سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
خیال شهر خودرو راحت، اکبر محمدی کرونا ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر پاسخ تست کرونا اکبر محمدی مدیرعامل پیکان نشان می دهد که او روز گذشته تست کوید-۱۹ را انجام داده و به این بیماری مبتلا نیست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یکی از جنجالی ترین بازی های این هفته لیگ برتر، دیدار تیم های پیکان وشهرخودرو بود که شنبه گذشته به دلیل بارش سنگین باران و زمین آب گرفته شهرخودرو تنها ۲۲ دقیقه از آن برگزار شد. این مسابقه همان طور که پیش بینی می شد جنجالی از آب درآمد.

یکی از مسایلی که در بیانیه های صادر شده وجود داشت اشاره باشگاه شهرخودرو به این موضوع بود که اکبرمحمدی مدیرعامل پیکان با وجود ابتلا به ویروس کرونا در رختکن تیم حضور پیدا کرده است! عضو هیات مدیره شهرخودرو در این ارتباط گفته بود: «متاسفانه پیکان با توهین کادر فنی‌اش به مدیران و کادر فنی شهرخودرو در پایان بازی، اخلاق را در بیرون از زمین فوتبال هم به لجن کشید و جالب‌تر اینکه مدیرعامل دچار کرونای خود را هم در رختکن بازیکنان حاضر دید تا نشان داده شود که این باشگاه در قید و بند هیچ چیزی نیست.»

با این حال پیکانی ها مدرکی دارند که نشان می دهد اکبر محمدی به کرونا مبتلا نبوده است. مدیرعامل پیکان دیروز، تست کرونا داده و پاسخ آن منفی بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی