نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیر قلعه‌نویی: دربی کرمان سخت‌تر از بازی با سپاهان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی با مس رفسنجان برایمان از دیدار قبل سخت‌تر است چون بسته، تاکتیکی و درگیرانه خواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امیر قلعه‌نویی درباره  بازی فردا برابر مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوب، بابرنامه و تاکتیکی است. شاید این دیدار برایمان از بازی قبل سخت‌تر باشد چون بسته، تاکتیکی و درگیرانه است. امیدواریم بچه‌های ما بازی قبل را فراموش کنند و با همان انگیزه‌ای که مقابل سپاهان داشتند، در این رقابت حاضر شوند و با یک بازی منطقی، بتوانیم به اهدافمان برسیم.

قلعه‌نویی در مورد برگزاری این مسابقه روی چمن مصنوعی گفت: اگر چمن مصنوعی بر اساس استانداردهای فیفا و AFC‌ باشد، مشکلی نیست اما کشور چهار فصل ایران احتیاج به چمن مصنوعی ندارد؛ آن هم در کرمان که شرایط آب و هوایی خوبی دارد. من تعجب می‌کنم. چند جای دیگر هم چمن مصنوعی وجود دارد که به کیفیت فنی تیم‌ها لطمه خواهد زد. یقینا مربی خوب مس رفسنجان هم خیلی دوست دارد در چمن طبیعی خوب با برنامه‌های تاکتیکی که دارد بازی کند. امیدواریم ورزشگاه جدیدشان آماده شود. 

سرمربی گل‌گهر درباره غیبت چند بازیکن این تیم عنوان کرد: متاسفانه امین پورعلی و پیمان رنجبری را به خاطر کرونا در اختیار نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی