یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۰ |
۰
تجلیل از خانواده دو شهید کشتی‌گیر در هفته بسیج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم تجلیل از خانواده معزز ۲ شهید والامقام کشتی‌گیر و یک جانباز سرافراز کشتی‌گیر صبح امروز برگزار شد.

خبرورزشیکشتی؛ به ‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار محمد آژند و سجاد عفتی، همچنین جانباز سرافراز کشتی‌گیر رضا سلمانی صبح امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سرهنگ مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فرمانده مرکز مقاومت‌بسیج وزارت ورزش و جوانان، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت‌بدنی سپاه محمد رسول‌الله (ص)، علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی و با تلاوت قرآن توسط عبدالحمید احمدی معاون‌وزیر ورزش و جوانان درسالن کنفرانس فدراسیون‌کشتی آغاز شد.

میرجلیلی رییس سازمان‌بسیج‌ورزشکاران درابتدای مراسم گفت: بیش‌از ۱۲۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در سراسرکشور برگزار می‌شود و یکی‌ازاین برنامه‌ها تجلیل از خانواده معظم شهداء می‌باشد. از فدراسیون‌کشتی به‌خاطر میزبانی از این برنامه معنوی و همچنین تلاش‌های آن درعرصه فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی می‌کنم.
رئیس‌فدراسیون‌کشتی نیز گفت: امیدوارم دعای خانواده شهدا پشتیبان کشتی‌گیران تیم‌ملی در میادین مختلف باشد.

عبدالحمید احمدی نیز با تبریک هفته‌بسیج به بسیجیان و مروجین فرهنگ بسیج، گفت: از رئیس فدارسیون‌کشتی که همیشه در کارهای‌خیر پیش‌قدم است و در حوزه قهرمانی و مدیریتی هم موفق بوده تشکر می‌کنم. با این شیوه قطعا شاهد موفقیت کشتی ایران خواهیم بود. بازسازی خانه‌های‌کشتی از سوی فدراسیون یک کار جهادی و بزرگ بود که انجام شد.

احمدی همچنین گفت: بزرگترین بیمه نظام‌جمهوری‌اسلامی خون شهیدان است و اگر الان می‌بینیم جمهوری‌اسلامی باعزت درجهان حرف می‌زند و مقابل ابرقدرت جهان می‌ایستد، شاخ به شاخ می‌شود و آن‌ها جرات مقابله ندارند نتیجه ظرفیتی است که شهدا برای نظام ایجاد کرده‌اند. امیدوارم امانت‌داران خوبی برای شهدایمان باشیم. امیدوارم فقط شعار ندهیم و درعمل مروج فرهنگ بسیجی باشیم.

درپایان مراسم از پدران شهیدان محمد آژند و سجاد عفتی، همچنین جانباز کشتی‌گیر رضا سلمانی، تقدیر و تجلیل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی