پشت‌پرده اختلاف محمود فکری با دیاباته: شیخ گفت ساکت شو و حرف نزن! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلایل وقوع اتفاقات و عواملی که باعث شد مهاجم سرشناس آبی‌پوشان با سرمربی این تیم دچار مشکل شود اصلاً کم نیست و پیرامون آن صحبت‌های فراوانی نیز شنیده می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در اواخر جدال فولاد و استقلال میان محمود فکری و شیخ دیاباته بر سر رفتن داخل میدان جدال لفظی ایجاد شد و این مسئله جنجال تازه‌ای برای استقلالی‌ها ایجاد کرد. ماجرایی که تبعات آن می‌تواند در هفته جاری نیز ادامه داشته باشد. در این ‌میان دلایل وقوع اتفاقات فوق و عواملی که باعث شد مهاجم سرشناس آبی‌پوشان با سرمربی این تیم دچار مشکل شود اصلاً کم نیست و پیرامون ان صحبت‌های بسیار زیادی نیز شنیده می‌شود. از ادعاهای مطرح شده توسط عوامل فولاد تا پاسخ‌هایی که استقلالی‌ها به آن می‌دهند. 

ساکت شو!
ماجرای اختلاف شیخ و فکری به گوش بازیکنان فولاد نیز رسیده و واکنش برخی از آنها را در پی داشت. برخی از فولادی‌ها در خاتمه مسابقه مدعی بودند کلماتی که میان این بازیکن و محمود فکری ردوبدل شد، عصبانیت سرمربی استقلال را به اوج رساند. طبق ادعای آنها، شیخ دیاباته در پاسخ به عصبانیت سرمربی به دلیل دیر آماده شدن این بازیکن برای حضور در میدان اصلاً ساکت ننشسته و خطاب به فکری گفته است‌: شما ساکت شو و حرف نزن! دیالوگی که البته با توجه به شناخت جامعه فوتبال از شیخ، شنیدن آن از زبان این بازیکن تا حد قابل ملاحظه‌ای بعید به نظر می‌رسد. 

اصلاً انگلیسی بلد نیست 
کاملاً بدیهی بود چنین ادعایی با واکنش استقلالی‌ها مواجه شده و قاطعانه رد شود. مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به همکارمان گفتند: شیخ دیاباته اصلاً انگلیسی بلد نیست و به همین خاطر اغلب اوقات نمی‌تواند مصاحبه کند آن وقت می‌آید و چنین جمله‌ای را به زبان انگلیسی خطاب به سرمربی تیم بگوید؟ چنین ادعایی تحت هیچ شرایطی صحت ندارد. یک اتفاق کنار زمین افتاده ولی نباید به واسطه وقوع آن، اتهاماتی را نثار دیگران کرد. ماجرا کاملاً داخلی و خانوادگی است و استقلال می‌داند چگونه مسئله را به‌طور کامل جمع‌وجور کند. 

ماجرای دستشویی 
نکته جالب توجه دیگری که پیرامون اختلاف میان محمود فکری و شیخ دیاباته مطرح شده، داستان دستشویی رفتن این بازیکن قبل از حضور در میدان است. ظاهراً آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر قبل از حضور در میدان راهی سرویس بهداشتی شده و قضیه طولانی‌تر از حد تصور کادر فنی آبی‌پوشان بوده است به همین خاطر آنها از بابت تعلل شیخ به خاطر حضور در میدان عصبانی شده بودند و در نهایت اتفاقاتی رخ داد که فضای استقلال را در هفته دوم لیگ برتر به معنای واقعی کلمه جنجالی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی اس اسی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    من که هیچ امیدی به این تیم تو فصل جاری ندارم.سهمیه آسیایی نگیره هم بهتره کمتر تحقیر میشیم.فکری محترمه ولی فکر نمیکنم تا نیم فصل دووم بیاره مثل داچعلی
    • ... IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      منم امیدی به قهرمانی آسیا ندارم چون اونجا بابا مسعودی نیست که برامون پنالتی چیزی بگیره و یک کمکی به ما کنه
    • میلاد IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      مشخصه بازیکنان فولاد بابا پنجعلی زیاد میدیدن و این جمله بابا پنجعلیه. "شوما حرف نزن". برای بازی تخریبی و راه انداختن دعوا به سبک تیم بحرین که منجر به از دست رفتن تمرکز بازیکنان استقلال شد می خوان این قضیه رو ماست مالی کنن. محمود فکری درست گفت که نکونام و تیم فولاد بازی ناجوانمردانه یادتون دادن. اصلا بازیکنان فولاد فرانسوی بلدن که تونستن حرف های دیاباته رو ترجمه کنن. اینا نقشه فولادی هاست تا فکری و دیاباته رو به جون هم بندازن تا دیاباته از استقلال بره و لنگیا هم به این فضیه دامن می زنن که جلوی موفقیت استقلال رو بگیرن. استقلالی ها باید متحد باشن و هم محمود فکری و هم شیخ دیاباته باید دوباره با هم رفیق بشن و این مشکل درون خانواده استقلال حل کنن.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      خطاب به. منم همیشه کیسه گل العین و پنبه کاران ازبکستان می شم و حتی فینال واقعی آسیا رو به چشم خود ندیده و با الشرطه عراق مساوی می کنم -:-:))))))))))
    • کیسه کش متوهم IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      جواب نوید بچه ده سال می فهمه پنالتی پرسپولیس پنالتی تر از پنالتی قایدی هست ولی تو ۱۰ ساله و کیسه کش های ۱۰ ساله نمی فهمد پنالتی پرسپولیس پنالتی نیست
    • تیر غیب NL ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      با درود،شیخ دلش هوای پیراهن سرخ و بازی در باشگاه های جهان کرده
    • حمایت از صادقی وظیفه هواداران تاجی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      در جواب دوستم علی اس اس الان با کامنت های که در این سایت و پیچ و کانال های هواداری تاج دیدیم همه هواداران تاج با حرف من ایمان آوردند باید فکری برکنار شود جای آن اسطوره بزرگ اخلاقی فنی و بدون حاشیه امیرحسین صادقی جایگزین آن شود
  • محمدم IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    میتونه خرید خوبی باشه برای پرسپولیس......باتوجه به اینکه خودشم شدیدا علاقه داره به بازی توی بهترین تیم ایران و آسیا.....
    • مانی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      فکر نکنم گفتن Shutup یا don't Talk خیلی سخت باشه و نیاز به دونستن زبان انگلیسی . همه اینا رو بلدن ضمن اینکه یا نگاه به عکس همین خبر وناراحتی طلبکارانه دیاباته نشون میده که اونم عصبانیه
    • شمسعلی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      بشین تا بیاد
    • نوید GB ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      این حرفا برای رد گم کنیه. عصر دیروز در حساس ترین بازی لیگ، داوران و مهندسین لیگ برتر یک پنالتی مهندسی شده برای پرسپولیس گرفتند و 3 امتیاز حساس رو به این تیم تقدیم کردند. همه توجه کنند که مهندسی نتایج از این بازی برای پرسپولیسی ها شروع شد. بچه 10 ساله هم می تونه بفهمه که اون پنالتی نبود و تعدادی داور حقوق بگیر گیر آوردن که بگن پنالتی بوده. الان قضیه دیاباته مهم نیست چون درون خانوادگیه. قضیه اصلی کسب امتیاز های غیر قانونی توسط پرسپولیسی هاست.
    • علی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      بد تو حسرت بازیکنان تیم سرورتون هستید.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      خطاب به نوید بچه ده ساله هم می فهمه پنالتی پرسپولیس از پنالتی استقلال پنالتی تر بود
    • مجهول الهویه IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      کاش میفهمیدم فاز نوید و رفقا چیه. حتما باید پای بازیکن قطع بشه تا پنالتی باشه. در ضمن شما راست میگی . د آخه به شما هم تقدیم کردن.چی کار کردین دو تا خوردین بعدش هم فحش و فحشکادی تو زمین بعدش هم رختکن. در ضمن هر کس فرانسه بلده هم shut up بلده هم hushhh
    • محمدم DE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      اقای نوید...باز اگه داور برای ما پنالتی گرفته ما هم زحمتشو زیاد نکردیم و بردیم..ولی شما ها چی؟؟؟داور هم براتون پنالتی گرفت بازم باختین...بیچاره داور . . . خخخخخخخخخخخ10
  • علیرضاا IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    اخ اخ خیلی خوب بوده اکه گه اینجوری بوده فکر کن رفته آپشن دستشویی رو فعال کنه دو سه هزار دلار بیاد رو قرارداد مدیرش گفته ده دقیقه بیشتر بشین اون تو به ده هزارتا برسونیم همه رو گرفتار کردن
  • فرشید شهیدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    جایگزین آل‌کثیر خودش پیدا شد با شادی گل صددرصد مجاز... یه آقای گل بدون دسته‌گل... پاشو بیا تو دستشویی چکار می‌کنی؟ معتاد نشی از ناراحتی... تنها اشکالش اینه که از وقتی اومد تلویزیون حرف‌های قشنگ زد و همه گفتن باریکلا، انرژیش تخلیه شد، از حالت گل‌گلی به حالت گل‌گاهی تغییر مود داد. بیاد پرسپولیس برمی‌گرده به تنظیم گل‌خونه.
  • اسطوره فقط فرهاد مجیدی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    فکر نمیکنم گفتن جمله shut up انگلیسی بلد بودن بخواد اونم از کسی که زبان اولش فرانسویه. واقعا چی فکر می کنه نویسنده با خودش؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    حواشی استقلال تمامی ندارد ظاهرا استقلالیها جنبه باخت ندارند بعد یه عده میگن عده ای نمیذارن ما قهرمان شیم -:-:)))))))))))))
    • ! IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      جالبه بعد برد هفته اول استقلال حاشیه سازی شروع شد علیه استقلال !!!!
  • ... IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    به همین خیال باشید لنگی ها
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    خبر ورزشی هم بهتره اسم شو عوض کنه بزار حاشیه ساز استقلال
    • مهدی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      حاشیه را کادر و بازیکنای استقلال خودشون می سازن .خبر ورزشی همونطور که اسمش روشه خبر رو انتشار میده
  • زاگرس IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    خخخخخ خدایا این کیسه ها چه سیرکی درست کردن!!!!هفته قبل وبطور شانسکی!یه تیم ضعیف رو بردن،همه چیز گل و بلبل بود وبرای قهرمانی آسیا آماده میشدن!!!اما تو هفته دوم و اولین باخت از صغیر تا کبیرشون افتادن به جان هم!!!الان هم هیچی نشده زمزمه تغییر مربی از اردوگاه کیسه به گوش میرسه...فکری رو نیمکت تق ولق کیسه برف زمستان رو نمی‌بینه..
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    بازیکنان فولاد دروغ گفتن
  • امیرحسین IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    سیرک کیسه کشای دسته سه ای
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    دیاباته پارسال هم هرموقع پولش یک روز تاخیر داشت بهانه مصدومیت میگرفت و بازی نمی کرد امسال هم چون این اتفاق افتاد اول گفت مصدوم ولی شب رفت باشگاه و صبح گفت مصدومیت رفع شده. شکی نیست دیاباته دیگه برا استقلال بازیکن نمیشه باید باهاش قاطعانه برخورد شود. اما محمود فکری به هیچ وجه از مربیگری چیزی نمی داند و پیرهن سرمربیگری استقلال در تنش خیلی خیلی زار میزنه.
  • ناشناس GB ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    شیخ پرخور خوب گفته ای
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    هواداران محترم استقلال! طی چندسال اخیرکادرهای مختلفه مدیریتی وفنی باشگاه محبوب شماباتوجه به پیداکردن سوراخ دعا به هنگام ناکامی درپی تحریک احساسات شمابرآمده وبامتهم کردن پرسپولیسی هابه استفاده ازرانت وداشتن یک حامی به نام وزیرپرسپولیسی همواره بافراری روبه جلو سعی داشته اندضعف های خودراپوشش داده وخودراازتیرراس شماپنهان کنند.مشکلی که به خاطرنداشتن شخصیت وفرهنگ لازم همچنان ادامه دارد.مثالاباشگاه شمادرحالی که لیگ تازه شروع شده وفرصت های زیادی وجودداردبایک بردآن رابه عرش می رسانندوبایک باخت آن رابه حضیض برده وکانون بحران می سازند!بلایی که به همین خاطرجام حذفی رابه راحتی ازدست شمادرآورد.امادلیل بهروزی وثبات پرسپولیس چیست؟وزیراست؟حکومت است؟مافیااست؟خیر!صبروحوصله وسوادباشگاه داری وهواداران است.وجودجنتلمن های بی ادعایی همچون وحیدامیری هااست.سال گذشته پرسپولیس تاهفته هفتم چهارباخت داشت.اماازهم پاشید؟دربحران فرورفت؟خیر!نه تنهابازیکنان وهواداران حوصله کردند،بلکه بااعتمادبه نفس گفتندبه صدربرمی گردیم وقهرمان می شویم وشدند.اگرشماجای پرسپولیسی بودیدکه بعد از سالهاناکامی دسیزدهم بودچه می کردید؟!
    • Perspolis IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      درود بر تو بسیار بسیار زیبا و با منطق بند بند پیامت جایه تفکر داره از قدیم گفتن کسی ک خودشو بخواب زده هیچ طریقی نمیشه بیدار کرد امیدوارم همینطور خواب بمونن و بگن زمین و زمان باشون دشمنن
    • به IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      دقیقا دست گداشتیدرواصل وحرف ناگفته ای نمانده جزدرک مسایل حرفه ای درباشگاه بزرگ پرسپولیس بواسطه بازیکنانی که درمکتب دومربی بزرگ پرورش یافتند کیروش وبرانکو واین اتوماتیکواربه همه ارکان تیم تعمیم داده شد.
    • سروستانی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      همین که شما تمام هم و غم خودتون رو گذاشتید توجیه جنایت ها و اعمال پلید وزیر پرسپولیسی که دشمنی خودش با استقلال رو از سال ۷۲ که احتمالا جنابعالی یا نبودی یا بچه بودی علنی کرده و دشمنی عداوت خودش با استقلال و پاس و سپاهان و بقیه تیم ها هم فقط به دلیل تعصب بیش از اندازه به پیروزی هست.همین که شما تلاش میکنید نظر استقلالی ها و بقیه هوادارای غیر پرسپولیسی رو تغییر بدید نشانه همنظر بودن با بقیه هوادارا در مورد قهرمانی های متقلبانه و دروغین پیروزی هست و این قهرمانی های تقلبی برای شما پشیزی ارزش نداره .همین ما را بس
  • هاشم DE ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    دروغ خورد مردم ندهید که دیگر پذیرفه نیست. فقط به پرونده هایی که در مراجع قضایی بین المللی ورزش رسیدگی شده و یا در دست رسیدگی است نظر بیاندازیم ، متوجه میشویم که بالای ۹۸% را باخته ایم و به دوستاران فوتبال هنوز که هنوزه دروغ میگوئیم.شیخ دیاباته بعد از دیر کرد پرداخت پولش میتوانست یکطرفه فسخ کند و تمام پولش را بگیرد، ولی چنین نکرد و آمد برا کمک به استقلال.حالا نیز خجالت بکشید و در مورد او بی احترامی و دروغپردازی نکنید. خودمان با خودمان دو ، دو تا کنیم و ببینیم دروغ در جامعه فوتبالی و ارگانهای مربوط به فوتبال چه جایگاهی دارد.
  • علی تاجی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    همه اینا تقصیر وزیر پرسپولیسی و اون فکری هست که لنگیه و تیم به گند کشیده کادر فنی هم لنگیه همه لنگین نمی زارن تاج کبیر موفق بشه
    • پرسپولیس IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      اوووووه نکشیمون قهرمان
  • شمسعلی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    آپشن دستشویی که میگفتم فعال شده پس :)))))))))))))))))))) چند هزار دلار برای آپشن توالت میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    فکر کن خداااای نکرده زبونم لال یه بازیکن جرات داشت به برانکو‌ بگه ساکت شو، تازه اینم نمیگفت فقط اون نگاهی که به محمود ترقه زن کرد رو به برانکو میکرد، باید رشته ورزشیش رو‌ عوض میکرد،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی