یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
۱ |
۰
زین‌الدین زیدان: حق رئال مادرید برد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید گفت: من برای کارم همانقدر انگیزه دارد که قبلاً داشتم و همیشه هم همین اندازه انگیزه خواهم داشت.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ زین‌الدین زیدان پس از تساوی تیمش در خانه ویارئال در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: «برای بازیکنانم ناراحتم، چون واقعاً تلاش کردند. با توجه به عملکردی که داشتیم حق ما از این بازی به مراتب بیشتر از یک امتیاز بود.»

زیدان درباره شایعات جدایی ایسکو از رئال گفت: «خیر به هیچ عنوان. ما درباره چیزهایی که در داخل تیم‌مان رخ می‌دهد صحبت نمی‌کنیم. در مورد ایسکو اما باید بگویم که او بازیکن رئال مادرید است، اینجا می‌ماند، در کنار ماست و دیگر حرفی نمی‌ماند.»

سرمربی کهکشانی‌ها درباره آینده واران در این تیم گفت: «واران عضوی از این باشگاه است و ما هم خوش‌شانس هستیم که توانستیم او را به مادرید بیاوریم. او فروشی نیست.»

سرمربی فرانسوی رئالی‌ها درباره انتقاداتی که اخیراً از او شده، بیان کرد: «من برای کارم همانقدر انگیزه دارد که قبلاً داشتم و همیشه هم همین اندازه انگیزه خواهم داشت. شما نگران نباشید. شما به کاری که تا الان انجام می‌دادید ادامه دهید و من هم به کار خودم ادامه می‌دهم.»

زیدان درباره آخرین وضعیت ادن آزار خاطر نشان کرد: «او مدتی است که بازی نکرده و باید کم‌کم دقایق حضورش در زمین بازی را افزایش دهد. خوشبختانه او هم در کنار ماست و حالش خوب است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    باز برو خدا رو شکر کن زیدان داور گل آفسایدت قبول کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی