نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
۰ |
۰
ایران عضو فدراسیون جهانی راگبی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کنفدراسیون راگبی آسیا اعلام کرد: اعضای فدراسیون جهانی این رشته ورزشی به عضویت ایران در این فدراسیون رای داده و با آن موافقت کردند.

خبرورزشی/ سایر ورزش‌ها؛ حسن میرزا آقا بیگ رییس انجمن راگبی کشورمان در این باره گفت: شورای جهانی راگبی با درخواست پذیرش انجمن راگبی ایران و فدراسیون راگبی لائو را پذیرفته و آنان را به عضویت جدید این فدراسیون درآورده است.

وی ادامه داد: این فدراسیون همچنین با عضویت نپال در همیاری جهانی راگبی موافقت کرد که این سه موضوع برای کنفدراسیون  آسیا افتخار است.

به گفته وی خانواده راگبی برای عضویت ایران در فدراسیون جهانی بسیار تلاش کرده و نقش اساسی در کسب این مهم داشته است، بر همین اساس از تمامی مربیان، داوران، ورزشکاران و علاقمندان به این رشته قدردانی می کنم.

وی افزود: اهداف ما در این رشته المپیکی بسیار بزرگتر از کارهایی است که در حال حاضر پی گیر آن هستیم و می توانیم بیشتر رشد کنیم.

رییس انجمن راگبی در ادامه با تشکر و قدردانی از مسوولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد: در این مسیر طولانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به صورت ویژه  از ما حمایت کرده و این موضوع را فراموش نخواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راگبی ایران پس از سال ها توسعه و تلاش توانست به این مهم دست یابد، از وزارت ورزش تا کمیته ملی المپیک و به خصوص رسانه ها خواهش می کنم با این رشته المپیکی به صورت تخصصی و حرفه ای تر برخورد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی