سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
۰ |
۰
 احتمال تعلیق دو هفته‌ای لیگ برتر ایران وجود دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی گفت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، دوستان بهداشتی ما هشداری دادند مبنی بر اینکه احتمال تاخیر دو هفته‌ای وجود دارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محمداسد مسجدی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر ایران اظهار داشت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، دوستان بهداشتی ما هشداری دادند مبنی بر اینکه احتمال تاخیر دو هفته‌ای وجود دارد. تا موقعی که ما در جلسه بودیم این بحث شد که این احتمال وجود دارد تا آمادگی داشته باشیم. تا الان پروتکل‌هایی را که با نظارت وزارت بهداشت و درمان تدوین کردیم برای این بوده که بتوانیم درشرایط سخت با پروتکل‌های سختگیرانه به فعالیت های ورزشی که منجر به نتایج ورزشی برای کشور می شود ادامه بدهیم و همچنان این کار را انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه اگر محدودیت‌ها اعمال شود تکلیف هفته دوم لیگ برتر چیست، عنوان کرد: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش یکی از وظایفش این است که مجوزهای لازم برای رفت و آمد و هتلینگ تیم‌ها را با ستاد ملی کرونا هماهنگ کند. چون این مساله دیشب مطرح شد هنوز فرصت نکردیم که روی آن مانور بدهیم. ولی اگر قرار باشد به لیگمان ادامه بدهیم که تا الان هم قرار بر این است، نه تنها در فوتبال بلکه در فدراسیون‌های المپیکی، اردوها و مسابقات و لیگ متمرکزشان هم همینطور است، صراحتا و محکم می‌گویم آنچه که ما مکتوب می‌کنیم معیار عمل برای فدراسیون‌ها است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی