نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از نیمکت فولاد می‌گفتند استقلالی‌ها فوتبال بلد نیستند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کادر فنی استقلال قبل از شروع مسابقه اصلاً اصراری روی کارهای تکنیکی و دریبل کردن بی‌موقع نداشت ولی بعضی از بازیکنان این تیم دقیقاً طبق نقشه تیم حریف داخل دام افتادند و تحت تأثیر حرف‌هایی قرار گرفتند که فولادی‌ها بر زبان می‌آوردند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یکی از مسائلی که در جدال مقابل فولاد باعث تعجب هواداران استقلال شده و اتفاقاً نقش مهمی در توپ لو دادن آبی‌پوشان ایفا کرد، اصرار تعداد قابل ملاحظه‌ای از شاگردان محمود فکری برای انجام کارهای فردی و نشان دادن تکنیک بالای‌شان بود؛ اتفاقی که موجب می‌شد بازیکنان فولاد با پرس و تحت فشار گذاشتن مردان تکنیکی استقلال، توپ را از آنها بگیرند و کارهای تاکتیکی مهمان را خنثی کنند. کادر فنی استقلال قبل از شروع مسابقه اصلاً اصراری روی کارهای تکنیکی و دریبل کردن بی‌موقع نداشت ولی بعضی از بازیکنان این تیم دقیقاً طبق نقشه تیم حریف داخل دام افتادند و تحت تأثیر حرف‌هایی قرار گرفتند که فولادی‌ها بر زبان می‌آوردند! در این ‌میان ظهر دیروز اطلاعات جالبی به دستمان رسید که بد نیست شما هم در جریان آن قرار بگیرید. 

فوتبال بلد نیستند 
طبق برنامه قرار بود استقلالی‌ها کمترین حرکت فردی را داخل زمین انجام دهند و همه چیز در خدمت تاکتیک گروهی باشد ولی بر اساس اطلاعاتی که چند بازیکن و مربی این تیم در اختیار ما گذاشتند، از دقیقه ۱۰ مسابقه به بعد، گروهی از افرادی که روی سکوها حضور داشته یا حتی روی نیمکت فولاد نشسته بودند، با صدای بلند بازیکنان‌شان را خطاب قرار داده و طوری که استقلالی‌ها نیز در جریان قرار بگیرند، به آنها می‌گفتند: «خیالتان راحت باشد، اینها (استقلالی‌ها) فوتبال بلد نیستند. خیالتان راحت. نمی‌توانند شما را دریبل کنند. نمی‌توانند تک‌ به ‌تک از شما رد شوند. اینها فقط بزن زیرش بلدند و می‌خواهند توپ را پشت ‌سر شما بیندازند. از هر جا که توپ را گرفتید، بلافاصله حمله کنید. اصلاً نگرانی ندارد.»

دقیقاً چند دقیقه پس از شنیده شدن عبارات فوق بود که چند بازیکن استقلال تحت تأثیر قرار گرفته و برای اینکه ثابت کنند توانایی فردی بالایی دارند، شروع به بازی فردی داخل زمین کردند و همین مسئله نقش بسیار مهمی در به‌هم ریختگی تاکتیکی استقلال ایفا کرد. آبی‌ها با تغییر ناخواسته تاکتیک خودشان عملاً در خدمت حریف قرار گرفتند. 

خشم مربیان استقلال 
کادر فنی استقلال خیلی زود متوجه شدند بازیکنانشان در چه دامی گرفتار شده‌اند به همین خاطر وقتی در اواسط نیمه اول مسابقه برای دقایقی متوقف شد تا نفرات هر دو تیم آب بنوشند، مربیان استقلال با خشم و جدیت خطاب به شاگردان خودشان می‌گفتند: «چرا از تاکتیک تعریف‌شده برای خودتان خارج شده‌اید؟ مگر قرار ما قبل از بازی این نبود که کار فردی نداشته باشیم و همه چیز در اختیار تاکتیک گروهی باشد؟ چرا تحت تأثیر حرف‌های طرف مقابل قرار گرفتید؟ به شما می‌گویند فوتبال بلد نیستید، می‌گویند تاکتیک شما فقط بزن زیرش است؟ اصلاً عیبی ندارد. اصلاً به این مسئله توجه نکنید. مگر ما مربیان شما نیستیم؟ ما به شما می‌گوییم با چه تاکتیکی بازی کنید. اصلاً هم مهم نیست دیگران در مورد شرایط فنی شما چه نظری می‌دهند. مهم، اعتقاد داشتن ما به شماست که کاملاً اعتقاد داریم. برای چه تحت تأثیر قرار می‌گیرید و کاری را می‌کنید که حریف می‌خواهد؟ آنها دلشان می‌خواهد شما طوری بازی کنید که به نفع خودشان باشد.»

مربیان استقلال در بین دو نیمه نیز دوباره این هشدار را به بازیکنان دادند و شرایط در نیمه دوم اندکی بهتر شد ولی در نهایت استقلال بابت تحت تأثیر قرار گرفتن بازیکنان خودش دردسر بسیار بزرگی را متحمل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ss IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    تو استادیوم آزادی دوباره بهم میرسیم..........
    • شاهین DE ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      راست گفتند. اگه هدایا را از استقلال بگیریم . هیچی بلد نیستند. فقط هیس فرودگاه قلیان
    • پسر پرسپولیسی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      سرمربی رو تنها نذارید اونجا تک و تنها فحش داد الان همه با هم احسنت به این فرهنگ
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      نکونام استاد راه انداختن جنگ روانیه
    • مانی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      اقا چرا دروغ میگید . اونهمه میکروفون کنار زمین بود چطور از هیچ میکروفونی چیزی پخش نشد و کسی نشنید ولی بازیکنان الاستقلال از 50-60 متری میشنیدن فعلا برای اینکه بدونید این خبر جعلیه ، صدای یکی از کادر الاستقلال که اجی مجی میگفت رو همه شنیدن ولی داد وهوار نیمکت فولاد رو کسی نشنیده
  • تیم مظلوم لنگ IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    من خودم خوزستانیم ولی قبول دارم فولاد خیلی کثیف بازی میکرد و به ناحق برد
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      سرور مایی ارتش سرخ
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      آهای هرکسی که هستی من با اینکه به اسمم حرف بزنی مشکلی ندارم چون مشکلتو خوب میدونم
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    من کاری به هیچ ندارم باختیم فدای سرمون تا فوتبال بوده برد و باخت بوده هیچ تیم نیست نبازه.ولی خداشاهده فولاد و نیمکتش خیلی کثیف فوتبال بازی کردن متاسفم برای نکونام و کادرش.همش میخوان با کارهای روانی وتخریب برنده شن.بعد اذری نشسته ادعایه اخلاق داره .هر سوتی ک میزد داور فقط اعتراض نیمکت حریف بود ک بلند میشد.خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی کثیف بازی کردن.متاسفم واسه فولادی ک همیشه حرفه ای بود بازی برگشت پارسالم همین حواشی بود
    • رام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      تو اونجا بودی مگه حتما بازیکن تاج هستی
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    فاز نویسنده چیه .خبر ورزشی چقدر به اینها حقوق میدی ؟؟؟
  • ایرانی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    اره بابا شما بخاطر این حرفا باختین
  • امیر فولادی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    کیسه کشا دیدن رسوا شدن فیلمشم در اومده می خوان با ساختن چند تا دروغ تقصیر بندازن به کادر فنی فولاد
  • حسام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    کدوم یک از این بازیکنا تازه فوتبالیست شدن که این حرفا روشون تاثیر بذاره؟؟ مگه تیم نونهالان...
  • مصطفی ریحانی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    راست میگن دیگه فقط سانتر کردن بلدن
  • رادین IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    یعنی بازیکنان استقلال بیشتر از اینکه به حرف های سرمربی خودشون گوش کنن به حرفها و تاکتیکهای کمک مربی فولاد عمل کردن؟؟؟؟؟؟ عجب بازیکنانی عجب تیمی همه چی دارن جز تاکتیک فوتبالی اون از دانشگر که ۱۰دقیقه نبودنش را کسی حس نکرد اون هم از دیگر بازیکنان که به محمود فکری گفتند ساکت شو ببینیم اون یارو که اون طرف نیمکت فولاده چی میگه.... خخخخخ هاهاهاهاها سیرکیه واسه خودش
  • شیرازی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    جکتون اصلا خنده دار نیست کوچکترین صدای بازیکنا و مربیا راحت تو تلویزیون پخش میشه چون تماشگر نیست، اون وقت چجور داد و بیداد فولادیا شنیده نشد؟؟؟ بعدشم این کارا اگه واقعا انجام شده نشون دهنده ی مکتب واقعی استقلالیاست، هفته ی اول دیدیم قربانی چجور خودشو نشون داد جلو پرسپولیس با اون حرفاش، تو بازی پیکان و پدیده هم مربیای استقلالی زیاد بی اخلاقي کردن متاسفم واسه استقلال و مکتبش ک نتیجش شده یکی مثه فکری، نکونام، رحمای، امیر مافیا و....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی