سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
۱ |
۰
پیام تشکر خانواده مرحوم محمود یاوری از اهالی فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانواده مرحوم محمود یاوری از پیام‌های تسلیت و ابراز همدردی مردم و طرفداران فوتبال تشکر کردند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بعد از درگذشت محمود یاوری سرمربی سابق تیم ملی و پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران بسیاری از طرفداران فوتبال، مربیان، پیشکسوتان و اهالی این رشته ورزشی پیام‌های تسلیت صادر کردند.
در این خصوص خانواده مرحوم یاوری طی پیامی امروز از ابراز همدردی دوستداران پدر خود تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

در پیام خانواده یاوری آمده است:

تقدیم به پیشگاه ملت قدردان ایران

دلا این زندگی جز یک سفرنیست
بجز راه خدا،راهی دگر نیست
چه مدت زندگی کردن مهم نیست
چگونه زندگی کردن مهم است
دلا دردآشنا بودن مهم است
به مردم عشق ورزیدن مهم است
ایستاده تا بهشت                               

طوفان بی رحم روزگار، شاخ و برگ درخت تنومندی که سالیان سال برما سایه افکنده بود و ما از برکات و نعماتش بهره می‌بردیم را از ما گرفت و در ماتمی سخت و جانکاه فروبرد. چاره ای جز تسلیم در برابر مقدرات و مشیت الهی نداریم و برآن سر تعظیم فرود میآوریم. آنچه باعث شده با این همه ناملایمات و شرایط سخت از پای در نیاییم و به امید آینده نفس بکشیم عزت و افتخاری ست که از پدر می‌بینیم و بزرگی و عظمتش در نزد مردم .با اینکه غمی بالاتر از این را در ذهن سراغ نداریم براین باوریم که پدر را در لحظه لحظه زندگی خود خواهیم داشت و همین مسئله کمی از بار سنگین این فراق می‌کاهد. اگر همدردی وهمراهی شما عزیزان در این برهه نبود، قطعا تاب تحمل این وضعیت، غیر ممکن و ادامه مسیر برای ما امکان پذیر نبود. راهی را در پیش داریم که ادامه دهنده شیوه و  روش زندگی  پدری است که دلی به وسعت دریا و قلبی مالامال از عشق به مردم میخواهد که پدر داشتند و ما نیز خواهیم داشت ،از خداوند منان میخواهیم قدرت و توانی به ما -خانواده محزون و مغموم یاوری- بدهد تا بتوانیم همانگونه که مراد و مرشد مان بود ادامه دهنده راهش باشیم.

سپاس خاندان یاوری تقدیم محبت‌های بی بدیلتان باد، وقتی که دستهای‌مان به شما که دوستتان داریم نمی‌رسد، شما را با دعاهایمان در آغوش می‌گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کوچول IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    خداییش این یاوری برا فوتبال ایران بد نبود اما اصلا برای فوتبال وجوانان واستعدادهای اصفهان یه قدم هم برنمیداشت مثل همه ی همکارانش در اصفهان چون کربکندی وساکت وخیلیهای دیگه که همیشه تا در ذوب وسپاهان مسئولیت داشتند فقط پول وبودجه ی این دوباشگاه را خرج خرید بازیکن از همه جای ایران وحتی خارج میکردند اما دریغ از یک استعداد یابی از جوانان شهر خودشون اصفهان.حاضرم حداقل ۵۰ نفر رو شاهد بیارم که از خیلی بازیکنان این دو تیم در ادوار مختلف بهتر بودند اما ازنزدیک در این دو باشگاه نمیتونستند رد بشن چون نه جزئی از مافیا بودن نه پارتی داشتند!هنوزم که هنوزه بعداز چندین سال همین رویه ادامه داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی