نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
۰ |
۴
گل گهر تهدید کرد: به رفسنجان نمی رویم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه گل گهر در اعتراض به شرایطی که برای اسکان این تیم در نظر گرفته شده اعلام کرد در صورت تداوم این مشکل به رفسنحان سفر نمی‌کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال گل گهر سیرجان باید در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باید در رفسنجان میهمان مس باشد ولی مشکلات اقامتی که در این شهر وجود دارد باعث شده باشگاه سیرجانی تهدید به عدم حضور در بازی کند.

ماجرا از آن قرار است که در شهر رفسنجان تنها یک هتل استاندارد و مورد تایید به نام هیلان وجود دارد که تیم میزبان یعنی مس رفسنجان قصد دارد در آن اسکان پیدا کند و مسئولان این باشگاه به گل‌گهری‌ها اعلام کرده‌اند اگر قصد اقامت در این هتل را دارند باید همراه میزبان باشند که این موضوع برخلاف اصول حرفه‌ای برگزاری این دیدار است.

حتی عنوان شده تیم داوری هم قرار است در همین هتل اقامت کنند که حضور داوران و تیم‌هایی که بازی دارند در یک هتل خلاف قوانین است.

گفته می‌شود باشگاه مس رفسنجان به خواسته سازمان لیگ مبنی بر اسکان تیم میزبان در این هتل و تغییر محل اقامت خودشان پاسخ منفی داده است و همین موضوع اعتراض سیرجانی‌ها را به همراه داشته است.

لازم به ذکر است که رفسنجان به جز هتل هیلان، یک مهمانسرای جهانگردی دارد که مناسب اقامت تیم نیست و در این شرایط باشگاه گل گهر اعلام کرده حاضر به سفر به سیرجان برای بازی روز جمعه نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی