نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اکرانی جدید از مدیریت رفاقتی در فوتبال ایران؛ مسخره‌باز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ما اگر از تمام امراض نابودگر بشر و مصائب آن جان سالم به در ببرد، از «خود درگیری» بدون تردید قسر در نخواهد رفت!

خبرورزشی/ مجید ابونوری؛ خیلی زود از تماشا کردن حوصله ام سر رفت! در نگاه اول سعی کردم به خود بقبولانم که این آشفته‌بازار (بگو مگوی خلیل‌زاده و سعادتمند) سر و سامانی خواهد گرفت، اما هر چه می‌گذشت آرزویم در رویایش آرام گرفت!

سال‌هاست سکان فوتبال ما به دست اسافل افتاده است! شخصیت‌هایی که مثقالی اندیشگی ندارند و حیات و ممات فوتبال ما به تصمیمات آن‌ها گره خورده است!

توضیحات شما با هر ترفند و روشی، هیچ‌چیز را موجه نمی‌کند. در ناتوانی شما، با حرف‌هایتان سرپوش گذاشته نمی‌شود. شما در مبارزه با خودتان هرگز پیروز نشده و نخواهید شد، و همه پیش‌بینی‌هایتان درست از آب در نمی‌آید! فوتبالمان با شماها هنوز درگیر این است: که آیا باید ویرگول را درون پرانتز و یا باید بیرون آن قرار دهد؟! فوتبال ما اگر از تمام امراض نابودگر بشر و مصائب آن جان سالم به در ببرد، از «خود درگیری» بدون تردید، قسر در نخواهد رفت! در حالی که هیچ یک از این گفته‌ها، مرهمی بر هیچ دردی نیست، شما با حرف‌های نا به جا، اعماق تاریک و دوردست خیال را جابه‌جا کردید!

سرمنشا این همه آشوب و بلوا کجاست؟ این همه جلز و ولز برای چیست؟ مدت‌های مدیدی است؛ بوطیقای مدیریت درفوتبال ایران، بدون «فن» است! بدون آگاهی از صنعت تیم‌داری! حاشیه مدیریتی در فوتبال ایران حد و مرزی ندارد!

باتلاقی وسیع در مسیری بی انتها! این دغل‌بازی‌ها، به قیمت از دست دادن آرامش است، که شور و شوق را در این فوتبال خواهد خشکاند. خوددرگیری منتج به مصیبت می‌شود. مدیران تصمیم‌گیر نباید به زبان خودشان حرف بزنند. مردانی با تصمیمات براق، که با سرور پر ولوله‌ای در کوی و برزن بذر نابخردی می‌افشانند! نباید با اعمال هذیان‌آلود، مشکلات را، هم به فراموشی سپرد و هم بر آن افزود. با خلیل‌زاده‌ها و سعادتمندها، این حلقه باطل همین طور ادامه پیدا خواهد کرد. چون مدیریت «رفاقتی» در ورزش ایران، هیچ جای سالمی نگذاشته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با افتخار استقلالی ام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    آقای خلیل زاده از استقلال برو بیرون.... پگاه و گیلان و سپید رود رو که وزیر بهت هدیه داد نابودشون کردی ..حالا که دستت از اونجا کوتا شده حالا وزیر برات استقلال رو کادو پیچ کرد و میخای این باشگاه بزرگ و باصالت و مردمی رو هم بخاک سیاه بنشونی؟؟ برو از استقلال بیرون مامور لنگی وزیر...
  • کیسه کش سوراخ IL ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    استقلال دقیقا شایسته و لایق همین وضعیت است چرا که تیمی که مدیر محبوبش فتح الله زاده باشد که کیسه ی پول را در قرار داد بازیکنان باب کرد و اسطوره ش کسی که دیروز معلوم شد ۹ بار ارزی را که مال مردمی بوده که بیماریهای خاص دارند و تیمی که افراد مشکوکی مانند عبدیان و نامداری و همین خلیل زاده باپولهای باد آوره فعلا در حال جولان دادن در لیگ برتر هستند باید هم بدست همین افراد معلو الحال اداره شود هیچ جای تعجبی نیست
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    سلام ضمن تقدیر وتشکر ازروزنامه خبر ورزشی وآقا مجید ابونوری ونقد زیبایش میتوانیم بگوییم تا زمانیکه این سیاسیون پایشان رااز فوتبال بیرون نگذارند وفوتبال مثل همه جای دنیا خصوصی وحرفه ای نشودوازفوتبال به عنوان وسیله ای برای رسیدن اهدافشان مانندمطرح شدن ،دیده شدن و...این آقایان استفاده شود ورشکستگیهابرای مردم ،نه برای آنها ادامه خواهد داشت انتظار داریم شما به عنوان یک رسانه مانندهمیشه این رسالت بیدار کردن مردم که وظیفه اصلیتان میباشدرا بیشتر ازقبل ادامه دهید .
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    ای کاش بجای کلمه مدیریت رفاقتی ازکلمه مدیریت سیاسی استفاده کرده بودی .باتشکر
  • علی تاجی IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    در جنگ لفظی چنان از خود بیخود شده بودن که حتی ظاهرسازی رو هم از یاد برده بودن. تا جاییکه برای تحقیر طرف مقابل به راحتی از کلماتی مثل پفک آبی و ... که موجب جریحه دار شدن خاطر هوادار میشه هم ابایی نداشتن. این دسته از آدم ها که با شارلاتان بازی کارشون رو جلو میدان به وفور در جامعه زیاد شدن. و متاسفانه زورشان به حجب و حیای جامعه میچربه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی