سیدمحمد علوی: کلیپی که از سرمربی استقلال منتشر شد منزجرکننده بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان از رفتار سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار شب گذشته دو تیم ابراز تأسف کرد و برخورد با او را ضروری دانست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان درباره کلیپ منتشرشده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد – استقلال توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می‌خوانید:

*کلیپ واقعاً منزجرکننده بود و من نمی‌دانم چرا و چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد اینگونه حرف بزند. قطعاً اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همانجا با سرمربی تیم‌شان برخورد می‌کردند که چرا با اینگونه الفاظ درباره کادر فنی و بازیکنان تیم ما صحبت کرده است.

*باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از ایشان به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه‌های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین مقدس فوتبال نباشیم. بالاخره این زمین حرمت دارد و هر کس باید بداند که کجاست و چه حرفی را بر زبان می‌آورد.

*ایشان به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد و اگر اسم کسی را آورده بود به صورت شخصی نیز در دادگاه از او شکایت می‌کردیم. مستندات و شواهد خود را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاده و امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی درباره این موضوع با ایشان کند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

*الان که با شما صحبت می‌کنم ایشان هنوز عذرخواهی از باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران بزرگ فولاد نکرده و فکر می‌کنم اگر از رفتارشان ناراحت بود و متنبه شده بود عذرخواهی انجام می‌شد و شاید اکنون دیگر برای کاهش محرومیت احتمالی و اینکه کمیته اخلاق ورود کرده، بخواهد از صحبتی کنند. من به جای ایشان از تمامی هواداران دو تیم بزرگ فولاد و استقلال بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و قطعاً رفتار آقای فکری ارتباطی با باشگاه فرهنگی استقلال و هواداران‌شان ندارد، چرا که در زمان حضور اسطوره‌های بزرگ در این باشگاه چون ناصرخان حجازی، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و ...همیشه اخلاق اولویت بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج آسیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    حرکت حسین کعبی چی؟ بچه پر رو یکی نیست بهش بگه میخوای با اون هیکلت جلوی فکری و حنیف چه غلطی بکنی مثلا؟
    • شاهین DE ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      فلفل نبین چه ریزه. بشکن ببین چه تیزه!! ارش برهانی که همیشه از کرونا گلایه داشتی .اخر با کرونا مربی هم شد!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    اون حرفارو از استاد بزرگ من یاد گرفته
  • حامد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    عذرخواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه باشگاه الاستقلال بیانیه داده علیه فولاد :)))))) از کمیته انضباطی عربستان خواهش میکنیم به موضوع ورود کنه
  • امیر IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    یکی نمونه دیگر از این رفتارهای منزجرکننده را چند وقت پیش از چند نفر در منزل ناصر حجازی مشاهده کردیم.
  • امیرحسین IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    مکتب کیسه خخخخخخخ
  • Red Rock AT ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    باشگاه فولاد اول در مورد افسونگری که کنار زمین ورد میخونه توضیح بده.از کجا معلوم همین افسونگر به صورت محمود فکری فوت نکرده باشه؟! فکری کلا پریشون بود اون از شیخ دیاباته اون از تعویض ها ده دقیقه تیم ده نفره بود انگاری فکری مسخ شده بود!کمیتهء اخلاق اگرم بخواد به موضوع فکری ورود کنه باید به موضوع جادوگری هم همزمان ورود کنه تا کار فولادی ها بالا نگیره
  • تاج کبیر آسیا IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    اقای علوی اگر امیرحسین صادقی در نیمکت تیم تاج حضور پیدا می کرد این حرفهای زشت از فکری می شنوید یک مشت محکم تر از مشت کاپیتان وریا به فکری می زد چون صادقی مخالف شدید حاشیه و بی اخلاقی هست الان هواداران خواستار صادقی جای فکری هستند تا تیم با صادقی اخلاق مدارتر و بدون حاشیه و قهرمان شود
    • Perspolis IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پارسه GB ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    مشکل اینجاست که دیگه خلیل زاده و بیرانوند تو لیگ ایران نیستند وگرنه سریع بخاطر این رفتار زشت فکری باهاشون برخورد میشد تا خدشه ای به اخلاق مداری در ورزشمون وارد نشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی