نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آقای بهاروند، فدراسیون فوتبال، همه عزیزان! داماش نباید از رشت برود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر داماش به خاطر مشکلات وحشتناک مالی در پرداخت مبلغ ریالی حق امتیاز باشگاه، ناچارا تعلل کرد این فدراسیون است که با همان نگاه دلسوزانه و پدرانه مشکلات را حل و فصل کند.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ داماش جزو تیم‌هایی است که در فوتبال ایران ریشه دارد. تیمی که هر وقت برایش بازی بگذارید؛ در برف و باران، در شرایط سخت و نفسگیر در هر موقعیتی، از موهبتی به نام تماشاگر بهره می‌برد.

داماش با خون دل‌های زیاد، با سختی‌ها و مشقت‌هایی که همین هواداران کشیدند و هزینه هایی که صاحبانش متقبل شده‌اند به اینجا رسیده است؛ حضور یگانه تیم رشتی در رقابت‌های لیگ یک، اهمیت امتیاز داماش را نشان می‌دهد و بعید هم می‌دانیم هیچ کس در فوتبال ایران، با حضور یک تیم رشتی در لیگ یک مخالف باشد.

اینکه امروز شنیده می‌شود موانع ایجاد شده برای داماش و شایعه انتقال امتیاز اجباری این تیم به یک استان دیگر با حمایت‌های سرپرست موقت فدراسیون فوتبال بی‌ربط نیست، اتفاقی است که باورش برای ما سخت است؛ چون فدراسیون فوتبال باید نگاه پدرانه به همه تیم‌ها داشته باشد و حتی اگر داماش به خاطر مشکلات وحشتناک مالی در پرداخت مبلغ ریالی حق امتیاز باشگاه، ناچارا تعلل کرد این فدراسیون است که با همان نگاه دلسوزانه و پدرانه مشکلات را حل و فصل کند.

هواداران داماش از فدراسیون فوتبال، سرپرست و دبیر کل آن توقع زیادی ندارند و فقط می‌خواهند هر وقت یاد داماش می‌افتند، مردم رشت را فراموش نکنند و انتقال امتیاز داماش را نه فقط در جایگاه ورزش و فوتبال که به عنوان یک مشکل پیچیده اجتماعی ببینند. داماش از رشت برود، موجی از ناامیدی در فوتبال رشت ایجاد می‌شود. وقتی سپیدرود در دسته دو حضور دارد و داماش در لیگ یک، یعنی حال فوتبال گیلان خوب نیست. یعنی این استان، نیاز به کمک و حمایت مسئولانن دارد.

حضور داماش در لیگ، کمترین حق مردم رشت است و امیدواریم حیدر بهاروند و تمام مدیران حاضر در فدراسیون فوتبال برای یک بار هم شده از خود سؤال کنند جواب داماشی‌هایی که با تمام وجود پای عشق خود ایستادند و امروز ناغافل شاهد نابودی و انحلال تیم‌شان هستند را چه کسی باید بدهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Shapaloo IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    این که مسئولین داماش بی عرضه هستن چه ربطی به انتقلل امتیاز اروند به خیبر خرم آباد داره اروند امتیازشو گذاشت برای فروش و شرط گذاشت اگر پول کامل پرداخت نشد امتیاز پس گرفته می شه که این اتفاق افتاد آدم عاقل که از یه سوراخ ۲ بار نیش نمی خوره !! مسئولین اروند هم نمی خوان دوباره امتیازشونو به داماش بدن شما این فاز دلسوزی رو برا مردم خرمشهر باید میگرفتی که تیم شهرشونو دارن از چنگشون درمیارن
  • کالاگان IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    تیمی که تاریخ تاسیس ش به پنج سال هم نمی رسه ریشه دار شده
  • تیفوسی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    اینکه اینقدر دشمن داشته باشی یعنی راهتو درست داری میری. اگر با گاوبندی و پشت صحنه فینال لیگ ۲ برای نیروی زمینی در نیومده بود احتیاجی به امتیاز نبود ، خود فدراسیون خواست این فساد و لاپوشانی کنه پیشنهاد امتیاز اروند رو داد ، که هنوزم گرفتار همون فساد فینال هستیم ، دوست عزیز قدمت داماش رو همه میدونند اگر قرار بر تغییر نام از بین رفتن سابقه هست پرسپولیس هم چند ساله تغییر نام داده و همینطور تیم شما ملوان هم هر روز پسوندش تغییر میکنه ، درست نیست این کارا همین کارهای شما و امثال شما باعث شده فوتبال استان عقب بیافته. همه لیگ برتر پر از بازیکنای گیلانی ولی خود گیلان هیچی.
    • Shapaloo IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      دوست عزیز اگه ماجرای خرید امتیاز تیم تازه دسته دومی شده رهپویان رضوانشهر نبود که داماش باید لیگ سه بازی میکرد اشتباه داوری جزیی از مسابقه هست مگه همین داماش همون فصل با اشتباه وحشتناک داور تو بازی نیمه نهایی جام حذفی جلوی سایپا به فینال نرفت ؟؟؟ گل واضح سایپا رو داور مردود اعلام کرد کارشناس داوری تو برنامه نود مونده بود چی بگه که چرا داور خطا گرفته !!! چطور اون موقع سکوت کرده بودین ؟ وقتی حریف تیم بدون هوادار نیروی زمینی تو ۲ تا بازی رفت و برگشت نشدین هزار تا بهونه آوردین و مالک رو وادار کردین لیگ یک تیم بخره داماش داره چوب صبور نبودن شما هوادارای افراطی رو میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی