست به حرف مربی هاش و مخصوصا اون حسین رضا زاده گوش بده که الان جایگاهش اینجا نبود و مدال های المپیک و جهانی نمیاورد . درود به شرف کیانوش خان
  • تاج US ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    خدایی ورزشکار به این خفنی وجود نداره . هر چی خواسته بدست آورده فقط بخاطر تلاش و پشتکار خودش .
  • هوادار US ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    یادش بخیر زیر وزنه به اون سنگینی داد میزد ایراااااان . واقعا اون لحظه هم به اون و هم به ایرانی بودنم افتخار کردم . پرچمت بالاست کورد غیور
  • ابراهیم IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    دوران گستاخی و غرور کاذب کیانوش رستمی با ورود پدیده جدید وزنه برداری(حسین سلطانی) می رود به ورطه فراموشی سپرده شود.
  • یه بنده خدا IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    سلام خیلی آقایی مرسی که هستی ولی برو تو اردوها شرکت کن اگه ناکام موندی بندازش گردن مربی ها یه کلوم ختم کلوم دیگه چرا اینقدر حاشیه درست کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی