نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۳ |
۵
حرف آخر| هنر بزرگ بودن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمام مشکلات فوتبال ما این است که حقایق را یا نمی‌بینیم یا می‌بینیم و خودمان را به ندیدن می‌زنیم تا گناه را به گردن داور و زمین و تیم حریف بیندازیم.

خبرورزشیعلی جوادی؛ بارسلونا بعد از ۱۰ سال در لالیگا در خانه اتلتیکو مادرید شکست خورد. بازیکنان بارسا بعد از بازی با داوران و بازیکنان حریف دست دادند و خیلی آرام زمین را ترک کردند. شکست، اولین پیام رسمی اختلال در کار تاکتیکی و فنی تیم است که به کادر فنی منتقل می‌شود. شاید تیمی برنده باشد و کادر فنی بدانند تیم‌شان مشکل دارد. اینها ربطی به داور و تیم حریف ندارد. تیم خودت مشکل دارد و اگر بزرگ باشی این حقیقت را هم می‌بینی و هم تدبیری برایش می‌کنی. بازیکنان بارسلونا و مربیانش باختند چون بد بودند. یعنی از این بدتر نمی‌شدند. این بد بودن با هوار و فریاد زدن برطرف نمی‌شود. مشکلی فنی است که باید از راه فنی مرتفع شود. 

تمام مشکلات فوتبال ما این است که حقایق را یا نمی‌بینیم یا می‌بینیم و خودمان را به ندیدن می‌زنیم تا گناه را به گردن داور و زمین و تیم حریف بیندازیم. بزرگ بودن یعنی همین. اینکه حقیقت را با دو چشم باز ببینی، آن را بپذیری و راهی برای حل مشکلاتت پیدا کنی. کاش همه ما راه بزرگ بودن و بزرگ ماندن را پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرچم کرنر IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    آفرین! کاش همه این رو یاد بگیرن، همه، همه تیمهای باشگاهی‎مون. از صغیر و کبیر.
  • امیرحسین IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    دقیقا متن هم عالی بود دیت شما هم درد نکنه آقای جوادی
  • ابرام US ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    علاوه بر راهکارهایی که در مورد عنوان مقاله مطرح شد و برای رسیدن به بزرگی جزء لا ینفک و ضروری آن است موارد جزیی تری نیز وجود دارند که در بزرگی و بزرگ کرداری از اهم پا یه و اساس بزرگی است که پرداختن به آن از حوصله این مقال خارج است که چون شما نیز به آن نپرداختید پس ضرورتی به بزرگنمایی این ریزه کاری ها نیست و اگر پرداخته نشود بهتر است و در واقع اصلح است و به بقای اصلح و مسیله تنازع بقا و ازین مقولات میرسد که آنها نیز نباید پردازش شوند . با قی میماند علی و حوضش که اصلا پرداختن ندارد پس بپردازیم به موضوعی که از آن غافل مانده ایم .: ............. بزرگش نخوانند اهل خرد .....که نام داش ابرام به زشتی برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی