سیدجلال حسینی خواستار افزایش مبلغ قراردادش با پرسپولیس شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس که در فصل جاری با جدایی شجاع خلیل‌زاده باید بار سنگینی در این سن و سال در خط دفاعی تیمش به دوش بکشد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سیدجلال حسینی در آخرین مصاحبه‌اش با خبرورزشی به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند! قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. مدیران پرسپولیس به ما گفتند نظارت روی تیم است و نمی‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم اما بعداً فهمیدیم سرکاریم!»

پیش‌تر هم شنیده بودیم که قرارداد کاپیتان پرسپولیس پایین‌تر از بازیکنان اصلی و حتی برخی جوان‌ترهای این تیم است. شنیدیم کاپیتان پرسپولیس که در فصل جاری با جدایی شجاع خلیل‌زاده باید بار سنگینی در این سن و سال در خط دفاعی تیمش به دوش بکشد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است.

شنیدیم روز دوشنبه گذشته سیدجلال حسینی در همین ارتباط جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای افزایش قراردادش داشته و قول‌هایی هم به او داده شده است. گفتنی است قرار است به زودی قرارداد مالی اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس افزایش پیدا کند.    

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    جعفر سمیعی همان احمد سعادتمند هست بدون هیچ فکری قراردادبازیکنان داره افزایش پیدا می کند هم قرارداد بازیکنان پرسپولیس هم استقلال قطعا تا قبل از نیم فصل بازیکنان برای اینکه پولشان پرداخت نشده دیگه در تمرین حاضر نشوند
  • 000 US ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    آقاسیدهرچی بگیره نوش .
  • ناشناس IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    جونم سید 10 ستاره افتخاراتش از یک تیم منحوس بیشتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی