نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
داد و فریادهای محمود فکری در رختکن استقلال: اگر مشکل من هستم بگویید تکلیفم را بدانم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست استقلال مقابل فولاد این تیم را وارد حاشیه کرده و حتی محمود فکری هم در رختکن نسبت به عملکرد شاگردانش در ۲۰ دقیقه انتهایی بازی شاکی بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال اولین ناکامی این فصل خودش را مقابل فولاد در اهواز تجربه کرد تا مشکلات حاشیه‌ای را با تمام وجود احساس کند. وقایعی که حتی می‌تواند به قیمت محروم شدن سرمربی این تیم تمام شود. پس از شکست برابر فولاد کاملاً بدیهی بود جو عمومی و فضای رختکن آبی‌پوشان ملتهب باشد چون اتفاقاتی در داخل زمین رخ داد که غیرفنی تلقی می‌شد. در این میان محمود فکری هم که از عملکرد شاگردانش طی ۲۰ دقیقه انتهای مسابقه به شدت عصبانی شده بود برای دقایقی در داخل رختکن گردوخاک به پا کرده و استقلالی‌ها را زیر تیغ انتقادات خودش گرفت. البته سخنان تند سرمربی اصلاً طولانی نشدن و او ترجیح داد ما و همه حرف‌ها را در خلال جلسات فنی بزند.

چرا ترسیدید؟
یکی از مواردی که فکری در رختکن به شدت روی آن تأکید کرد و از این بابت خیلی ناراحت بود، عقب کشیدن استقلالی‌ها پس از به ثمر رسیدن گل غفوری بود. سرمربی استقلال با صدای بلند به شاگردان خودش می‌گفت: «چه کسی به شما گفت عقب بکشید؟ برای چه پس از گل عقب آمدید و به حریف اجازه دادید سوار میدان شود؟ برای چه از فولادی‌ها ترسیدید؟ مگر ما از روی نیمکت دستور عقب‌نشینی داده بودیم؟ چرا تیم را عقب آوردید؟ با این کار باعث شدید فولاد خیلی راحت روی دروازه ما حمله کند و خیمه بزند. اصلاً دستور و قرار ما چنین کاری نبود. حریف نباید روی مسابقه سوار می‌شد.»

شل گرفتن 
نکته دیگری که سرمربی استقلال روی آن تأکید ‌کرده و به شدت از این مسئله نیز ابراز ناراحتی می‌کرد، شل گرفتن بازی توسط بعضی از استقلالی‌ها بود. فکری با صدای بلند در رختکن می‌گفت: «کی به شما گفت بازی را شل بگیرید؟ چه کسی گفت شل بازی کنید؟بعد از اینکه گل زدیم  برای چه شرایط شما داخل زمین عوض شد؟ مگر تاکتیک تیم مشکلی داشت؟ خوب اگر واقعاً مشکلی وجود دارد، بگویید تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. اگر مسئله‌ای هست چرا نمی‌گویید؟»

پس از بیان این جملات سرمربی استقلال تا حدی آرام شد و سایر مربیان نیز هر کدام لحظاتی با چند نفر از بازیکنان صحبت کردند و زمینه برای خروج همه نفرات از رختکن مهیا گردید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    باباوو....این تازه اولیش بود...چرا اینجوری میکنین؟؟؟شما ها که به باخت و غارنشینی عادت دارین......خخخخخخخخخ.....این تازه شروع ماجراست
    • استقلال قهرمان قهرمان قهرمان IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      همین استقلال چنان بلایی بر سر مدعیان این فصل بیاره که تا قیام قیامت اسم حاج محمود فکری وقتی بیاد دنبال سوراخ موش بگردن استقلال سالهاست که موتورش بعد از چند تا بازی اول لیگ روشن میشه حتی با استراماچونی هم هفته های اول رو خوب نبودیم مطمئن هستم با این کادر فنی پوستی از سر پرسپولیس و سایر رقبا بکنیم که اون سرش ناپیدا باشه حساب فولاد و نکونام و آذری هم باشه برای بازی برگشت هفته 17 توی آزادی .
    • ابرام US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      محمدم ؟ هر کی میخوای باش ٬ اما چطوری لایک ها و دیس لایک هات رفت تو ما یه های جعفر کذّاب ؟!
  • محسن IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    این جریانات برای اوایل لیگه ، بعد از چند هفته که تیم نتیجه نگیره بهترین راه حل اینکه بگیم وزیر پرسپولیسیه
    • عماد. IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      مگه نیست؟ چند وقته استقلال مدیر عامل نداره؟ پول برانکو داده شد اصلا هیچکس نفهمید ولی استقلال چی؟ خوبه پولای ما رو امثال آقای نامدااری میده. ولی پولای شما از وزارت و اختلاس گرا. خخخخ
  • 24 IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    بنده خدا ببین خونشو واسه کیا فروخته کاش محمد نادری یه خونه هم برای حاج مموت بخره
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    خیلی عجیبه دو ، سه ساله می بینیم مربی با بازیکن استقلال خوب نیست ! حالا اینم ممکنه رسانه ها اغراق کنند ولی به نظرم میاد یه عده بازیکن در استقلال هستند که فکر می کنند انگار پیراهن تیمی مثل تورقوزآباد سیتی شمیرانات رو می پوشند -:-:))))))))
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    به خدا بابامسعودتون هم راضی از اینکه بهش میگید پرسپولیسی چون بهونه میدید دستش تا بیشتر براتون خرج کنه عصبانیت خوب نیست برگردید تنظیمات کارخانه و دوباره وزیر پرسپولیسی گفتن رو شروع کنید
  • شمسعلی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    محمودخان واسه قضاوت زوده برادر من به قدرت به کارت ادامه بده ولی جالبه یک دقیقه بعد گا دانشگرو اوردی تو دفاع بعد میگی چرا ترسیدید و دفاع کردید؟؟؟توقع داری بخاطر تعویض دفاعیت حمله کنن؟؟؟؟
  • علی تاجی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    آقای مربی وقتی بعد گل بلافاصله هافبک تهاجمی کم میکنی و به جاش مدافع وارد زمین میکنی معنیش چیه؟ بعد سر بازیکنا داد میزنی که کی گفت بیاین عقب! اصلاً مگر قبلش استقلال جلو بود که بیاد عقب؟ تاکتیک شما برای این بازی چی بود؟ شما ملیچ با اون توانایی های هجومی رو کشیدی عقب و در دفاع حبس کردی، دیاباته رو دلت نیومد وارد بازی کنی، وسط زمین رو دادی به حریف و دلت خوشه که دفاع بزنه زیر توپ بلکه اون جلو قایدی و مطهری که شرح وظایفشون مشخص نبود یه معجزه ای بکنن.
    • تاج کبیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      خب کی گفته عقب برید وقتی هافبک های وسط تو ترررسو و مفت خور هس لابد مغز خر داری ک تعویضشون نکردی ۹۵ دقیقه کجا بودی شازده
  • parazit IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    وقتی تعویض دفاعی میکنی یعمی بکشید عقب دیگه ، حالا میخوادگندشو بندازه گردن بقیه مثل همه کیسه کشا
  • آرش IN ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    کی گفت عقب بشینید؟؟؟ حاجی یه نگاه به تعویضی که کردی بکن بعد بگو کی گفت عقب بشینید. بهترین گل زن فصل قبل رو گذاشتی رو نیمکت که بگی بله من با ترکیب ساخت خودم بازی میکنم. والا مقصر اصلی باخت خودتی و بس. گفتیم بازیکنای قبل رو نگه دارین که تیم هماهنگیشو حفظ کنه جنابعالی نشوندیشون رو نیمکت که من منم کنی. اینجوری به جایی نمیرسی اقای فکری ..
  • {...} IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    از اول هم کسی تو رونمیخواست،آخه با چه روزومه ای سرمربی استقلال شدی
  • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    استقلال دربازی بافولادکندوسنگین بازی کردگویا عده ای پیرمردبودندضمنانمی شودبااسم بازیکن بازی کرد.وقتی بازیکنی درحدواندازه خودش بازی نکنه بایستی بازی نکنه.
  • شمسعلی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    همه باهم تکرار کنید... وزیر پرسپولیسی :)))))))))))))))))))))
  • خلیل مهاجر IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    من اصلا صحبت های آقای فکری را در رختکن درک نمیکنم. ایشان باید اقرار کند که تیم به لحاظ تاکتیکی و روانی همچون چند سال گذشته توانایی پیروزی در مسابقاتی را که باید ببرد نداشت. از همان دقایق اول بازی استقلال برنامه ای برای خروج از فشار هافبک ها و خط حمله فولاد برای کنترل توپ نداشت و شیرازه تاکتیکی تیم از هم پاشیده بود و در نیمه دوم هم برای این معضل چاره اندیشی نشد. وقتی تیم در زیر فشار مجبور به ارسال پاسهای مستقیم میشود، دیاباته خیلی زودتر باید به زمین میامد. بیخود و بی جهت سر بازیکنان داد و قال راه نیندازید و آقای گل لیگ برتر را قربانی ضعف تاکتیکی تیم نکنید. منظور ایشان از عقب نشینی دلبخواهی بازیکنان چیست؟ شما وقتی یک هافبک را با دفاع تعویض میکنید قرار است اعضای تیم چه فکری بکنند؟ واقعیت این است که استقلال حرفی برای گفتن در بازی دیشب نداشت.
  • ادریس تاجی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    دوستان استقلال از همان زاهدی فر خورد بازی بعدی میبره و بازی بعدی هم میبره ولی بازی هفته چهارم داور رضا کرمانشاهی و بعداز ان پیام حیدری میزارن یعنی هفته پنجم بازم استقلال شکست میخوره و این چینش ۴ ساله داره تکرار میشه وشک نکنین استقلال با پیام حیدری و زاهدی فر باید شکست بخورد و این یک قانون است که همه باید ان را بپذیرم من الان میگم هفته پنجم حتما داور پیام حیدری است و تاریخ امروز اول آذر ۹۹ است
  • غلامرضا صادقپور IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    در بازی دیروز عیار فکری معلوم شد که جنبه سر مربیگری استقلال را ندارد و این کت بر تنش گشادشت هیات مدیره فکر سر مربی باشد
  • زاگرس IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    کیسه=ام الحاشیه
  • Mohamad IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    بحث وزیر و غیره نیست.منطقی باشیم.اگه سعادتمند تیم ب حاشیه نمیبرد الان فرهاد با این مهرها مدعی اسیا بود.بجز دوتا فرشید.و دانشگر.ک عملا تیم نابود کردن چندسال.محمود در حداندازه لیگ یک.دو روز دیه شیخ هم فسخ میکنه امسال کاندید سقوط نباشیم خوبه
    • علیرضا IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      براوووووو
  • امیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    زمین وزمان کیسه حمایت میکنه فایده نداره آه مادر عیسی دامنتون میگیره انشاالله سال سقوط به دسته یک هستید
  • شقایق GB ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    به لحظات ملکوتی وزیر پرسپولیسی نزدیک میشویم
  • امیرحسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    وقتی اولین بازی کیسه برد غیرت بازیکنا حالا هم که باخت وزیر پرسپولیسی
  • عشق آبی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    سرمربی استقلال فقط مجیدی. فکری یه شخص به فکره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی